cyborg78 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 Taka sytuacja - Honda CRF 250 rocznik 2013 (na wtrysku), przywieziona z zachodu po malym slizgu, silnik nie uszkodzony, malutki przebieg, okazuje się ze bardzo kiepsko odpala na zimno. Nie ma szans odpalić ją bez plaka lub bez przydławienia dolotu powietrza, jak już odpali na chwilke to po zgaszeniu odpala od strzala. Pierwsze co podejrzewam to czujnik temperatury, ale czy ma ktoś jakies dane jakie powinien mieć rezystancje na zimno i na goraco? W ogole gdzies tam czytałem ze slabe odpalanie na zimno to czesty problem we wtryskowych CRF, ale jak z tym walczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Mierzyłeś luzy na zaworach ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Mierzylem, sa książkowe. Slabe odpalanie na cieplo to zbyt male luzy tak swoja droga.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Z tego co wiem to w crf 250 ustawiają zawory na mniejsze luzy niż nakazuje książka(nie wiem czy dotyczy to 2013). Musisz poczytać o tym na anglojęzycznych forach bo ciężkie odpalanie to popularny temat w 250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.