kill_gil Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) Witam wszystkich! Zwracam się do Was z prośbą o podanie jakiś propozycji w sprawie mojego gaźnika z Intruderka 125. Otóż gaźnik ten podaje zbyt dużą dawkę paliwa co objawia się kopceniem, czarnymi świecami i ogólnie problemy z działaniem. -wykluczyłem zużyty silnik- po włożeniu tymczasowo innego gaźnika wszystko hula tak jak ma-gaźnik porozbierałem na części pierwsze i wymyłem w myjce ultradzwiękowej-przepustnica bez uszkodzeń-wymieniona sprężynka i tłoczek ssania-wymienione dysze wolnych i główna-śruba regulacji składu mieszanki pilot OK-zaworek trzyma-sprawdziłem też nieszczelności na kanale powietrznym wolnych obrotów (fotka)-ustawiony pływak Brak mi pomysłów. Z logicznego punktu widzenia powinno wszystko być ok a nie jest... archiwum X ;) Nie jest to też pierwszy gaźnik który robie ale pierwszy który mnie pokonał :blink: Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to bardzo proszę o odpowiedź! Edytowane 5 Lutego 2016 przez kill_gil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Prawdopodobnie jest za wysoki poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kill_gil Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Pływak ustawiony wg książki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 (edytowane) To że pływak jest ustawiony wg.książki nie znaczy że poziom paliwa jest prawidłowy.Jaki masz gaźnik? BSR 33/4? jeśli tak to poziom paliwa chyba powinien wynosić 4,5 mm.poziom paliwa mierzy się tak: http://zapodaj.net/ea27fa9d09af7.jpg.html Edytowane 5 Lutego 2016 przez proxma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kill_gil Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 A jak można inaczej niż podałeś ustawić poziom paliwa? We wszystkich manualach które miałem w ręku poziom paliwa ustawia się właśnie za pomocą "specjalnego" wężyka regulując zamknięcie zaworka (wyjąkiem są pływaki całe z plastiku) Ustawiony jest wg manuala z VL 125 intruder. Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2016 Na jakim ustawieniu jest iglica? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.