Yamaha Rider Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Witam, wpadłem na taki pomysł aby rozwiercić 2 rowek na 2 pierścień gdyż mój tłok posiada tylko 1 pierścień żeby miał większe sprężanie. Nie wiem czy takie rzeczy można robić i czy to bezpieczne dla silnika niech mi ktoś doradzi :) Cylinder pseudo "90" china. Edytowane 1 Września 2015 przez Yamaha Rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Pomijając wykonanie, co niby chciałbyś tym osiągnąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi22 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 nie ma sensu się w to bawić bo to ci nic nie da a tylko może zaszkodzić możesz tylko zepsuć sobie zabawkę i potem będzie płacz po co to ja robiłem :rolleyes: :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 (edytowane) bez sensu , da się ale nic nie zyskasz.............w ogóle to ja zawsze uważałem że mniej pierścieni mniej problemów :D sprężanie się nie zwiększy.... Edytowane 9 Września 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 Stopień sprężania zwiększysz planując głowicę. A dołożenie pierścienia zwiększy tarcie, a co za tym idzie nieznacznie ograniczy moc silnika. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrx95 Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 (edytowane) No i zwiększając tarcie, to i silnik potrzebuje lepszego chłodzenia. Większe tracie+słabe chłodzenie=zatarcie silnika. Jak się nie mylę tłok AM6 jest z silnika am6 minarelii. Jakby producent przewidział, lepszy efekt dokładając o jeden pierścień więcej, to na pewno by to zrobił. U mnie w mojej CZ 175/487 są trzy pierścienie na tłoku, ale tam silnik nie osiąga tak wysokich prędkości, jak w am6. Więc prędkość obrotowa ma też dużo do powiedzenia. Dodatkowo wykonując ten drugi rowek, osłabiasz całą konstrukcje tłoka. A przypominam, że zwiększasz tarcie, i te silniki są już wysoko obrotowe. Nawet nie wiem, czy byś miał w tamtym miejscu materiał, i raczej nie wierceniem, tylko jak mi się wydaje skrawaniem/frezowaniem. Jedyne wiercenie jakie możesz przeprowadzić, to pod zamek pierścienia. O zapomniałem, zamek pierścienia też musisz umieścić w odpowiednim miejscu, tak by nie wpadał na okna w tłoku, i nie był pod zamkiem pierwszego pierścienia. I jeżeli już włożysz taki tłok do cylindra, to musisz ten pierścień też dotrzeć. No i trzeba by też coś zrobić z progiem w DNM. Wyobraź sobie, że ten drugi pierścień będzie uderzał w ten próg, zrobiony przez pierścień pierwszy. Nie dość że będzie uderzał w prób to jeszcze będzie natrafiał na, nominalną nie wyrobioną eksploatacją przestrzeń w cylindrze. Więc chcąc się bawić, trzeba zrobić szlif cylindra, kupić tłok na odpowiedni nad-wymiar, do tego dorobić według Ciebie ten drugi pierścień. Więcej szkody i pracy niż pożytku. Edytowane 10 Września 2015 przez Piotrx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.