Ziuteek Opublikowano 1 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Szukalem i nie moge znalesc serwisowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 na cmsnl nie ma standard jest rozrzut od 310 do 350 :D http://www.cmsnl.com/yamaha-yz125e1-1993_model10047/partslist/A-12.html#results gardziel gaźnika możesz spróbować zmierzyć suwmiarką , jeśli uda ci się ją wepchnąć tam , dokładność będzie wystarczająca....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Panowie dysze juz mam, teraz mam problem z ustawieniem stanu paliwa w komorze plywakowej, jak to ustawic?Oraz srubke od powietrza ile obrotow? Jeszcze jeden problem to amortyzatory przod, gdy postawilem motor na stojaku to lagi cale sie praktycznie wysunely, ktos cos kombinowal tylko co? Dobrze ze wyszlo teraz a nie przy jezdzie na kole.Amortyzatory mam upsy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 mam problem z ustawieniem stanu paliwa w komorze plywakowej, jak to ustawic? A co się dzieje,że chcesz ustawiać pływak ?Wiesz jaka powinna być jego wysokość ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 NO wlasnie niewiem jak ma byc wysokosc. Lejej sie paliwo z przelewu jak troche przechyle moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Do pomiaru używam takie coś http://www.promotorlublin.pl/?2177,przyrzad-do-pomiaru-wysokosci-plywaka-w-gazniku-motocyklowym-mi020004.Można też sprawdzić "na wężyk" podłączony do spustu komory pływakowej. Jak tu : https://www.youtube.com/watch?v=dDVbX6cKzFQWygodny sposób,bo nie trzeba wyciągać i rozbierać gaźnika-chyba że będzie wymagał regulacji. Szukaj serwisówki,odczytaj wysokość i sprawdź. Lejej sie paliwo z przelewu jak troche przechyle moto Ile stopni musisz wychylić moto od pionu żeby bena poleciała ?Mi też często leje się wężykami (przy glebach,pakowaniu na przyczepkę,stromych podjazdach),ale poziom mam książkowy,świecy nie zalewa,ma moc na wysokich jak trzeba, więc nic z tym nie będę robił. W moim przypadku najwidoczniej tak ma być ... Edytowane 22 Listopada 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 23 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Motor stoi proso i sie leje. Dzieki za podsuniecie sprawdzenia wezykiem, ale czy jest jakis znaczek na misce gaznika do ktorej ma byc poziom?MOto pali wkreca sie ale leje sie paliwo, powninno sie lac jak moto przechylisz calkiem na bok. Powiedzcie mi jeszcze z jakim luzem spasowac tlok w przypadku tulei zeliwnej, bo 0.05mm raczej za malo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 (edytowane) Tłok pod tuleje powinien być pasowany z luzem zalecanym przez producenta tłoka. Każdy zaleca inny. Wysokość pływaka odczytujesz z przylgni pokrywy komory pływakowej z korpusem gaźnika Może Ci zaworek iglicowy puszcza ???Sprawdź jego stan,a najlepiej zrób fotę stożka i wklej Edytowane 24 Listopada 2015 przez DZIKOWSKI Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2015 Powiedzcie mi jeszcze z jakim luzem spasowac tlok w przypadku tulei zeliwnej, bo 0.05mm raczej za malo. a nie pisze na kartoniku z tłokiem ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Problemu z yz ciag dalszy, chyba sie nie skoncza. Panowie zlozylem to na starym tloku i starym nicasilu( widac przetarcie w jednym miejscu) kompresja 9,5 bar, zeby to wszystko ustawic. Reszta silnika jest po remoncie. Problem jest taki ze ciezko pali, psykne plaka w filtr to odrazu zlapie, i brak wolnych obrotow, nieda sie ustawic wolnych obrotow, nawet ich niema bo gdy moto zejdzie z obrotow to odrazu gasnie. W kx 125 kolegi mierzylem cisnienie jest 11,8bar lecz wszystko pieknie smiga i obroty sa i pali lekko.Czy taka roznica w kompresji moze miec wplyw na wolne obroty i palenie, dodam ze jak go zapale i trzymam na obrotu to nawet niezle jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Brak wolnych i ciężki rozruch zimnego silnika, to oznaka braku odpowiedniego sprężania Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Czytam na forum goscie sie wypowiadaja ze maja po 8 bar i seta chodzi lecz jest slaba. To juz niewiem jakie ma byc z ta kompresja jaka wartosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 wolne obroty w 20 letniej 125 to nie jest oczywisty temat:) Takie sprężanie wystarczy, trzeba sobie poradzić z gaźnikiem. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 No wlasnie z gaznikiem juz spedzilem 2 dni i dalej nic. Gaznik to mikuni corp tm 34 dysza glowna 330 standart, wolne 20, poziom paliwa 18mm, ustawiony i dalej nie chce chodzic. A jesli dysza od wolnych byla by za duza to jakie sa objawy?Zrobilem probe i zalozylem moj gaznik do kx 125 i objawy takie same brak wolnych obrotow, niestety tego od kxa nie zaloze do siebie bo wieksza srednica.Macie jakis pomysl na wyczyszczenie kanalow w gazniku? myjka ultradzwiekowa poradzi sobie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 ja miałem identyczny problem w starym keihinie w swojej atc 250 , nie dało się ustawić wolnych , ja go rozwiązałem dając inny gaźnik :D Coś może być wyrobione w gaźniku co jest nienaprawialne na przykład przepustnica ma za duży luz ( cylindryczną masz ? czy płaska ? ) i lewe powietrze omija ją bokiem , jak byś nie ustawił zawsze jest za dużo powietrza ......szukaj zbliżonego gaźnika używki skoro na tym samym gaźniku w innym moto ten sam problem Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.