efeseu Opublikowano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Okej, jednak nie cewka ani nie moduł. Jakie inne pomysły? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 a chce ci się kompresję zmierzyć czy tak jak ściągać głowicę ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 21 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2015 a chce ci się kompresję zmierzyć czy tak jak ściągać głowicę ? Nie mam czym sprawdzać kompresji, ale jak palcem to wydaje się być git. Cylinder i tlok bedzie sprawdzony w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 palcem to można mierzyć czy dziewczyna między nogami jest wilgotna , ile razy trzeba ludzi uczyć że palcem się kompresji nie zmierzy ? przez czas trwania tego tematu 3x byś to rozebrał i złożył :D Miernik kompresji ma co 3 warsztat samochodowy idź postaw piwo to ci zmierzą.......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 (edytowane) palcem to można mierzyć czy dziewczyna między nogami jest wilgotna , ile razy trzeba ludzi uczyć że palcem się kompresji nie zmierzy ? przez czas trwania tego tematu 3x byś to rozebrał i złożył :D Miernik kompresji ma co 3 warsztat samochodowy idź postaw piwo to ci zmierzą.......... UK to nie Polska, tutaj za piwo raczej nie zmierzą :D Rozrusznik coś inaczej kręci niż wcześniej jak był na chodzie skuter. Wymieniłem na szybko regulator napięcia bo może i to by było przyczyną, lecz nadal nic - nie mam za wiele czasu teraz żeby go rozbierać, więc raczej zabiorę go do mechanika w środę/czwartek. Edytowane 26 Października 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 UK to nie Polska, tutaj za piwo raczej nie zmierzą :D koło mnie jak byłem to polaków pełno , mechanika polaka co robił samochody miałem rzut kamieniem :D nie mam za wiele czasu teraz żeby go rozbierać, więc raczej zabiorę go do mechanika w środę/czwartek. no z tego co piszesz to będzie najlepsze wyjście , bo tu ci się nie chce , tu robisz co ci się podoba a nie co piszą , nigdy nie dojdziesz do ładu :D Regulator napięcia przy odpalaniu nie ma nic do gadania jeśli masz zapłon AC-CDI , chyba że masz DC-CDI dało to się bez akumulatora zapalić ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Z tego co wiem to CDI mam AC. Dzisiaj zajrzeliśmy do cylindra i był troche taki podrapany itd - tłok też zbyt fajnie nie wyglądał. Wymieniliśmy cylinder na 50cc + oczywiście tłok i pierścienie i nadal nic z tego. Nie mam już pojęcia co z nim może być nie tak. Wymienione części:- Cewka- CDI- Cylinder- Tłok & pierścienie Co jest z tym chinolem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 jak miałeś to rozprute to było sprawdzić wał skoro tłok był zatarty to coś go niedosmarowało może wał też leży , teraz będziesz to pruł raz jeszcze ......... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 jak miałeś to rozprute to było sprawdzić wał skoro tłok był zatarty to coś go niedosmarowało może wał też leży , teraz będziesz to pruł raz jeszcze ......... Posłuchaj, a może to być coś z gaźnikiem? Przyjechał znajomy, zwiększył czy tam zmniejszył paliwo/powietrze, zostawił i pochodził 20s ale właśnie wtedy gasł. Potem znowu pokręcił coś i odpalił ale też na 20s około. Raz świeca jest mokra a raz sucha, więc nie wiem? Dodam, że czasami słychać strzał z tłumika gdy próbuje go odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 strzał z tłumika to książkowo - jakieś losowe niedomaganie układu zapłonowego -bardzo niskie sprężanie skoro cylinder masz nowy to wróżąc z fusów zostaje luz na korbie , tłok nie dochodzi do GMP i następuje zapłon , lub przechodzi GMP i następuje zapłon i wtedy ci strzela ..... zdejmij gar w całości