Skocz do zawartości

Yz 125 1993 rok problem z statorem


Ziuteek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na cmsnl nie ma standard jest rozrzut od 310 do 350 :D

 

http://www.cmsnl.com/yamaha-yz125e1-1993_model10047/partslist/A-12.html#results

 

 

gardziel gaźnika możesz spróbować zmierzyć suwmiarką , jeśli uda ci się ją wepchnąć tam , dokładność będzie wystarczająca.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie dysze juz mam, teraz mam problem z ustawieniem stanu paliwa w komorze plywakowej, jak to ustawic?

Oraz srubke od powietrza ile obrotow?

 

Jeszcze jeden problem to amortyzatory przod, gdy postawilem motor na stojaku to lagi cale sie praktycznie wysunely, ktos cos kombinowal tylko co? Dobrze ze wyszlo teraz a nie przy jezdzie na kole.

Amortyzatory mam upsy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pomiaru używam takie coś http://www.promotorlublin.pl/?2177,przyrzad-do-pomiaru-wysokosci-plywaka-w-gazniku-motocyklowym-mi020004.

Można też sprawdzić "na wężyk" podłączony do spustu komory pływakowej

. Jak tu : https://www.youtube.com/watch?v=dDVbX6cKzFQ

Wygodny sposób,bo nie trzeba wyciągać i rozbierać gaźnika-chyba że będzie wymagał regulacji.

 

Szukaj serwisówki,odczytaj wysokość i sprawdź.

 

Lejej sie paliwo z przelewu jak troche przechyle moto

 

Ile stopni musisz wychylić moto od pionu żeby bena poleciała ?

Mi też często leje się wężykami (przy glebach,pakowaniu na przyczepkę,stromych podjazdach),ale poziom mam książkowy,świecy nie zalewa,ma moc na wysokich jak trzeba, więc nic z tym nie będę robił. W moim przypadku najwidoczniej tak ma być ...

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor stoi proso i sie leje.

Dzieki za podsuniecie sprawdzenia wezykiem, ale czy jest jakis znaczek na misce gaznika do ktorej ma byc poziom?

MOto pali wkreca sie ale leje sie paliwo, powninno sie lac jak moto przechylisz calkiem na bok.


Powiedzcie mi jeszcze z jakim luzem spasowac tlok w przypadku tulei zeliwnej, bo 0.05mm raczej za malo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok pod tuleje powinien być pasowany z luzem zalecanym przez producenta tłoka. Każdy zaleca inny.

Wysokość pływaka odczytujesz z przylgni pokrywy komory pływakowej z korpusem gaźnika

 

Może Ci zaworek iglicowy puszcza ???

Sprawdź jego stan,a najlepiej zrób fotę stożka i wklej

Edytowane przez DZIKOWSKI

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

Powiedzcie mi jeszcze z jakim luzem spasowac tlok w przypadku tulei zeliwnej, bo 0.05mm raczej za malo.

 

a nie pisze na kartoniku z tłokiem ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Problemu z yz ciag dalszy, chyba sie nie skoncza.

Panowie zlozylem to na starym tloku i starym nicasilu( widac przetarcie w jednym miejscu) kompresja 9,5 bar, zeby to wszystko ustawic. Reszta silnika jest po remoncie. Problem jest taki ze ciezko pali, psykne plaka w filtr to odrazu zlapie, i brak wolnych obrotow, nieda sie ustawic wolnych obrotow, nawet ich niema bo gdy moto zejdzie z obrotow to odrazu gasnie.

W kx 125 kolegi mierzylem cisnienie jest 11,8bar lecz wszystko pieknie smiga i obroty sa i pali lekko.

Czy taka roznica w kompresji moze miec wplyw na wolne obroty i palenie, dodam ze jak go zapale i trzymam na obrotu to nawet niezle jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolne obroty w 20 letniej 125 to nie jest oczywisty temat:) Takie sprężanie wystarczy, trzeba sobie poradzić z gaźnikiem.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie z gaznikiem juz spedzilem 2 dni i dalej nic. Gaznik to mikuni corp tm 34 dysza glowna 330 standart, wolne 20, poziom paliwa 18mm, ustawiony i dalej nie chce chodzic. A jesli dysza od wolnych byla by za duza to jakie sa objawy?



Zrobilem probe i zalozylem moj gaznik do kx 125 i objawy takie same brak wolnych obrotow, niestety tego od kxa nie zaloze do siebie bo wieksza srednica.

Macie jakis pomysl na wyczyszczenie kanalow w gazniku? myjka ultradzwiekowa poradzi sobie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem identyczny problem w starym keihinie w swojej atc 250 , nie dało się ustawić wolnych , ja go rozwiązałem dając inny gaźnik :D

Coś może być wyrobione w gaźniku co jest nienaprawialne na przykład przepustnica ma za duży luz ( cylindryczną masz ? czy płaska ? ) i lewe powietrze omija ją bokiem , jak byś nie ustawił zawsze jest za dużo powietrza ......szukaj zbliżonego gaźnika używki skoro na tym samym gaźniku w innym moto ten sam problem

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...