Skocz do zawartości

MZ 150 nie da się uregulować gaźnika


Moto Ajgor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam MZ 150 TS i mam problem z regulacją gaźnika. Mimo to że śruba od regulacji składu mieszanki jest wkręcona do końca, silnik dostaje za ubogą mieszankę, a z tego co wiem powinna być wykręcona o około 2 obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

tylko że śruba odpowiada za mieszankę na biegu jałowym za mieszankę w trakcie jazdy odpowiada iglica......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz chłopie za bogatą mieszankę a nie za ubogą :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz chłopie za bogatą mieszankę a nie za ubogą :D

Dokładnie. :)

Jeszcze się autora spytam, ile dajesz oleju na litr benzyny? To znaczy jaki stosunek i jaki to olej.

 

A co do lewego powietrza, czasem można poznać po tym, że jak przyłoży się a raczej zasłoni dłonią przy dolocie gaźnika i motor nie zmniejsza obrotów, ewentualnie lekko spadają, to znaczy że gdzieś łapie te lewe. Czasem silnik lubi wkręcić się na obroty sam, lub też ma kłopoty z odpaleniem, a zależy to gdzie łapie te lewe powietrze.

 

Napisałeś też coś takiego:

a z tego co wiem powinna być wykręcona o około 2 obroty.

 

Powiem Ci tak, każdy silnik lubi inne ustawienia, a zależy to od jego zużycia, czy konstrukcji, jeżeli tak pisze w instrukcji, to wcale nie znaczy że musi być dokładnie 2 obroty, jest to wartość można by powiedzieć orientacyjna, od której można rozpoczynać regulacje. Nie wiem czy wiesz, ale np. w górach gaźnik lub na niżej położonych ternach gaźnik powinien być regulowany pod odpowiednią wysokość n.p.m bo im wyżej tym mniej powietrza, zassanego przez gaźnik. ;) (tylko nie chodziło mi o jakieś tam góreczki, przykładowo jedziesz z jakiegoś miejsca z Polski, gdzieś z nizin i jedziesz do Zakopanego)

Co ważne, pamiętaj abyś podczas każdej regulacji rozgrzewał silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...