Wiesuaf Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, Podobnego tematu nie znalazłem dlatego zakładam nowy. Poniżej dane pacjenta: Honda CN 250 Helix/Spazio/Fusion (lub Dziobak jak kto woli) z 98 roku wyszargana z krzaków i mchu po 3 latach postoju w wilgotnych, angielskich klimatach. Objawy: Zanim udało się odpalić silnik było trochę przebojów, ale jestem już na prostej. Teraz problemem jest za dużo powietrza. Po odpaleniu trzyma wolne obroty, natomiast przy dodawaniu gazu się dusi. Po zakryciu połowy dolotu działa płynnie a po zakryciu 3/4 dolotu lekko dostaje obrotów.Wymieniony został króćiec ssący między głowicą a gaźnikiem na NOWY z salonu hondy (niestety skurkowańce z belgii wysłali bez oringa i musiałem przekładać ze starego). Ustawiony skład mieszanki na książkowy, potem zmieniany według potrzeb (książka pisze aby wykręcić o 2 i 1/4 obrotu, aktualnie wykręcona o prawie 5 obrotów i zachowanie prawie bez zmian). Test psikania dezodorantem(nie mogę znaleźć nigdzie samostartu) na króciec nie dał żadnego efektu, tak samo psikanie na górę gaźnika, sam gaźnik był czyszczony a membranka wygląda jak nowa. Psiknięcie dezodorantem w dolot za filtrem powietrza powoduje wzrost obrotów.Po założeniu nowego króćca i przed regulacją gaźnika była za duża dawka paliwa (świeca mokra jak w śmingus dyngus) - ale "pilot screw" wykręcona byla o jakieś 10 obrotów jak nie więcej. Rozumiem że wykręcanie jej o tyle to nie jest najlepszy pomysł. Postaram się wrzucić filmik za kilka minut. Nie bardzo jestem się w stanie pójść dalej, a jak nie patrzeć silnik to jedna z ważniejszych części w pojeździe :) FILMIK: Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez Wiesuaf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Piszesz o regulacji i wymianie króćców , ale nawet słowem nie wspominasz o rozkręceniu i myciu gaźnika .Po trzech latach stania był gaźnik rozebrany i umyty ? Nawet nie wyobrażasz sobie ile tam jest syfu .Najpierw dokładne mycie , następnie ustawienie poziomu paliwa w komorze , a regulacja na koniec ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Piszesz o regulacji i wymianie króćców , ale nawet słowem nie wspominasz o rozkręceniu i myciu gaźnika .Po trzech latach stania był gaźnik rozebrany i umyty ? Nawet nie wyobrażasz sobie ile tam jest syfu .Najpierw dokładne mycie , następnie ustawienie poziomu paliwa w komorze , a regulacja na koniec ! Sorry, zapomniałem o tym wspomnieć. Gaźnik wyczyszczony porządnie, nie obyło się niestety bez mocnego i uciążliwego moczenia dysz w white spiricie, bo syf ze środka nie chciał puścić.Poziomu paliwa w komorze wydaje mi się że nie da się ustawić, bo jest tylko sam pływak, plus wałeczek(teleskop jak w zegarku) na którym chodzi a na początku pływa jest iglica - brakuje jakiejkolwiek "blaszki". Gaźnik w sumie czyszczony i rozbierany w drobny mak 3 razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jak już opadną Ci ręcę to proszę (jestem zwolennikiem tej metody):http://www.ebay.de/itm/Naraku-Racing-Vergaser-30mm-membrangesteuert-fur-Honda-Helix-Fusion-250-/361271649637?hash=item541d77e565 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Technische Daten:- Naraku Racing Vergaser, Bauhöhe entspricht ca. der des Originals- Gaznik Naraku Racinh, wysokosc mniej wiecej odpowiada oryginalowi- 30mm Durchlass - przelot 30 mm- mit E-Choke - z elektycznym ssaniem- Anschluss zum Luftfilter 50mm -podlaczenie do filtra powietrza 50 mm- Anschluss zum Ansaugstutzen 36mm - podlaczenie do krocca ssacego 36 mm- der originale Gaszug kann nach einer Einkürzung der Bowdenzughülle weiterverwendet werden - oryginalne ciegno (linka) gazu moze byc uzyte po skroceniu pancerza- Luftfilter und Ansaugstutzen müssen gewechselt oder modifiziert werden - filtr powietrza i krociec ssacy musza byc wymienione lub zmodyfikowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Jak już opadną Ci ręcę to proszę (jestem zwolennikiem tej metody):http://www.ebay.de/itm/Naraku-Racing-Vergaser-30mm-membrangesteuert-fur-Honda-Helix-Fusion-250-/361271649637?hash=item541d77e565 To chyba taniej wyjdzie jeździć ze szmatą w dolocie :) A tak poważnie, sądzisz że nie ma sensu bawić się z tym gaźnikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Ja w takich przypadkach kupuje gaźnik i tyle. Taniej, szybciej i bez nerwów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Panie Monter, czy spekana membranka od "air cut-off valve" moze byc powodem? Jak scisnalem wezyk to zaczal dzialac jak trzeba, rozebralem zaworek I membranka ma tycie pekniecia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Nie przezywaj się po pierwsze ;)Jeśli jest spękana membrana to jak głębiej się zastanowisz to znasz odpowiedź. Wszystko co uszkodzone musi być naprawione aby można było szukać rozwiązania. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Nie przezywaj się po pierwsze ;)Jeśli jest spękana membrana to jak głębiej się zastanowisz to znasz odpowiedź.Wszystko co uszkodzone musi być naprawione aby można było szukać rozwiązania. TT "Kto się przezywa, ten się tak sam nazywa", czy jakoś tak :D No i niestety, wyjdzie na Twoje, zły człowieku, bo membranka kosztuje więcej niż ściągnięcie nowego gaźnika z amerykancji. No nic, będę miał stary na części. Dziękuję za pomoc i wciągnięcie mnie w koszty. A mogłem jeździć ze szmatą w dolocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Niech moc będzie z Tobą..albo szmata albo nowy gaźnik. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.