jak się da żeby zaoszczędzić na uszczelce pod głowicę a pod cylinder sobie z kartonu wystrugasz, i złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka( tłoka nie musisz ściągać ) , jakikolwiek wyczuwalny ręka luz góra dół kwalifikuje ją do wymiany gaźnik też może być , ale ja coś widzę że to jak z moim silnikiem do piły - raz na tysiąc razy odpalił bo kompresji nie miał a ja się cieszę że wymiana gaźnika pomogła Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 6 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) strzał z tłumika to książkowo - jakieś losowe niedomaganie układu zapłonowego -bardzo niskie sprężanie skoro cylinder masz nowy to wróżąc z fusów zostaje luz na korbie , tłok nie dochodzi do GMP i następuje zapłon , lub przechodzi GMP i następuje zapłon i wtedy ci strzela ..... zdejmij gar w całości jak się da żeby zaoszczędzić na uszczelce pod głowicę a pod cylinder sobie z kartonu wystrugasz, i złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka( tłoka nie musisz ściągać ) , jakikolwiek wyczuwalny ręka luz góra dół kwalifikuje ją do wymiany gaźnik też może być , ale ja coś widzę że to jak z moim silnikiem do piły - raz na tysiąc razy odpalił bo kompresji nie miał a ja się cieszę że wymiana gaźnika pomogła Wątpie żeby to było coś innego niż gaźnik. Jak paliwo było wlane strzykawką prosto do cylindra i był regulowany gaźnik to właśnie wtedy odpalił na chwile i zgasł. Świeca raz jest sucha a raz mokra, czasami paliwa w ogóle nie zasysa. Zamówiłem wrazie czego nowy gaźnik (powinien dojść do poniedziałku), a jutro zobaczę jeszcze tą korbę. Stwierdziłem, iż jest to wina gaźnika albo ssania bo jak się wleje paliwo do cylindra to odpali i gaśnie po chwili bo to spala. W skrócie paliwo nie dochodzi do cylindra ani do gaźnika. Edytowane 7 Listopada 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka :biggrin: zajebiście to ująłeś :biggrin: :biggrin: Stwierdziłem, iż jest to wina gaźnika albo ssania bo jak się wleje paliwo do cylindra to odpali i gaśnie po chwili bo to spala. W skrócie paliwo nie dochodzi do cylindra ani do gaźnika. Mi się wydaje, że brakiem odpowiedniego podciśnienia.Jak możesz,to wymień wężyk od podciśnienia i zbadaj króćce na które się go zakłada Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 (edytowane) :biggrin: zajebiście to ująłeś :biggrin: :biggrin: Mi się wydaje, że brakiem odpowiedniego podciśnienia.Jak możesz,to wymień wężyk od podciśnienia i zbadaj króćce na które się go zakłada A wężyk skąd mam wziąć? XD Kupuje się to czy jak ;d I jak to się nazywa po angielsku jeżeli można wiedzieć. Nie ważne, już wiem. Gaźnik zamówiłem wczoraj, a już dzisiaj przyszedł wraz z uszczelką od rury bo pie**olnęła. Deszcz padał i jest mokro na dworzu więc dzisiaj raczej nie zajrzę - chyba, że wyschnie pod wieczór to tak :) Jak wymiana gaźnika nic nie pomoże to kupie nowy wężyk od podciśnienia i go wymienie. Edytowane 7 Listopada 2015 przez efeseu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efeseu Opublikowano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 No i... wymiana gaźnika nie pomogła. Sprawdzaliśmy te 2 wężyki i wyglądają normalnie... Słychać tak jakby już miał załapywać ale za cholere nie odpali. Świeca morka i ciepła się robi ale paliwa nadal nie zasysa do gaźnika. Wlaliśmy paliwo do gaźnika i też nic. Jutro zobaczę jeszcze raz czy odpali, i przy okazji wleję paliwo prosto do cylindra... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 A odma gaźnika drożna?Miałem kiedyś przypadek że młody łepek podłączał odmę gaźnika do zaworu krórym spuszcza się paliwo z gaźnika :banghead: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.