kapeć Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Elo, w mojej cr'ce na zawieszeniu z przodu jak i tyłu sa wentele. Co zrobić żeby zawieszenie było troche twardsze? Wystarczy dobić zwykłego powietrza czy co i ile ma być z tyłu a ile z przodu jeśli jeżdżę po terenie las drogi polne itp. (Tak wiem cr nie jest w teren itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Po pierwsze tam nie nabijasz powietrza tylko azot, a po drugie masz pokrętła do regulacji. Ściągnij serwisówkę i poczytaj jak to ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapeć Opublikowano 4 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Tak mi sie właśnie wydawało ze azot a po drugi to właśnie nie ma pokrętła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Powinieneś mieć takie śrubki na płaski śrubokręt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Po pierwsze tam nie nabijasz powietrza tylko azot, a po drugie masz pokrętła do regulacji. Ściągnij serwisówkę i poczytaj jak to ustawić.A jakiego gazu jest najwięcej w powietrzu ??? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Tylko że w powietrzu znajduje się również wilgoć, a azot jest gazem obojętnym i stabilnym ciśnieniowo czego nie można powiedzieć o powietrzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 ....a azot jest gazem obojętnym i stabilnym ciśnieniowo czego nie można powiedzieć o powietrzu.co masz na myśli ? chyba nie wierzysz w te bajki że azot się nie rozszerza pod wpływem temperatury ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Czy bajki to nie wiem bo chemikiem nie jestem no ale chyba coś musi w tym być skoro tak się uważa. Do tego w powietrzu jest przede wszystkim wilgoć i tlen od którego parcieją gumowe elementy. Szkoły są dwie, jedni nabijają pompkami do amortyzatorów, drudzy azotem. Specem od zawieszeń nie jestem, mówię tylko to co uważa się za "prawidłowe" rozwiązanie. Edytowane 13 Marca 2016 przez mort3n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Bez uszczypliwości, ale polecam coś najpierw sprawdzić zanim się będzie powielać mity, "bo tak się uważa" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mity? Pierwsze słyszę żeby to był mit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy2 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Bez uszczypliwości, ale polecam coś najpierw sprawdzić zanim się będzie powielać mity, "bo tak się uważa" Możesz rozwiać wątpliwości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Możesz rozwiać wątpliwości?Po prostu różnica we współczynniku rozszerzalności cieplnej, między azotem a całą mieszaniną powietrza jest tak mała że możemy ją całkowicie pominąć. To tak w kwestii tej stabilności ciśnieniowej, bo argument o wilgoci coś jest wart. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 z przodu pompujesz zwykłym powietrzem po to są wentle do pompki żeby pompować zeykła pompką a nie jakiś azot :D Wartości są w serwisówce........ Tylni amor jak ma wentel do pompki do też powietrzem , ale raczej wątpię , a jak nie ma to trzeba go rozebrać i wtedy pewnie azotem........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Zwykłą pompką to raczej ciężko będzie napompować ok. 10 bar, do tego są specjalne pompki do amortyzatorów. Swoją drogą to dzisiaj będę wymieniał uszczelniacz w tylnym amortyzatorze i napompuje go powietrzem bo mam taką pompkę do amortyzatora w rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapeć Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 z przodu pompujesz zwykłym powietrzem po to są wentle do pompki żeby pompować zeykła pompką a nie jakiś azot :D Wartości są w serwisówce........ Tylni amor jak ma wentel do pompki do też powietrzem , ale raczej wątpię , a jak nie ma to trzeba go rozebrać i wtedy pewnie azotem........Nie, z tyłu tak samo jest wentel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.