lech N Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Czy ktoś z Was ma zamontowany tzw. zmiękczacz sprzęgła? Pytam , bo ja mam i mam problem z dobrym wyregulowaniemsprzęgła, czy jakieś "patenty" macie na moją bolączkę. Myślałem nad zastosowaniem troszkę większych kulek w wysprzęgliku, ale czy to ma sens? Edytowane 6 Marca 2016 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Zakładałem koledze do Elki oryginalny zestaw do sprzęgła....nowego typu dźwigienka i sprężyna.Chodziło dużo lżej.Nie pamiętam,czy nowe kulki były w komplecie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) U mnie w komplecie było tylko przedłużenie dźwigni i nic więcej. Sprzęgło chodzi dużo lżej , ale co z tego jak nie rozłącza sprzęgła- lub się ślizga. Zależy jak wyreguluję. A o znalezieniu "N" to nie wspomnę. Edytowane 6 Marca 2016 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Miałem i zakładałem dwa różne i z żadnym nie było problemu. Monotowałem taki jak ten z aukcji z allegro nr:6029318127. Z tarczą , łożyskami i nowym hakiem. Raz założyłem z tarcza raz bez i wszystko git - może masz zestaw nie kompletny? Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ja mam też od Nich -tylko bez "słoneczka" . Podobny jak ten http://malyhd.pl/wspomaganie_sprzegla_harley_su-066.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Zakładałem ten zestaw http://www.harley-davidson.com/store/-n-a Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ten co mam ja to jest przedłużenie dźwigni - a co za tym idzie to zmniejsza skok wypychacza tarcz. Dlatego myślałem o większych kulkach.Ale nie wiem czy jest sens eksperymentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Większe kulki nie wejdą.Są dobrane rozmiarem do rowków. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Tego się obawiałem. Dzięki za zainteresowanie moim tematem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Załóż ten, co pokazał piter1600. Cudów nie ma, ale zawsze coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 nie wiem jak dokładnie to wygląda w HD niemniej żadne czary nie pomogą zmienisz długość dźwigni - stracisz skok na samym sprzęgle w sprzętach tuningowanych często jest potrzeba "mocniejszego" sprzęgła co najłatwiej załatwić twardszymi sprężynami - niemniej czuć to na klamce jeśli masz piec bez modów może warto się przyjrzeć temu czy ktoś nie założył wcześniej twardszych sprężyn i wrócić do oryginałów zakładam oczywiście, że wcześniej cały układ sterowania był przejrzany pod kątem zużycia i zwiększonego tarcia, które też czuć na dłoni? opory linki w pancerzu na skutek zabrudzenia (czy wytarcia się teflonowych powłok), wytarte tulejki/sworznie osi obrotu dźwigni, nieprawidłowe poprowadzenie linki to najczęstsze przyczyny zwiększonego oporu Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1340 Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 WitamMoże nie zaskoczę co niektórych, ale mam na to 2 patenty, tani i drogi pośrednich nie ma ;-) 1. Sprawdzenie linki sprzęgła, odpowiednie jej "puszczenie" i przesmarowanie smarem z teflonem - można się zdziwić jak to pomaga 2. Montaż hydrauliki, nie wierzyłem, że to aż tak pomoże, dopóki nie zamontowałem w Sporciaku koleżanki. Opór na klamce taki, jakbyśmy w klasycznym układzie zdemontowali linkę sprzęgła :-) pzdr Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 To co przedmówcy piszą to jedno.To do czego doszedłeś to drugie.Oba właściwe. Tego próbowałes?https://www.wwag.com/cgi-bin/WebObjects/WebSite.woa/wa/DirectAction?action=forceEnglish&page=!41138 Inna opcja to ten patent:http://www.m-motorcycle.de/de/Power-Clutch/Mueller-Power-Clutch3.html Ta blaszka jest - taka sobie.Szczególnie jak polatasz w goracym po mocno zabudowanym...No i musisz mieć sprzegło w idelanym stanie oraz okładzinki "nieoszukane". :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 7 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 (edytowane) Dzięki koledzy. Przemyślę co zrobić. Jak coś wywinę to napiszę. Edytowane 7 Marca 2016 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Witajcie. No i wywinąłem - założyłem kulki fi 10 (weszły by nawet 10,381mm ) i jest znaczna poprawa w działaniu sprzęgła.Moim zdaniem opłaciło się wydać aż 5zł na 10 kulek.Byłem już bliski kupna hydraulicznego sprz. ale cena "trochę" wysoka.Pozdrawiam Leszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.