LORD VADER Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Podjedź do kogoś z testerem napięcia (miernik z odczytem napięcia max/min) podczas rozruchu . Masz gdzieś zwarcie albo aku się skończyło (elektrycznie raczej nie ale mechanicznie - przerwa wewnątrz aku ) .Miałem kiedyś uszkodzony regler - po zaniku ładowania zwierał + do stojana i aku po kilku minutach wyładowane że pchać musiałem . Nic się nie paliło tylko reglem można było wodę zagotować. Edytowane 9 Listopada 2015 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 (edytowane) Jeśli odłączysz zasilanie alarmu, to motocykl po prostu nie odpali, jeśli chciałbyś jeździć z odłączonym alarmem, to musisz połączyć obwód, który został rozłączony do instalacji alarmu. To gaśnięcie mogłoby właśnie wskazywać na wariujący alarm. Edytowane 9 Listopada 2015 przez nabokow Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Ja widzę to tak. Akumulator dostał po dupie przez alarm ale odłącz go zgodnie ze sztuką, naładuj i pojeździj. Zgodnie ze sztuką to znaczy odłącz centralkę i zamknij pętlę. Znajdziesz wszystko w instrukcji alarmu.Na razie ładowania bym w to nie mieszał. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.