Skocz do zawartości

podciśnienie w gażniku tekei kawasaki kz550 ltd problem nad przepustnica


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich na forum

 

probowalem znalezc cos na temat mojego pytania ale niestety nikt chyba nie spotkal sie z taka bolaczka jaka mnie dotknela.

do rzeczy sprawa jest taka czy komora nad gaznikiem tekei w kawasaki kz 550 ltd powinna byc szczelna na tyle aby powstale przez silnik podcisnienie nie zasyssalo lewego powietrza z nad przepustnicy. w moim przypadku problem polega na tym ze zaznaczona czerwonym kolkiem gumka jest zmeczona i nie dolega do oski (niebieska strzalka) ktora podnosi przepustnice w gazniku wiec podejrzewam ze tedy moze zasysac lewe powietrze ??? dodadam tylko ze zauwazylem ze oska ktora podnosi przepustnice jest ustalona w plycie w dwoch miejscach(zielone kolka) i znajduje sie w nie jednej osi z otworem w gazniku przez ktory wchodzi i dlatego gumka sie odksztalcila tworzac z otworu jajko. czy ktos wie czy jest tam podcisnienie czy tylko ta gumka ma za zadanie chronic od kurzu pytam poniewaz nie wiem jak zabrac sie do naprawy z ogry dzieki za odpowiedz

post-84382-0-39193200-1452004560_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było, by panowała tam względna szczelność, piszę względna bo realnie patrząc motocykl ma ponad 30lat i trzeba radzić sobie z tym co jest. Nieszczelności w tych miejscach będą objawiać się trudnością, czy nawet niemożliwością zsynchronizowania gaźników, falującymi wolnymi obrotami, strzelaniem w gaźnik. Ale z drugiej strony nie są to jakieś strategiczne miejsca i pomimo zużycia da się jeździć:)

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli te gaźniki mają przepustnice pracujące na membranach to istotne, by nie było przepuszczania powietrza pod membrany. To co jest nad nimi nie wpływa na skład mieszanki w sensie np. dostawania się "lewego powietrza". W gaźnikach podciśnieniowych są nawet otworki w pokrywkach dociskających membrany po to, by występowała właściwa reakcja przepustnic. Sądzę, że gumki o które pytasz służą zabezpieczeniu miejsc obrotu przed brudem i wystarczy je wymienić. Na pewno zaś warto zadbać by nie było luzów na ośkach uruchamiających przepustnice, bo to wprost wpływa na jakość pracy gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie ośka uruchamiająca przepustnice, ale przez specjalną dzwignię, to dość specyficzne gaźniki mechaniczne, nie podciśnieniowe. Jakaś nieszczelność na tej ośce, nie będzie tak dokuczliwa jak nieszczelność na ośce w gaźnikach podciśnieniowych.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli reasumujac trzeba te nieszczelnosc usunac zastosuje simeringi i wymienie je we wszystkich 6 miejscach zoabczymy jaki bedzie efekt. pytanie jeszcze jedno a czym dokladnie umyc gazniki myjka ultradzwiekowa czy je wymoczyc w jakims preparacie wygotowac w occie czy jeszcze inny sposob. dodam tylko ze gazniki beda rozdzielane wiec beda mniejsze gabaryty ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...