Gość joserodo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 jestescie pewni ze to simering od strony sprzegla? duzo z tym roboty ? trzeba silnik rozpolawiac? Tak przypuszczam(y). Silnika nie trzeba rozpoławiać, wystarczy zdjac lewą kapę (pokrywę) i sprzęgło z wału (poprawcie mnie jeśli sie myle, ale w TS sprzęgło jest na wale chyba), simmering tkwi pod sprzęgłem, a jego wymiana to dwie minuty roboty (oczywiście po zdjęciu sprzęgła). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 tak, sprzeglo siedzi na czopie walu, w sumie to dzien roboty :clap: ale czy to napewno ten zimering, nagozej to bedzie to wszystko zlozyc zpowrotem :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Ciekawe jak dwusuw może ciągnąć olej z silnika jak on nie ma oleju w silniku bo ma smarowanie mieszankowe??nie chcialem sie tego czepiac skoro taki fachowiec jak pipcyk tego nie poprawil:D ja przede wszystkim zanim zaczal bym rozbierac maszyne dokonal bym wszystkich regulacji i poprawnie lal oleju do beny......nie mowie ze to nie jest simering ale mamy taki fajny sezon szkoda maszyne unieruchamiac:D z tego co piszesz wynika ze mieszanke robisz dobra sprawdz gaznik!!! ja dodam tylko od sibie ze mi jeszce nigdy nie udalo sie uzyskac nie czarnej swiecy..... teraz mi troche moc siada ale nie chce grzebac nie mam na to ani czasu ani funduszy...... polecal bym tez zmiane mixolu na cokolwiek innego przekonuje sie ostatnio po spalaniu ze to straszne gowno jest...... tzn kopci i zarzuca wszystko co mozliwe nagarem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 ja dodam tylko od sibie ze mi jeszce nigdy nie udalo sie uzyskac nie czarnej swiecy..... Sprawdź gaźnik. Moja jest ceglana' date=' sam sie zdziwiłem bo gaźnik ustawiałem na oko i ucho :( polecal bym tez zmiane mixolu na cokolwiek innego przekonuje sie ostatnio po spalaniu ze to straszne gowno jest...... tzn kopci i zarzuca wszystko co mozliwe nagarem Jak któś nie wierzy że mixol to szit, to zrobie i zapodam fotki tłoków i kolanek od zJawiszona po 5k km jazdy na tym specyfiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2004 Sprawdź gaźnik. Moja jest ceglana, sam sie zdziwiłem bo gaźnik ustawiałem na oko i ucho icon_razz.gifgaznik niedawno ustawiany... zostal mi zaplon czyszczenie ukladu wydechowego i zmiana oleju ale odwlekam jak moge zeby nie robic kosztow i zeby nie przerywac gotowosci do jazdy!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Ciekawe jak dwusuw może ciągnąć olej z silnika jak on nie ma oleju w silniku bo ma smarowanie mieszankowe??nie chcialem sie tego czepiac skoro taki fachowiec jak pipcyk tego nie poprawil:D ............ Litości , przecież nie moge siedzieć 24h w ciagu doby na forum :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Jeżeli świeca jest już dosyć ciepła ( wartość cieplna ) to rzeczywiście zostaje gaźniki lub ten simmering.Można te nieszczelności łatwo sprawdzić , tyle że trzeba silnik częściowo zdemontować.Zlewamy olej, demontujemy pokrywę od strony sprzęgła , wykręcamy świece , przekręcamy wałem tak aby znalazł się on w GMP i poprzez gaźnik nalewamy do skrzyni korbowej około 200 ml może więcej ( nie pamiętam ) nafty lub innego. Teraz przekręcamy wałem w kierunku DMP i patrzymy się czy cos nie leci :(Jeżeli uda nam się pokonać sprężanie ( w skrzyni korbowej oczywiście ) i nic nie poleci to skrzynia korbowa jest szczelna i winy należy szukać w gaźniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 fajna metoda ale strasznie duzo zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 fajna metoda ale strasznie duzo zabawy W jaki inny sposób przekonasz się czy skrzynia korbowa jest na 100% szczelna ?Nie jestem alfą i omegą i pewnie znasz lepszy sposób.Proszę przedstaw go nam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nufry Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 mam teraz siwece iskre 65 smamochodowa (oczywiscie podkladki pod gwintem) zauwazylem ze przy szybszej jezdzie ta swieca nie jest juz tak bardzo zazucana (ale brazowa nie jest) mysle ze wleje nastepnym razem mniej oleju, mysle o 10 mln na lit a nie 20, zobacze jak efekty, poprzedni wlasciciel, lal koreczek na liter, a w kreczku miesci sie ok 10 mln. i u niego swieca byla brazowa. Napiszcie co sadzicie o tym zeby lad 10 mln. :( dzikei wszystkim za rady ! udanego sezonu ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 moze cos zle licze no ale kurde 1:50 wydaje sie w miare rozsadne.... ale jak bys lal 10 ml na litr to daleje 100ml na 10 litrow co daje litr na 100 litrow czyli mieszanka 1:100 to juz chyba troche malo!!!!wyreguluj gaznik........................ bo mieszanka 1:100 to troche przegina ja leje w jawie 1:40 ale wiem ze te nowe mz 250 251 potrzebowaly mniej ale jak to z ts wyglada........................ nie mam pojecia.......PS Ts to fajny sprzet:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobczok Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 moze problem lezy w zbyt spokojnej jezdzie... ja jak przejechalem pare kilometrow pyrkocząc (nie przekraczajac 3 tys obrotow) to mi padla swieca, cala osmolona byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 do pipcyka nie ja zawsze przechylałem moto tak zeby olej sciekł potem kopałem lekko i słuchałem jesli uciekało to było to słychac ale twuj sposu jest o niebo lepszy !! pozatym uszczelniacze i tak wymieniałem co sezon bo są na tyle tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 a jaki jest najlepszy olej do mieszanek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki660 Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 aha. jeszce jesdno. Czym mogę wyczyścić tłumik i do czego służy taka śruba w tłumiku i jak się z nią obchodzić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.