Ricko Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Cześć, właśnie niedawno sprzedałem swoją CBR f4i Sport na której przejechałem dwa sezony i postanowiłem kupić coś świeższego. Decyzja padła na jakąś sportową sześćsetke z rocznika 06-09. Problem tkwi w tym, że sercem jestem za R6 a z tego co widziałem po opiniach ona sprawuje się najgorzej z pośród konkurencji w mieście i ogólnie jest jakaś taka nieobliczalna co mnie też do tego zniechęca .Nie ukrywam, że motocykl ma mi służyć do codziennej jazdy typu dojechaniu na uczelnie ale głównie na wypady gdzieś na trasę. Wiem, że cbr 600rr jest najbardziej funkcjonalna ale chyba wolałbym już jakiegoś gixxa albo zx6r z 2009 roku.Także chciałbym poznać wasze opinie na ten temat i doradzić mi czy na Yamaszce da normalnie sobie trochę śmignąć po mieście bez późniejszej wizyty u kręgarza czy lepiej mieć na oku jakieś inne moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Bierz 600rr z 2009. Zx6r z tego rocznika padaczka - lepiej brać starsze 636. Jak gix to celuj w 750. Ogólnie na drogę to będziesz najbardziej zadowolony z lekko większej pojemności. Na tor r6 - kozak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Skąd pomysł kupowania sportowego motocykla do jazdy w trasie i po mieście? Ani to wygodne, ani ekonomiczne. Jedynie lans się zgadza. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Daytona 675 lub CBR będzie chyba najlepszym wyborem jeśli chcesz użytkować sportowy motocykl na codzień. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricko Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Bierz 600rr z 2009. Zx6r z tego rocznika padaczka - lepiej brać starsze 636. Jak gix to celuj w 750. Ogólnie na drogę to będziesz najbardziej zadowolony z lekko większej pojemności. Na tor r6 - kozak."Zx6r z tego rocznika padaczka" w jakim sensie, że się strasznie sypie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Sorry pomyliło mi się 07-08 była po prostu słabsza od poprzednika (nie pod względem awaryjności a mocy). 09 to już następny model - pewnie poprawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Czego byś nie wybrał, jeżeli kupisz zadbane to będzie Ci służyć i będziesz zadowolony. Dla laików (na przykład dla mnie) różnice w klasie 600ccmają charakter kosmetyczny. Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.