bubuss Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 WitamMam pytanie chcę wyregulować gaźniki i oczyścić miałem wizje zrobić to sam ale jak naczytałem się na forum więc już sam nie wiem . Więc decyzja padła że oddam do warsztatu, ale pytanie po czym poznać czy bez mania urządzeń sprawdze czy ktoś to zrobił dobrze. czy dobrze spala w komorze; czy kolanka się nie przegrzewają i nie ma tej różnicy 50 stopni. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 12 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2015 w 1000f są tak dobrane dysze wolnych obrotów że co byś nie robił to ten motocykl rzyga paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 nie zaobserwowałem w swojej żeby był taki efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jak poznac ?Motocykl musi po prostu dobrze pracowac.Dlaczego postanowiles to zrobic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 WitamMam pytanie chcę wyregulować gaźniki i oczyścić miałem wizje zrobić to sam ale jak naczytałem się na forum więc już sam nie wiem . Więc decyzja padła że oddam do warsztatu, ale pytanie po czym poznać czy bez mania urządzeń sprawdze czy ktoś to zrobił dobrze. czy dobrze spala w komorze; czy kolanka się nie przegrzewają i nie ma tej różnicy 50 stopni. ? Na wszelki to można olej wymienić czy płyn chłodniczy ale jak piec dobrze chodzi to nie grzeb bez potrzeby . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 czemu postanowiłem mam go dwa lata jak kupiłem nic nie robiłem przy nim oprócz oleju oczywiście. Motor wcześniej szedł 250 - 270 km/h teraz ma problemy jak by się dławił i tp. a przy ostrym dodaniu gazu potrafi czarny dymek puścić(to akurat wydaje mi się że może być spowodowane że raz tylko w miesiącu robiłem przejażdżki.) Do tego nierówno chodzi na wolnych obrotach. Planuje też wymianę łańcucha rozrządu więc wszystko trzeba przejrzeć przy okazji. Korzystając z okazji do tej cbr jaki byście polecili płyn hamulcowy i płyn do sprzęgła?Mam jeszcze takie problem przy zakrętach jak dość mocno kładę motocykl to coś jakby tak strzelało i się zastanawiam czy może to być tylne łożysko w kole albo napęd choć zębatki wyglądają dobrze i łańcuch w połowie.Takie pytanie czy te dinodżety by zwiększyły moc silnika czy raczej ja tego nie odczuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2015 Strzelac moga lozyska wahacza jesli nikt ich nie smarowal przez ostatnie 5 lat, ale lozyska kola tez bym sprawdzilZapomnij o dinodzetach ( cokolwiek by to mialo byc ) i oddaj motocykl na solidny przeglad poczynajac od wymiany lancucha rozrzadu, sprawdzenia luzow zaworowych, wymiany swiec ( jesli dawno nie byly wymieniane ) a na koncu gazniki.Czyszczenia, regulacja i synchronizacja i znowu motocykl powinien dobrze dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 15 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2015 (edytowane) A możesz mi powiedzieć jak można tam nasmarować bez rozbierania ?z góry dzięki Edytowane 15 Grudnia 2015 przez bubuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Nie mozna, trzeba rozebrac i nasmarowac.Najlepiej zima :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 grubsza sprawa ale jak trzeba to trzeba a do sprzęgła też dajecie płyn dot 4 czy inny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bc30se Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Sorry przepraszam, CBR ma problem z ubogą mieszanką, świeca colortune i pomarańczowy kolor złapiesz dopiero jak skręcisz przepustnice na 800obrotów albo i niżej. Ciężko to sensownie ustawić, bynajmniej moją, ja obserwuje świece i robię korekty na gaźnikach jak nawijam już kilometry. Niektóre wersje mają air-cut off który potrafi mieszać w niskich partiach obrotów. Edytowane 17 Grudnia 2015 przez bc30se Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Do sprzęgła ten sam płyn co do hamulców. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dzięki za info na regulacje gazników i zaworów umówiony i wymianę łąncucha rozrządu. A płyn w hamulcach i sprzęgle wymienie sam i jeszcze zamierzam zrobić czyszczenie łańcucha napędu i nasmarować od nowa. Pozdrawiam i wesołych świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.