_Monter_ Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 w quadach też daje radę , pod warunkiem że to dobrze zestrojone i utrzymane firmowe CVT a nie loncin :D mnie na kfx 700 zajebiście się latało ..... poważnie w samochodach też są CVT :D ? pasek i wariator jak w kiblu :D ? Oczywiście...tyle, że te skrzynie nie ogarniają dużych momentów. W quadach też dają radę ale nie wiem czy udało Ci się przypalić pasek?W quadzie to pikuś, zdejmujesz dekiel i wymieniasz pasek gumowy i hulasz dalej...w aucie oprócz zabawy z wyjęciem i rozpołowieniem skrzyni jeszcze popłyniesz na talerze i metalowy pasek itd. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 W quadach też dają radę ale nie wiem czy udało Ci się przypalić pasek? w kfx 700 ta skrzynia pracuje po prostu niesamowicie raz że quad zaczyn jechać od praktycznie dotknięcia kciukgazu , nie ma godzinnego czekania na pełnych obrotach aż ruszy jak w tanim chińskim kiblu , zryw na suchej powierzchni żaden problem , na 2 koła z gazu też , pod górkę po piachu jak idzie jak górka go przerasta to koła memlają ale napęd jest , i szczerze ? zajebiście się jeździ , hamować silnikiem też hamuje do pewnego momentu aż z przelotów idą marchewy od pewnej niskiej prędkości rozpina całkowicie i na to trzeba uważać zjeżdżając z górek :D zgasnąć przy ruszaniu ci nie zgaśnie , nie wajhujesz nogą tylko but mnie się podobało :D i tam silnik to v2 50KM , dziki i mocny więc ma pasek co robić ......... Co do przypalenia paska nie wiem ja to pożyczałem od typowego rzeźnik dresa to przy mnie gumy palił do wystrzału aż opona wybuchła ( hmulec przedni i ogień do odciny na płytach betonowych) i na flaku wracał i problemu z napędem nie było :D minus że ten pasek jest dosyć drogi , generuje duże spalanie , wiadomo CVT jest najżywotniejsze jak się jeździ non stop na max , wtedy psek nie przesuwa się po przeciwtalerzach i najmniej ślizga w cyklu miejskim a de facto jazdę po żwirowni można nazwać cyklem miejskim , żywotność to ma żadną ale jest bardzo proste , lepiej ten pasek wymienić niż wydłubywać łyżeczka kawałki kół zębatych jak się zwykła skrzynia rozsypie :D Ja byłem tego wrogiem dopóki jeździłem chińszczyzną tam to pracuje fatalnie , ogromne strty mocy na tym są , zwłoka godziny przy ruszaniu , pod górkę staje i jara pasek albo sprzęgło ale w mrkowym sprzęcie chyba jest innaczej :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Bzdura. Czy dynamiczna czy statyczna wymiana jest tylko dobra dla skrzyni. Owszem, czasem ciężko zrobić dynamiczną bo do tego sprzęt potrzebny więc robi się dwie statyczne w krótkim odstępie czasu. Potem możesz robić statyczne co 30-40 tysi i skrzynia będzie hulać a prędzej rozsypie się od braku wymian. Rozsypać się też moze z innych przyczyn niezależnych od wymian bo też trzeba umieć używać automatu. Skrzynie nie rozsypują się od prawidłowej wymiany oleju bo robiły by też to silniki. Takie pierdolenie usłyszysz od laików.Najważniejsze to zastosować olej zalecony przez producenta skrzyni i zachować poziom. Pan z serwisu powiedział że jeżeli nie znam historii serwisowania skrzyni to trzeba sprawdzić poziom oleju zrobić adaptację i jeździć. Bo po wymianie oleju może się skrzynia za chwilę wy**ać. Generalnie jak podpiszę im kwit to wymienią, a tak to nie zamierzają i nie robią tego w BMW.Także ten, w Polsce warsztaty wymienią ale zostaje prawie 3litry starego oleju w konwerterze, więc to gówno miesza się z nowym. Podobno może porozpuszczać uszczelki wewnątrz i skrzynia będzie gubić ciśnienie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 ja zawsze po wymianie statycznej ( ok 5 litrow z 8) mialem wrazenie ze skrzynka pracuje znacznie lepiej , plynniej zmienia biegi itp..ale moze tylko to efekt placebo ..:) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mostasz Opublikowano 13 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2017 Jaw mam w peugeocie słynna DP0 AL4 - typu porshe - skrzynia koncernu PSA wrzucana do wielu francuzów projektowana przy pomocy firmy porshe AG.Ma 210 000, wiele osób miało z nią problemy i ja mam mały problem ale za to skrzynia bardzo tania w naprawie i dosyć wygodna, mimo że 4 biegowa... Ja bym teraz na manuala nie wymienił ale dobre skrzynie automatyczne to raczej mercedesy i hondy / toyoty, niekonieczenie warto się pchać w coś innego... Ja kupiłem z zamiarem wymiany na manual ale została i teraz albo bym naprawiał albo wymieniał na drugi automat - po warszawie po centrum jeździ się mega dobrze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.