Zyjo Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam!W trakcie ogarniania mojego HD zauważyłem, że tylna sonda lambda jest nie podłączona a przedniej nie ma, motor na tyle co na razie miałem okazje pojeździć, nie wykazuje jakiś nieprawidłowości w pracy silnika. Oczywiście pewnie dopiero jak trochę pojeżdżę to będę w stanie zaobserwować czy coś jest nie tak np: większe spalanie, nie równa praca silnika po długiej przejażdżce.Mam założony tłumik V&H BigRadius 2in1, gdzieś na forum za wielkiej wody wyczytałem, że ktoś z V&H powiedział klientowi przy zakupie , że nie konieczne są sondy przy ich wydechach. Czy ktoś z was jeździ bez sond, i jak to się ma?Kupować i zakładać (czy komp sam się dostroi do nowej sytuacji)?Co o tym sądzicie? aaaaaa Dyna FXDC 2007 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 A masz oryginalny moduł wtrysku? Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Ja mam oryginalny wtrysk, V&H Longshot, bez sond oczywiście. Wszystko OK. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Żebym to ja wiedział jaki mam moduł, po zdjęciu obudowy na bezpiecznikach za dużo nie widać. Za to zobaczyłem coś dziwnego, na kolanku do tylnego cylindra jest zaślepka na otworze (taka sama jak z przodu), a poniżej jest sonda lambda w nieco mniejszym otworze, ja włąśnie myślełem że z przodu w miejsce tej zaślepki powinna wejść sonda, i tak samo powinno być z tyłu, a tu z tyłu takie coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakin Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Ja mam podpięte sondy a moja żona nie.Jej gorzej chodzi po odpaleniu, dłużej pozostaje na wysokich obrotach.Problem nie było można wysterować PCIII.Mój na V&H dobrze nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Witam ponownie,Teraz jestem już po pierwszych przejażdżkach, co do spalania to jeszcze nie wiem bo zam mało kilometrów, ale przy szybkim spuszczeniu z gazu pojawiają się strzały w tłumik, czy powinienem się tym martwić? Przy gaźniku to bym się raczej nie przejmował, no ale na wtrysku to już nie powinno tego być, zastanawiam się czy jednak kupić sondy lambda i je założyć, (muszę też sobie przypomnieć jak sprawdzić poprawną prace działania sondy). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyjo Opublikowano 5 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 Witam ponownie,Teraz jestem już po pierwszych przejażdżkach, co do spalania to jeszcze nie wiem bo zam mało kilometrów, ale przy szybkim spuszczeniu z gazu pojawiają się strzały w tłumik, czy powinienem się tym martwić? Przy gaźniku to bym się raczej nie przejmował, no ale na wtrysku to już nie powinno tego być, zastanawiam się czy jednak kupić sondy lambda i je założyć, (muszę też sobie przypomnieć jak sprawdzić poprawną prace działania sondy).Witam po pewnym czasie, no i po sezonie!Sondy lambda założyłem, kupiłem zwykłe uniwersalne, dokupiłem wtyczki które pasują do gniazd, i wszystko chodzi ok, na trasie spalanie znacząco spadło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.