-MANY- Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 W celu poprawy ładowania chciałem poprowadzić dodatkowy (+) i (-) od regulatora napięcia do akumulatora. Chciałbym jakoś to połączyć z fabrycznymi przewodami przy klemach akumulatora, żeby nie było sytuacji, że ktoś przewodów nie podpiął, a tu raptem na nim napięcie się pojawiło po odpaleniu motocykla.1. Są może jakieś takie specjalne wtyczki, złączki co się "wgryzają" w przewód? Czy zostaje usunięcie kawałka izolacji z fabrycznej instalacji i dolutowanie? Może ktoś ma inny patent? 2. Jaki dać bezpiecznik? W sumie większość wypowiedzi na ten temat co czytałem, to nie dawano w nich bezpiecznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massiakra Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Po pierwsze jaki sens tego zabiegu? Jeśli pada ci akumulator, to lepiej go zmień. Jeśli to do CA to poczytaj o big 3 na forach. Ostatnia sprawa, to przeliczenie prądów, I jeśli altek w ogóle ma szanse wyrabiać ile potrzebujesz, to policzyć kabel i połączyć klemą CA. Jednak napisz najpierw po co? I jakie to auto? Wytatuopakowane z tefelonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-MANY- Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) Żadne auto to o VFRe chodzi.Tak w skrocie. Sens jest taki ze omija się różne wtyczki i napięcie na aku po takim zabiegu wzrasta. Zresztą kto ma VFRe lub jakąś Hondę to wie o co chodzi :p Także jak ktoś zna odpowiedzi na te dwa zadane przeze mnie pytania to będę wdzieczny Edytowane 12 Marca 2016 przez -MANY- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Massiakra Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Sorki... Zaspany byłem i nie wiem dlaczego byłem pewny że chodzi o samochód i jakieś CA :( Wytatuopakowane z tefelonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Chcesz pominąć wtyczki a chcesz się wgryzać w przewody...tylko lutowanie.Wtyczki takie istnieją ale są gówno warte.Bezpiecznik 30A tyle, ze jak równolegle wlutujesz bypass to bezpiecznik jest bez sensu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-MANY- Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Chciałem usunąć obie kostki przy regulatorze, a przewody polutować.Zaraz przy regulatorze dolutować dodatkowe przewody od (+) oraz (-) i przylutować je przy klemach. Rozumiem, że w takim przypadku nie dawać bezpiecznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 W takim nie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-MANY- Opublikowano 19 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Dzięki za pomoc. Wywalilem kostki oraz dołożyłem dodatkowy plus i minus do akumulatora. Regulator od VFR 1200.Ladowanie skoczyło z 13,8 -13,9 na 14,2 - 14,3 mierzone na światłach. Bez świateł 14,3 - 14,4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2016 Pięknie. Ja też to zrobię jak wyciągnę potwora z garażu chociaż wszystko u mnie zabezpieczone i wyczyszczone. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Prawidłowe połączenia są ważne. W moim Hornecie sytuacja wyglądała tak, ładowanie osiągało maksymalnie 13,6V przy ok 3tys obr, ze wzrostem prędkości obrotowej silnika ładowanie potrafiło spadać nawet poniżej 12,5V. Pomogła dodatkowa masa przewodem 4mm2 z regulatora bezpośrednio do klemy. Teraz mam 14,5 na światłach i to już od 2 tys obrotów na minutę. A już prawie wymieniłem regulator :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Cóż, wystarczy z prawa oma wyliczyć jaki spadek napięcia jest przy rezystancji 1 oma :biggrin: Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.