Skocz do zawartości

Zawieszenie w cr


Rekomendowane odpowiedzi

Elo, w mojej cr'ce na zawieszeniu z przodu jak i tyłu sa wentele.

Co zrobić żeby zawieszenie było troche twardsze? Wystarczy dobić zwykłego powietrza czy co i ile ma być z tyłu a ile z przodu jeśli jeżdżę po terenie las drogi polne itp. (Tak wiem cr nie jest w teren itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze tam nie nabijasz powietrza tylko azot, a po drugie masz pokrętła do regulacji. Ściągnij serwisówkę i poczytaj jak to ustawić.

A jakiego gazu jest najwięcej w powietrzu ???

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy bajki to nie wiem bo chemikiem nie jestem no ale chyba coś musi w tym być skoro tak się uważa. Do tego w powietrzu jest przede wszystkim wilgoć i tlen od którego parcieją gumowe elementy. Szkoły są dwie, jedni nabijają pompkami do amortyzatorów, drudzy azotem. Specem od zawieszeń nie jestem, mówię tylko to co uważa się za "prawidłowe" rozwiązanie.

Edytowane przez mort3n
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz rozwiać wątpliwości?

Po prostu różnica we współczynniku rozszerzalności cieplnej, między azotem a całą mieszaniną powietrza jest tak mała że możemy ją całkowicie pominąć. To tak w kwestii tej stabilności ciśnieniowej, bo argument o wilgoci coś jest wart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu pompujesz zwykłym powietrzem po to są wentle do pompki żeby pompować zeykła pompką a nie jakiś azot :D Wartości są w serwisówce........

 

Tylni amor jak ma wentel do pompki do też powietrzem , ale raczej wątpię , a jak nie ma to trzeba go rozebrać i wtedy pewnie azotem........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykłą pompką to raczej ciężko będzie napompować ok. 10 bar, do tego są specjalne pompki do amortyzatorów. Swoją drogą to dzisiaj będę wymieniał uszczelniacz w tylnym amortyzatorze i napompuje go powietrzem bo mam taką pompkę do amortyzatora w rowerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

z przodu pompujesz zwykłym powietrzem po to są wentle do pompki żeby pompować zeykła pompką a nie jakiś azot :D Wartości są w serwisówce........

 

Tylni amor jak ma wentel do pompki do też powietrzem , ale raczej wątpię , a jak nie ma to trzeba go rozebrać i wtedy pewnie azotem........

Nie, z tyłu tak samo jest wentel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...