trop122 Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 (edytowane) Mam problem,myślę,że z pompą paliwa.Motocykl ma zsynchronizowane gażniki,uruchamia się bez problemu.Gdy wyjeżdżam na drogę jedzie przez jakiś czas normalnie po jakimś czasie chyba po kolei przestają działać gary,aż wreszcie nawet przy pełnym gazie zjeżdżam na pobocze i koniec.Muszę kilka razy przełączyć start i stop słyszę jak pompa podaje paliwo potem starter i odpali nawet bez problemu.Wyjadę na drogę i po jakimś czasie znowu to samo Buuuuu.i stoję.Proszę o jakąś radę Edytowane 13 Września 2015 przez trop122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Sprawdź jej wydajność (w serwisówce powinno być napisane ile ma pompować w określonym czasie). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) A nie masz tam takiego przełącznika jak w FZR 1000 który przełącza pompę na rezerwę? Bo jeśli tak to musi być ustawiona na RES jeżeli jest mało paliwa w zbiorniku ponieważ będzeisz miał takie właśnie objawy. U mnie ten przełącznik był po lewej stronie. Jak paliwa jest mało to musi być na RES nie na ON Edytowane 14 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Masz na myśli pokrętło kranika :). Jakby mu się wacha skończyła to chyba nie mógłby odpalić w ogóle. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) W FZR nie ma pokrętła ale jest przełącznik który przełącza pompę paliwa w tryb rezerwy. Jeżeli paliwa jest mało a przełacznik jest na ON to silnik zgaśnie. Kidy kupiłem FZR 1000 3LE i wracałem do domu zapaliła mi sie rezerwa, Nic mi nikt nie powiedzał że jest tam taki przełącznik i motocykl zgasł. Myślałem że nie ma paliwa ale kiedy zajrzałem do zbiornik zobaczyłem że jednak jest. Dopiro tel do porzedniego właściciela wyjaśnił sprawe. W FZR 600 jest taki przełącznik w 1000 też więc podejrzewam że FZR 750 też taki ma. Nie jest to pokretło tylko zwykły przełącznk jak np do swiateł. Edytowane 14 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Ok, ale działa na takiej samej zasadzie jak kranik. No to chyba wiadomo co się robi jak kończy się wacha. A chłopak napisał że jak poprztyka czerwonym guzikiem to napompuje paliwa do gaźników i przejedzie kawałek, dopóki się nie skończy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) W FZR nie ma pokrętła ale jest przełącznik który przełącza pompę paliwa w tryb rezerwy. Jeżeli paliwa jest mało a przełacznik jest na ON to silnik zgaśnie. Kidy kupiłem FZR 1000 3LE i wracałem do domu zapaliła mi sie rezerwa, Nic mi nikt nie powiedzał że jest tam taki przełącznik i motocykl zgasł. Myślałem że nie ma paliwa ale kiedy zajrzałem do zbiornik zobaczyłem że jednak jest. Dopiro tel do porzedniego właściciela wyjaśnił sprawe. W FZR 600 jest taki przełącznik w 1000 też więc podejrzewam że FZR 750 też taki ma. Nie jest to pokretło tylko zwykły przełącznk jak np do swiateł.tak jest, na lewej owiewceZalej pełen zbiornik, wtedy nawet słaba pompa daje rade... Edytowane 14 Września 2015 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturwroc Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 (edytowane) Tak to właśnie działa. Może przełącznik sie spie... Kiedy jest na ON a paliwo jest w rezerwie to po przełączeniu włacznika zapłanu słychać pompę.Wyrówna ona cisnienie i silnik normalnie zapali, ale wystarczy przejechać kawałek i wyraźnie zaczyna być odczuwalny brak paliwa. Kiedy przełączysz czerwony pstryczek znów usłyszysz pompke silnik zapali a za jakiś czas zgaśnie i tak w kółko. Ja bym najpierw sprawdził ten mały pstryczek rezerwy czy wszystko jest z nim ok. Nie działa na tej samej zasadzie jak kranik ponieważ tutaj paliwo jest pompowane przez elektryczna pompke do gaźników. Edytowane 14 Września 2015 przez arturwroc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Jeśli tak to działa to ok, ale dziwne by było gdyby właściciel o tym nie wiedział. Chociaż niewykluczone :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trop122 Opublikowano 14 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Dzięki za zainteresowanie tym tematem.Pogrzebałem się w tym parę godzin i jest ok. W tym motocyklu są dwa kraniki pod zbiornikiem główny i z prawej strony taki z napisem RES lub ON.Jest także czerwony przycisk przy kierownicy od zapłonu i pompy paliwa i jest taki przekaznik przez który jest zasilana pompa i on po jakimś czasie u mnie się wyłączał,Zmieniłem go na inny jaki miałem w garażu jest ok, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.