Moto Ajgor Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Witam, posiadam MZ 150 TS i mam problem z regulacją gaźnika. Mimo to że śruba od regulacji składu mieszanki jest wkręcona do końca, silnik dostaje za ubogą mieszankę, a z tego co wiem powinna być wykręcona o około 2 obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 dysza, iglica, syf w gaźniku/kranikujest co wybierać Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Ajgor Opublikowano 22 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Iglica na 3 rowku, gaźnik przedmuchany powietrzem (nie drutem), kranik czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 gaźnik może był przedmuchany ale czy dysze są drożne, zazwyczaj same powietrze dużo nie pomaga a ten 3ci rowek to od której strony ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Ajgor Opublikowano 23 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Dysze na 100 % drożne, 3 rowek od góry tak jak wszyscy zalecają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Zajrzyj do uszczelniacza na wale za zapłonem ... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 tylko że śruba odpowiada za mieszankę na biegu jałowym za mieszankę w trakcie jazdy odpowiada iglica...... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Ajgor Opublikowano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 Nie wiem już sam nigdzie lewego powietrza nie łapie, jak dałem iglicę na najniższy rowek to jest trochę lepiej ale dalej źle. Wydaje mi się że mogę mieć za małą jakąś dyszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 A jakie masz objawy tej za ubogiej mieszanki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Ajgor Opublikowano 18 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Kiepsko wchodzi na obroty, nie chce pojechać więcej niż 90 km/h. Wykręcanie śruby od składu mieszanki nawet o 0.5 obrotu pogarsza pracę silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 kolor świecy ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Ajgor Opublikowano 19 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 Świeca jest czarna pokryta sadzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 to masz chłopie za bogatą mieszankę a nie za ubogą :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 to masz chłopie za bogatą mieszankę a nie za ubogą :DDokładnie. :)Jeszcze się autora spytam, ile dajesz oleju na litr benzyny? To znaczy jaki stosunek i jaki to olej. A co do lewego powietrza, czasem można poznać po tym, że jak przyłoży się a raczej zasłoni dłonią przy dolocie gaźnika i motor nie zmniejsza obrotów, ewentualnie lekko spadają, to znaczy że gdzieś łapie te lewe. Czasem silnik lubi wkręcić się na obroty sam, lub też ma kłopoty z odpaleniem, a zależy to gdzie łapie te lewe powietrze. Napisałeś też coś takiego:a z tego co wiem powinna być wykręcona o około 2 obroty. Powiem Ci tak, każdy silnik lubi inne ustawienia, a zależy to od jego zużycia, czy konstrukcji, jeżeli tak pisze w instrukcji, to wcale nie znaczy że musi być dokładnie 2 obroty, jest to wartość można by powiedzieć orientacyjna, od której można rozpoczynać regulacje. Nie wiem czy wiesz, ale np. w górach gaźnik lub na niżej położonych ternach gaźnik powinien być regulowany pod odpowiednią wysokość n.p.m bo im wyżej tym mniej powietrza, zassanego przez gaźnik. ;) (tylko nie chodziło mi o jakieś tam góreczki, przykładowo jedziesz z jakiegoś miejsca z Polski, gdzieś z nizin i jedziesz do Zakopanego) Co ważne, pamiętaj abyś podczas każdej regulacji rozgrzewał silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.