el_ninio Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 Witam Mam taki problem, otóż kawasaki zr7 czasami nie schodzi z obrotów. Na zimnym silniku występujetakie zjawisko czasami, jednakże na ciepłym ( podczas jazdy ) jest to praktycznie cały czas. Motocyklzatrzymuje się na 3-5tys i faluje, czasami zejdzie sam czasami nie. Jeżeli w międzyczasie gdy obrotystoją na tych 3-5 tys pokręce śrubką od powietrza ( tą ręczną plastikową ) to obroty spadną i motocyklpracuje pięknie. Co może być tego przyczyną ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 20 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2015 nieszczelne króćce ssące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) sądzisz że to to ? a istnieje możliwość że regulacja gaźnika ? jeżeli króćce to dlaczego dzieje się to na zimnym silniku nieregularnie ? I jeszcze pytanie, czy można wymienić np. 2 króćce czy trzeba wszystkie 4? Edytowane 21 Listopada 2015 przez el_ninio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) odpal silnik i w okolicach króćców rozpyl jakiś plak albo samostart, jeśli obroty podskoczą to znaczy, że króćce.jak króćce masz uszkodzone to możesz próbować je uszczelnić np. taśmą samowulkanizującą, ale na dłuższą metę to nie ma sensu, króćce z reguły powinno się wymieniać 4, ale możesz wymienić tylko te uszkodzone ;) @jeśli się okaże że to nie króćce to sprawdź wszystkie przewody od podciśnienia, a jeśli to nie to, to gaźniki do czyszczenia i sprawdzenie membran Edytowane 21 Listopada 2015 przez majster96 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Dzięki Ci bardzo majster96 za pomoc! :) Od poniedziałku działam przy tym, najpierw sprawdzę króćce metodą opisaną przez Ciebie. Przewody od podciśnieniateż przejrzę jak tylko się da. Powiedz mi tylko czy przy uszkodzeniu membrany da radę ją jakoś zregenerować czy muszękupić nówke ? bo widzę że cena za membrane jest kosmiczna bo 200zł, a gdyby były uszkodzone 4 to 8 stów :ohmy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś regenerował membranę ;) najlepiej kupić nówkę, albo używany komplet gaźników.z reguły nie zdarza się, żeby od razu cztery membrany były uszkodzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Membrany padają bardzo rzadko, prrzeważnie w sprzętach które bardzo długo stoją nie odpalane.Jak test króćów wyjdzie że nieszczelne, możesz użyć doraźnie kleju do szyb. W wielu sytuacjach pomaga, choć wygląda ordynarnie.Jak króćce ok to (najlepiej po regulacji zaworów, którą w tym silniku lepiej robić często) ustaw składy mieszanki na o wiele bardziej bogato niż instrukcja chce, po czym opuść obroty na śrubce, zrób synchro i powinno hulać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Psikałem tym plakiem i nie było jakichś skoków obrotów, ale pewności nie mam co do tego :/ Może coś dadzą nagrania które Wam pokaże. Czy jak lewe potwietrze by było to co jakiś czas chodziłby dobrze ? ŹLE - DOBRZE - Obydwa filmiki na ciepłym silniku, co sądzicie o tym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 gaźniki kiedy ostatni raz czyściłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 24 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 motocykl nabyłem i nie mam pojęcia kiedy to się odbywało :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 to zdemontuj gaźniki, wyczyść porządnie (najlepiej w myjce ultradźwiękowej), przy okazji sprawdź stan króćców i zsynchronizujsezon się już skończył więc raczej znajdziesz kilka chwil na zrobienie tego ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 25 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Znalazłem chyba przyczynę!! 3 lub nawet 4 króćce wchodzące do airboxa ( połączenie z airboxem ) miały prześwity 2-3mm bonie były założone poprawnie, czy to może być to ? Cholera tylko nie sposób to nałożyć, macie jakieś sposoby ? czy będęmusiał odkręcać gaźniki ? i jeżeli tak to czy lepiej odkręcać od silnika razem z króccami ssącymi czy ściągać opaski z króćców? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster96 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 U mnie było tak, że jak nie miałem założonego airboxa albo założony nieszczelnie, to motocykl nie chciał się wkręcać na wyższe obroty, bo dostawał za dużo powietrza. Ale czy to może powodować, że obroty nie będą spadać, to nie wiem.Gaźniki odkręcaj razem z króćcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katje Opublikowano 3 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2015 Ta śrubka o której piszesz i którą kręcisz na filmiku to śrubka od regulacji prędkości obrotowej na biegu jałowym i to się generalnie ustawia na rozgrzanym silniku. Więc jeśli na rozgrzanym piszesz że obroty Ci nie spadają to widać masz je za wysoko ustawione po prostu. Ja w swoim leciwym motocyklu robię tak, że przy rozruchu ustawiam wyższe obroty, a jak motocykl się nagrzeje to je zmniejszam. A te kroćce między gaźnikami a airboxem o których piszesz, to powiem Ci że też w tej chwili mam ból z nimi, bo u mnie też się nie da ich porządnie założyć, są zrobione z jakiegoś kompletnie nieelastycznego sztywnego tworzywa, myślę żeby kupić jakąś obejmę do rur, żeby je trzymały i uszczelniły http://allegro.pl/obejma-montazowa-do-rur-wezy-przewodow-55mm-szer15-i5827039483.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el_ninio Opublikowano 7 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2015 Udało się je założyć, na dniach będę to wszystko skręcał i odpalał. Powiedzćie tylko mi czy z gaźników powinny odchodzić 2 wężyki odprowadzające w razie co benzyny ? bo mi zostały 2 nie podłączone i nie mam pewności :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.