Skocz do zawartości

Czy w automatycznych skrzyniach wymienia sie olej ?


Nico
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

w quadach też daje radę , pod warunkiem że to dobrze zestrojone i utrzymane firmowe CVT a nie loncin :D mnie na kfx 700 zajebiście się latało .....

 

poważnie w samochodach też są CVT :D ? pasek i wariator jak w kiblu :D ?

Oczywiście...tyle, że te skrzynie nie ogarniają dużych momentów. W quadach też dają radę ale nie wiem czy udało Ci się przypalić pasek?

W quadzie to pikuś, zdejmujesz dekiel i wymieniasz pasek gumowy i hulasz dalej...w aucie oprócz zabawy z wyjęciem i rozpołowieniem skrzyni jeszcze popłyniesz na talerze i metalowy pasek itd.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W quadach też dają radę ale nie wiem czy udało Ci się przypalić pasek?

 

w kfx 700 ta skrzynia pracuje po prostu niesamowicie

raz że quad zaczyn jechać od praktycznie dotknięcia kciukgazu , nie ma godzinnego czekania na pełnych obrotach aż ruszy jak w tanim chińskim kiblu , zryw na suchej powierzchni żaden problem , na 2 koła z gazu też , pod górkę po piachu jak idzie jak górka go przerasta to koła memlają ale napęd jest , i szczerze ? zajebiście się jeździ , hamować silnikiem też hamuje do pewnego momentu aż z przelotów idą marchewy od pewnej niskiej prędkości rozpina całkowicie i na to trzeba uważać zjeżdżając z górek :D zgasnąć przy ruszaniu ci nie zgaśnie , nie wajhujesz nogą tylko but mnie się podobało :D i tam silnik to v2 50KM , dziki i mocny więc ma pasek co robić .........

 

Co do przypalenia paska nie wiem ja to pożyczałem od typowego rzeźnik dresa to przy mnie gumy palił do wystrzału aż opona wybuchła ( hmulec przedni i ogień do odciny na płytach betonowych) i na flaku wracał i problemu z napędem nie było :D

 

minus że ten pasek jest dosyć drogi , generuje duże spalanie , wiadomo CVT jest najżywotniejsze jak się jeździ non stop na max , wtedy psek nie przesuwa się po przeciwtalerzach i najmniej ślizga w cyklu miejskim a de facto jazdę po żwirowni można nazwać cyklem miejskim , żywotność to ma żadną ale jest bardzo proste , lepiej ten pasek wymienić niż wydłubywać łyżeczka kawałki kół zębatych jak się zwykła skrzynia rozsypie :D

 

Ja byłem tego wrogiem dopóki jeździłem chińszczyzną tam to pracuje fatalnie , ogromne strty mocy na tym są , zwłoka godziny przy ruszaniu , pod górkę staje i jara pasek albo sprzęgło ale w mrkowym sprzęcie chyba jest innaczej :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Bzdura. Czy dynamiczna czy statyczna wymiana jest tylko dobra dla skrzyni. Owszem, czasem ciężko zrobić dynamiczną bo do tego sprzęt potrzebny więc robi się dwie statyczne w krótkim odstępie czasu. Potem możesz robić statyczne co 30-40 tysi i skrzynia będzie hulać a prędzej rozsypie się od braku wymian. Rozsypać się też moze z innych przyczyn niezależnych od wymian bo też trzeba umieć używać automatu.

Skrzynie nie rozsypują się od prawidłowej wymiany oleju bo robiły by też to silniki. Takie pierdolenie usłyszysz od laików.

Najważniejsze to zastosować olej zalecony przez producenta skrzyni i zachować poziom.



 

Pan z serwisu powiedział że jeżeli nie znam historii serwisowania skrzyni to trzeba sprawdzić poziom oleju zrobić adaptację i jeździć. Bo po wymianie oleju może się skrzynia za chwilę wy**ać. Generalnie jak podpiszę im kwit to wymienią, a tak to nie zamierzają i nie robią tego w BMW.

Także ten, w Polsce warsztaty wymienią ale zostaje prawie 3litry starego oleju w konwerterze, więc to gówno miesza się z nowym. Podobno może porozpuszczać uszczelki wewnątrz i skrzynia będzie gubić ciśnienie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

ja zawsze po wymianie statycznej ( ok 5 litrow z 8) mialem wrazenie ze skrzynka pracuje znacznie lepiej , plynniej zmienia biegi itp..ale moze tylko to efekt placebo ..:)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaw mam w peugeocie słynna DP0 AL4 - typu porshe - skrzynia koncernu PSA wrzucana do wielu francuzów projektowana przy pomocy firmy porshe AG.

Ma 210 000, wiele osób miało z nią problemy i ja mam mały problem ale za to skrzynia bardzo tania w naprawie i dosyć wygodna, mimo że 4 biegowa... Ja bym teraz na manuala nie wymienił ale dobre skrzynie automatyczne to raczej mercedesy i hondy / toyoty, niekonieczenie warto się pchać w coś innego... Ja kupiłem z zamiarem wymiany na manual ale została i teraz albo bym naprawiał albo wymieniał na drugi automat - po warszawie po centrum jeździ się mega dobrze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...