Skocz do zawartości

Honda cbr1000f regulacja gaźników


bubuss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie chcę wyregulować gaźniki i oczyścić miałem wizje zrobić to sam ale jak naczytałem się na forum więc już sam nie wiem . Więc decyzja padła że oddam do warsztatu, ale pytanie po czym poznać czy bez mania urządzeń sprawdze czy ktoś to zrobił dobrze. czy dobrze spala w komorze; czy kolanka się nie przegrzewają i nie ma tej różnicy 50 stopni. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie chcę wyregulować gaźniki i oczyścić miałem wizje zrobić to sam ale jak naczytałem się na forum więc już sam nie wiem . Więc decyzja padła że oddam do warsztatu, ale pytanie po czym poznać czy bez mania urządzeń sprawdze czy ktoś to zrobił dobrze. czy dobrze spala w komorze; czy kolanka się nie przegrzewają i nie ma tej różnicy 50 stopni. ?

Na wszelki to można olej wymienić czy płyn chłodniczy ale jak piec dobrze chodzi to nie grzeb bez potrzeby .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czemu postanowiłem mam go dwa lata jak kupiłem nic nie robiłem przy nim oprócz oleju oczywiście. Motor wcześniej szedł 250 - 270 km/h teraz ma problemy jak by się dławił i tp. a przy ostrym dodaniu gazu potrafi czarny dymek puścić(to akurat wydaje mi się że może być spowodowane że raz tylko w miesiącu robiłem przejażdżki.) Do tego nierówno chodzi na wolnych obrotach. Planuje też wymianę łańcucha rozrządu więc wszystko trzeba przejrzeć przy okazji. Korzystając z okazji do tej cbr jaki byście polecili płyn hamulcowy i płyn do sprzęgła?

Mam jeszcze takie problem przy zakrętach jak dość mocno kładę motocykl to coś jakby tak strzelało i się zastanawiam czy może to być tylne łożysko w kole albo napęd choć zębatki wyglądają dobrze i łańcuch w połowie.

Takie pytanie czy te dinodżety by zwiększyły moc silnika czy raczej ja tego nie odczuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzelac moga lozyska wahacza jesli nikt ich nie smarowal przez ostatnie 5 lat, ale lozyska kola tez bym sprawdzil

Zapomnij o dinodzetach ( cokolwiek by to mialo byc ) i oddaj motocykl na solidny przeglad poczynajac od wymiany lancucha rozrzadu, sprawdzenia luzow zaworowych, wymiany swiec ( jesli dawno nie byly wymieniane ) a na koncu gazniki.

Czyszczenia, regulacja i synchronizacja i znowu motocykl powinien dobrze dzialac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry przepraszam, CBR ma problem z ubogą mieszanką, świeca colortune i pomarańczowy kolor złapiesz dopiero jak skręcisz przepustnice na 800obrotów albo i niżej. Ciężko to sensownie ustawić, bynajmniej moją, ja obserwuje świece i robię korekty na gaźnikach jak nawijam już kilometry. Niektóre wersje mają air-cut off który potrafi mieszać w niskich partiach obrotów.

Edytowane przez bc30se
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info na regulacje gazników i zaworów umówiony i wymianę łąncucha rozrządu. A płyn w hamulcach i sprzęgle wymienie sam i jeszcze zamierzam zrobić czyszczenie łańcucha napędu i nasmarować od nowa. Pozdrawiam i wesołych świąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...