michoa Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 a średnica ci się zgadza ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Tak ;] 54mm, Kolega mówił że te Tłoki są do 4t to prawda ? do 2t się nie nadawają ? Znacie jakieś inne stronki z takimi tłokami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Powiedz koledze żeby się nie udzielał skoro nie ma o tym bladego pojęcia. Poza tym, wiesz który to jest dokładnie rok? Masz do wyboru albo 84-86 albo 87-93. No i te 54mm nic Ci nie dają, musisz dać cylinder do zmierzenia średnicówką bo zakładając że to rocznik 84-86 to masz do wyboru tłoki w selekcjach A - 53,94mm, B - 53,95mm, C - 53,96mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 29 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 No tak mu powiem :D A co do tłoka i motoru, mój jest rocznik 90r ale z cylinder 54mm ale za Chiny nie mogłem znaleźć Tłoka na 90r Ktm i sugerowałem się właśnie tym 54mm że jeżeli mój też tak ma to rocznik nie jest ważny ale dzięki za info. Ale na jakiej stronce szukać tłoków. Szukałem na Olx i Allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 średnica to pół biedy , płaszcz powiedzmy że jak nowy jest dłuższy od starego to można podpiłować ( druciarnia ale jak nie ma wyjścia ) natomiast bardzo ważna jest żeby była taka sama średnica sworznia i odległość sworznia od denka tłoka w nowym , płaszcz nie może być też krótszy...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 (edytowane) Rozebralismy moto i tu boom. Widać w lewym rogu jakies wgniecenia ale główkujemy co to moze byc. Tłok do wywalenia. Dokładnie teraz sprawdziliśmy wymiar tłoka jest 54.25. Edytowane 1 Kwietnia 2016 przez Ktoś Na Pewno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 W którym miejscu mierzyliście tłok ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Pisze na tłoku 54.25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 tuleja żeliwna ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Widać w lewym rogu jakies wgniecenia ale główkujemy co to moze byc lewy dolny róg co jest taki wyząbkowany jak trybik ? mogł być jakiś problem z pierścieniami, albo coś wpadło między tłok a gładź ..... Tak. to niech ktoś zbada gar średnicówką mikrometryczną , i powie wam jaki najmniejszy tłok możecie założyć następny i potem szukać jakie tłoki są dostępne no teoretyzując obecny był 54.25 , majster mówi że najmniejszy możliwy teraz żeby to miało luz własćiwy to 54.90 , 54.90 prawdopodobnie nie istnieje , kupić 55.00 i zanieść majstrowi niech pod niego robi szlif....... jeżeli nie da się już kupić nadwymiaru to tulejowanie od nowa ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Daj fotki tuleii zobaczymy w jakim jest stanie. Sprawdz czy jest wyczowalny prog. Byc moze trzeba zrobic szlif i szukac tloka plus 0.50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 22 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 Mhm pojawił się kolejny problem mianowicie któregoś ładnego dnia jechałem się przejechać na pole standardowo odpaliłem crossa pochodził chwile i pojechałem, przejechałem około 1-2km zgasiłem i sprawdzałem co się dzieje na polu po około 15 minutach postanowiłem wrócić do domu no i tak jak zawsze odpałiłem pochodził z 2-3min trochę przegazowałem i pojechałem po 500m boooom motor zgasł... Próbowałem zapalić z kopki nie szło, podczas pchania nie szło, no nic zostało mi zapchać moto do domu. Zapchałem i rozebraliśmy cylinder i poszedł pierścionek z tłokiem. Wymieniliśmy wszystko ładnie nowy tłok i pierścionek z wossnera ale jest jeden problem od momentu kiedy motor mi stanął wraz z kopką bo padła tulejka przy kopce coś zaczeło rzeźić. Na początku myślałem że to nic na starym tłoku jeździłem dopóki się nie rozwalił i jak padł to mówię wymienie te tłoki itd i może przestanie rzeźić ale nadal rzęzi na niskich i wysokich obrotach również może troszke mniej ale dlatego że silnik pracuje głośniej i nie słychać tak tego ale gdy daje gazu to rzężenie również się troche podnosi głos. Nie chce znowu rozbierać cylindra bo na uszczelki czekał miesiąc... Miał ktoś może taki problem ? A i jeszcze jedno pytanie dlaczego olej w silniku robi się taki szary, siwy. Wlewam Castrola 10-40. Proszę o pomc na te pytania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2016 A i jeszcze jedno pytanie dlaczego olej w silniku robi się taki szary, siwy. Wlewam Castrola 10-40. Proszę o pomc na te pytania... może woda ci leci do oleju i robi się mleko ? przez pompę wody Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktoś Na Pewno Opublikowano 23 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Mhm pojawił się kolejny problem mianowicie któregoś ładnego dnia jechałem się przejechać na pole standardowo odpaliłem crossa pochodził chwile i pojechałem, przejechałem około 1-2km zgasiłem i sprawdzałem co się dzieje na polu po około 15 minutach postanowiłem wrócić do domu no i tak jak zawsze odpałiłem pochodził z 2-3min trochę przegazowałem i pojechałem po 500m boooom motor zgasł... Próbowałem zapalić z kopki nie szło, podczas pchania nie szło, no nic zostało mi zapchać moto do domu. Zapchałem i rozebraliśmy cylinder i poszedł pierścionek z tłokiem. Wymieniliśmy wszystko ładnie nowy tłok i pierścionek z wossnera ale jest jeden problem od momentu kiedy motor mi stanął wraz z kopką bo padła tulejka przy kopce coś zaczeło rzeźić. Na początku myślałem że to nic na starym tłoku jeździłem dopóki się nie rozwalił i jak padł to mówię wymienie te tłoki itd i może przestanie rzeźić ale nadal rzęzi na niskich i wysokich obrotach również może troszke mniej ale dlatego że silnik pracuje głośniej i nie słychać tak tego ale gdy daje gazu to rzężenie również się troche podnosi głos. Nie chce znowu rozbierać cylindra bo na uszczelki czekał miesiąc... Miał ktoś może taki problem ? A i jeszcze jedno pytanie dlaczego olej w silniku robi się taki szary, siwy. Wlewam Castrola 10-40. Proszę o pomc na te pytania... http://przeklej.org/file/r69yTi/20160523.211517.2..mp4 Tutaj macie filmik jak rzęzi proszę się wsłuchać i powiedzieć o co gra jak wiecie. Sory że musicie pobierać ale nie wrzucałem tego na Youtube... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.