crf450r Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 WitamMam problem z ustawieniem CRF450R z 06 roku po wymianie filtra KN wydechu leovince3 do pompki przyspieszajacech jest zamontowany QUICKSHOT 3 BOYESEN oraz Power X Wing Boyesena na wlocie powietrza do gaznika. Motocykl trzyma obroty wszystko jest git po za dwiema rzeczami, pierwsza -jesli jade na biegu z gorki bez gazy to strzela w wydech pojedynczo raz na 3 sekundy , dwa nie wkreca mi sie do konca czyli koncowe granice gazu po prostu przerywa a na postoju jak odkrece do konta to wali ogniem .(swieca czarna nie za oleejona ale taka jak by z sadzy sucha )GAZNIK dysza glowna 168 ,wolnych obrotow 42 , iglica na 4 zabku , sroba mieszanki wykrecona 2 obroty.Prosil bym o jakies podpowiedzi iglice dalem z 4 zabaka na 6 i dysze 170 i teraz dlawi go na poczatku tak 1/4 gazu zadlawi i idzie . Znalazlem w USA na stronce motocykle po podobnych modyfikacjiac CRF i kazdy zaklada wieksza dysze i na iglicy schodza rowni w dol (PODAM NA KONCU LINK) a u mnie caly czas ta sieca sucha ale okopcona jak by sadza z wydechu http://www.crfsonly.com/forum/viewtopic.php?start=45&t=2583 link do tej strony to motocykle po wymianie wydechow filtrow modyfikacjiach pompek rozrzadow daznika itp Jesli ktos sie oroetuje w tym prosil bym o jakas podpowiedz dzieki i POZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 luzy zaworowe w normie ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crf450r Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) silnik po remoncie ,glowica po generacji zawory sa ustawione sprawdzalem juz 3 razy ,jesli chodzi o silnik itp to wszystko gra ,obstawiam gaznik tylko zadna CRF nie chodz na mniejszej dyszy glownej niz 160 przy polozeniu 221mnpsorki przy dyszy glownej mniejszej niz 170(a nie 160)co widac na tabeli przy org zestawieniu wydechu i filtra a wiadomo ze po filtrze i wydechu tuning (SPORT)mieszanka robi sie ubozsza wiec dysza wieksza powinna isc itp Edytowane 3 Stycznia 2016 przez crf450r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Sprawdz szczelnosc wydechu przy glowicy i na laczeniach z tlumikiem - nieszczelnoisci bardzo zubazaja mieszanke.Okopcona swieca pokazuje ze w ktoryms zakresie obrotow masz za bogarta mieszanke, wydaje sie ze w zakresie max obrotow jest za uboga.Najlatwiej pokazala by to hamownia. Mozna wykrecac swiece z goracego silnika po jezdzie z max obrotami i zgaszeniu go bez zejscia z obrotow, ale to troche kaskaderka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crf450r Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) wydech sprawdzony ,wymieniona podkladka miedziana miedzy kolektorem a glowica az 2 razy wymienialem bo sprawdzalem czy moze gdzie na podkladzce nie ma czarnej sadzy(czy nie przepuszcza gdzies) ale nie bylo i zalozylem dalej nowa a na lonczeniu nawet dla pewnosci silikonem oblalem dookola ale dzieki wielki wszystkie podpowiedzi przydadza sie bo mi sie pomysly koncza . Nawet glowice sciagalem 2 raz po remoncie bo myslalem ze cos mi umknelo( bo sprawdzalem ja nafta tylko na szczelnosc) oddalem ja do warsztatu byla sprawdzona prz okazji byly frezowane gniazda i wymiana prowadnic oraz uszcelniacze dla pewnosci Wydaje mi sie ze tu tylko gaznik boli ten motocykl a raczej jego ustawienie . Raczej kazdy gaznik radzi sobie po wymianie filtra i wydechy (SPORT ZE TAK NAPISZE TUNING) gdybam teraz nad QUICKSHOT 3 BOYESEN bo to jego komora jest wieksza niz orginalna keikina i miesci sie wiecej paliwa o jakies 25% bo moze tu jest bol ale z tego co czytalem ludzie zakladajacy QUICKSHOT 3 BOYESEN nie robia zadnych zmian w ustawieniu gaznika zaklada i jezdzi Edytowane 3 Stycznia 2016 przez crf450r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spaliniarz Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Przy takich temperaturach to ja bym się wstrzymał z regulacjami poza tym na 99% leje ci ta pompka z tego co wiem to ona ma regulacje dawki , a może coś skopałeś przy montażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crf450r Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) przy montazu raczej odpada ,leje? ,raczej wtryskuje i owszem ten wtrysk dlugosc wtrysku reguluje sie w zaleznosci ile potrzebuje motocykla(A RACZEJ TO ILE MA WROCIC DO KOMORY) tego paliwa przy starcie a reszta wraca do komory plywakowej (JESLI CHODZI O QUICKSHOT 3 BO 2 INACZEJ DZIALA) Darowalem sobie ustawianie i czekam na lepsze dni:) Edytowane 5 Stycznia 2016 przez crf450r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.