Skocz do zawartości

Generic XOR 50 - Paliwo nie dochodzi do gaźnika ani do cylindra - Skuter nie odpala


efeseu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a chce ci się kompresję zmierzyć czy tak jak ściągać głowicę ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

palcem to można mierzyć czy dziewczyna między nogami jest wilgotna , ile razy trzeba ludzi uczyć że palcem się kompresji nie zmierzy ?

 

przez czas trwania tego tematu 3x byś to rozebrał i złożył :D Miernik kompresji ma co 3 warsztat samochodowy idź postaw piwo to ci zmierzą..........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

palcem to można mierzyć czy dziewczyna między nogami jest wilgotna , ile razy trzeba ludzi uczyć że palcem się kompresji nie zmierzy ?

 

przez czas trwania tego tematu 3x byś to rozebrał i złożył :D Miernik kompresji ma co 3 warsztat samochodowy idź postaw piwo to ci zmierzą..........

 

UK to nie Polska, tutaj za piwo raczej nie zmierzą :D

 

Rozrusznik coś inaczej kręci niż wcześniej jak był na chodzie skuter.

 

Wymieniłem na szybko regulator napięcia bo może i to by było przyczyną, lecz nadal nic - nie mam za wiele czasu teraz żeby go rozbierać, więc raczej zabiorę go do mechanika w środę/czwartek.

Edytowane przez efeseu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

UK to nie Polska, tutaj za piwo raczej nie zmierzą :D

 

koło mnie jak byłem to polaków pełno , mechanika polaka co robił samochody miałem rzut kamieniem :D

 

 

nie mam za wiele czasu teraz żeby go rozbierać, więc raczej zabiorę go do mechanika w środę/czwartek.

 

no z tego co piszesz to będzie najlepsze wyjście , bo tu ci się nie chce , tu robisz co ci się podoba a nie co piszą , nigdy nie dojdziesz do ładu :D

 

Regulator napięcia przy odpalaniu nie ma nic do gadania jeśli masz zapłon AC-CDI , chyba że masz DC-CDI dało to się bez akumulatora zapalić ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to CDI mam AC.

 

Dzisiaj zajrzeliśmy do cylindra i był troche taki podrapany itd - tłok też zbyt fajnie nie wyglądał. Wymieniliśmy cylinder na 50cc + oczywiście tłok i pierścienie i nadal nic z tego.

 

Nie mam już pojęcia co z nim może być nie tak.

 

Wymienione części:

- Cewka

- CDI

- Cylinder

- Tłok & pierścienie

 

Co jest z tym chinolem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miałeś to rozprute to było sprawdzić wał skoro tłok był zatarty to coś go niedosmarowało może wał też leży , teraz będziesz to pruł raz jeszcze .........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak miałeś to rozprute to było sprawdzić wał skoro tłok był zatarty to coś go niedosmarowało może wał też leży , teraz będziesz to pruł raz jeszcze .........

 

Posłuchaj, a może to być coś z gaźnikiem? Przyjechał znajomy, zwiększył czy tam zmniejszył paliwo/powietrze, zostawił i pochodził 20s ale właśnie wtedy gasł. Potem znowu pokręcił coś i odpalił ale też na 20s około.

 

Raz świeca jest mokra a raz sucha, więc nie wiem?

 

Dodam, że czasami słychać strzał z tłumika gdy próbuje go odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzał z tłumika to książkowo

- jakieś losowe niedomaganie układu zapłonowego
-bardzo niskie sprężanie

 

skoro cylinder masz nowy to wróżąc z fusów zostaje luz na korbie , tłok nie dochodzi do GMP i następuje zapłon , lub przechodzi GMP i następuje zapłon i wtedy ci strzela .....

 

zdejmij gar w całości jak się da żeby zaoszczędzić na uszczelce pod głowicę a pod cylinder sobie z kartonu wystrugasz, i złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka( tłoka nie musisz ściągać ) , jakikolwiek wyczuwalny ręka luz góra dół kwalifikuje ją do wymiany

 

gaźnik też może być , ale ja coś widzę że to jak z moim silnikiem do piły - raz na tysiąc razy odpalił bo kompresji nie miał a ja się cieszę że wymiana gaźnika pomogła

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strzał z tłumika to książkowo

- jakieś losowe niedomaganie układu zapłonowego

-bardzo niskie sprężanie

 

skoro cylinder masz nowy to wróżąc z fusów zostaje luz na korbie , tłok nie dochodzi do GMP i następuje zapłon , lub przechodzi GMP i następuje zapłon i wtedy ci strzela .....

 

zdejmij gar w całości jak się da żeby zaoszczędzić na uszczelce pod głowicę a pod cylinder sobie z kartonu wystrugasz, i złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka( tłoka nie musisz ściągać ) , jakikolwiek wyczuwalny ręka luz góra dół kwalifikuje ją do wymiany

 

gaźnik też może być , ale ja coś widzę że to jak z moim silnikiem do piły - raz na tysiąc razy odpalił bo kompresji nie miał a ja się cieszę że wymiana gaźnika pomogła

Wątpie żeby to było coś innego niż gaźnik. Jak paliwo było wlane strzykawką prosto do cylindra i był regulowany gaźnik to właśnie wtedy odpalił na chwile i zgasł. Świeca raz jest sucha a raz mokra, czasami paliwa w ogóle nie zasysa. Zamówiłem wrazie czego nowy gaźnik (powinien dojść do poniedziałku), a jutro zobaczę jeszcze tą korbę.

 

Stwierdziłem, iż jest to wina gaźnika albo ssania bo jak się wleje paliwo do cylindra to odpali i gaśnie po chwili bo to spala. W skrócie paliwo nie dochodzi do cylindra ani do gaźnika.

Edytowane przez efeseu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

złap za tą korbę jak pannę za włosy do łóżka

:biggrin: zajebiście to ująłeś :biggrin: :biggrin:

 

Stwierdziłem, iż jest to wina gaźnika albo ssania bo jak się wleje paliwo do cylindra to odpali i gaśnie po chwili bo to spala. W skrócie paliwo nie dochodzi do cylindra ani do gaźnika.

 

Mi się wydaje, że brakiem odpowiedniego podciśnienia.

Jak możesz,to wymień wężyk od podciśnienia i zbadaj króćce na które się go zakłada

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:biggrin: zajebiście to ująłeś :biggrin: :biggrin:

 

 

Mi się wydaje, że brakiem odpowiedniego podciśnienia.

Jak możesz,to wymień wężyk od podciśnienia i zbadaj króćce na które się go zakłada

 

A wężyk skąd mam wziąć? XD Kupuje się to czy jak ;d I jak to się nazywa po angielsku jeżeli można wiedzieć. Nie ważne, już wiem.

 

Gaźnik zamówiłem wczoraj, a już dzisiaj przyszedł wraz z uszczelką od rury bo pie**olnęła. Deszcz padał i jest mokro na dworzu więc dzisiaj raczej nie zajrzę - chyba, że wyschnie pod wieczór to tak :)

 

Jak wymiana gaźnika nic nie pomoże to kupie nowy wężyk od podciśnienia i go wymienie.

Edytowane przez efeseu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i... wymiana gaźnika nie pomogła. Sprawdzaliśmy te 2 wężyki i wyglądają normalnie... Słychać tak jakby już miał załapywać ale za cholere nie odpali. Świeca morka i ciepła się robi ale paliwa nadal nie zasysa do gaźnika. Wlaliśmy paliwo do gaźnika i też nic.

 

Jutro zobaczę jeszcze raz czy odpali, i przy okazji wleję paliwo prosto do cylindra...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...