itachijk Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Witam, Panowie byłbym rad gdybyście udzielili kilka wskazówek otóż niedawno zakupiłem triala gad gas txt 200. W transporcie wylalo się trochę oleju z przekładni, po przyjeździe dolalem może 80 ml. Tyle że oleju do silnika 4T (moja własna głupota i chęć żeby się przejechać) po czym od razu zauważyłem że olej zrobił się czerwony. I tu moje pytanie czy dolanie oleju silnikowego 10w40 z 4T do oleju 10w40 2T przekladniowego mogło mieć taki skutek? To że woda tam się dostaje wstępnie wykluczam ponieważ płyn chłodniczy jest zielony ale zastanawiam się czy jakimś cudem paliwo które zostało w gaźniku mogło się przelać przez cylinder? Narazie wypuscilem olej i czekam aż się odstoi. Nowy olej dopiero do mnie jedzie z serwisu. Czym mogę wyplukac przekładnie? Ropa czy może jakiś tanii olej? Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan01 Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 Ja do Suzuki RM (też 2T) do przekładni leje co 10MTH Castrola 10w40 właśnie z 4T. Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2015 (edytowane) tani olej lepiej niż ropa tylko że dla mnie to nie ma sensu :D z czego chcesz to płukać :D ? Jeżeli producent zaleca do skrzyni 10w40 to nie ma różnicy czy do 4T czy do 2T dla 2T tylko tyle że do 4T pewnie droższy.......... ogólnie kolor żadna różnica.......... Edytowane 19 Września 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itachijk Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 chce opłukać z tego co wrzuciłem na zdjęciach :-) a jeśli chodzi o olej to wydaje się mi że 4T jest tańszy, a z tego co wyczytałem to do tego triala musi być olej GRU , lub inny odpowiednik bo będą problemy ze sprzeglem:-) Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 na moje oko to jest mleko i tam jest woda ale być może zdjęcie mnie myli, bo to się nie miesza tylko są 2 warstwy.. oleje są generalnie mieszalne jeśli był 10w40 i wlejesz 10w40 to powinno się zmieszać i mieć jednostajny kolor więc coś jest nie tak......... płukanie ropą jest 100% skuteczne ale ryzykowne dla motocykla , olejem mniej i olejem może zajść potrzeba kilkukrotnie jeśli tam była woda..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 woda się bierze z powietrza przez odpowietrzenie jeśli faktycznie nie ma przecieku, trzeba konkretnie przegonić maszynę aby H2O odparowała z oleju, w 2t to nie jest takie proste i szybkie ale możliweolej lejesz z normą jaką zalecił producent i tego się trzymaj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itachijk Opublikowano 25 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) W koncu znalazl sie czas zeby porobic przy maszynie ;) wlalem olej do 4t, puscilem moto tak zeby sie zagrzalo wypuscilem olej i jeszcze raz. Potem sciagnalem dekiel od sprzegla zeby podgladnac lozysko na wysprzegliku bo cos halasowalo po pusczeniu klamki sprzegla :) podejrzenia sluszne (koszt 6zl xD) podgladnalem tez uszczelniacz na pompie wody ale nie widze w nim wady ale oska od pompy w miejscu uszczelnienia jest juz wyrobiona, ma wżer :/ pociasnilem sprezynke na uszczelniaczu i zlozylem wszystko. Nie wiem czy oska od pompy jest wymienna i czy obejdzie sie bez rozpolawiania silnika ? Olej zalany bezposrednio z serwisu GRO 75W Gear Extrem do mieszanki GRO Synt 7T (daje stosunek 1:50 ale motor straaaaaaasznie kopci, zostawic tak czy zmiejszyc ?). Mam jeszcze jedno pytanie, hamulec z tylu jest slaby jak hamuje i probuje ruszyc tylnym kolem to slychac piszczenie. Uklad napewno nie jest zapowietrzony, klocki i tarcza ok. Czyzby uszczelnienie pompy padlo ? Edytowane 25 Września 2015 przez itachijk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 tłoczek w zacisku stoi, na stół i do demolkico do mieszanki poszukaj na zagranicznych forach, ale dam sobie łapę uchlastać że 1:50 to jest stanowczo za dużo, raczej między 1:60 - 1:100, tego silnika się nie kręci Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itachijk Opublikowano 26 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Sciagnalem zacisk i tloczek chodzi, wróciłem go na zero i strzykawka z plynem hamulcowym przez odpowietrznik, hamulec jest mocniejszy ale dalej piszczy ale to pewnie przez to ze tarcza jest troche zwichrowana☺ Co do tej mieszanki dzieki za rade, moze zrobie 1:80. Wiem ze sie nie kreci ale chcialem go przegonic zeby ta woda odparowala☺ Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 ja bym z tym 1:80 nie ryzykował dla mnie za ubogo w olej przy smarowaniu bez dozownika..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itachijk Opublikowano 9 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Hmm no to już nie wiem, wyczytałem że fabryka zaleca 1:80, lub od 1:80 do 1:100.. Wysłane z mojego LG-D620 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 teraz kwestia czy fabryka zaleca bo tak doszli inżynierowie czy jak KTM dąży żeby użytkownik robił jak najczęstszy serwis :D w instrukcjach KTM większość wymian jest przesadzona na niekorzyść użytkownika tak żeby zarabiać na częściach, tłok po iluś tam mth nie ma oznak zużycia a seriwsówka każe wymienić :D ale tego ci nie powiem dla mnie 1:80 dla 2T to za ubogo ale być może się mylę....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 prawda leży po środkuz tymi wymianami to się trzeba zastanowić, jeszcze niedawno też tak sądziłem że jak dobre to nic nie trzeba ale jednak taniej wychodzi wymienić po X czasie niż doprowadzić do awarii :D Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.