TyLuH Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Heja, Pisze w imieniu mojego znajomego, ktory rowniez lata ZX9R z 97'.Wczoraj po pracy siada na moto, przekreca zapłon, kontrolki sie zaświeciły...po czym brutalnie zgasly.Przewertowalismy bezpieczniki, akumulator wszystko gra.I tu prosba o sugestie? Jak zdiagnozowac w.w problem?Poza puchą z bezpiecznikami jest jeszcze jakis glowny inny bezpiecznik na dalszej wiązce ?Jezeli nie to brac sie od razu za cewke badz regulator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Akurat cewka i regulator nie ma tu nic wspólnego.Sciągnij serwisówkę i sprawdź zasilanie stacyjki i napięcia wychodzące z niej. Czy światła, klakson działają w tym momencie?MIernik i schemat inst. w zasadzie poprowadzi za rączkę do znalezienia usterki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Ok, dzieki za info.Sprawdzalismy sygnal dzwiekowy-cisza.Generalnie zero reakcji na sztrum,poza cyknieciem podczas przekrecenia stacyjki-jedene odglos pradów.Za moment zorganizujemy serwisowke i bedziemy analizowac.Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Heja, Pisze w imieniu mojego znajomego, ktory rowniez lata ZX9R z 97'.Wczoraj po pracy siada na moto, przekreca zapłon, kontrolki sie zaświeciły...po czym brutalnie zgasly.Przewertowalismy bezpieczniki, akumulator wszystko gra.I tu prosba o sugestie? Jak zdiagnozowac w.w problem?Poza puchą z bezpiecznikami jest jeszcze jakis glowny inny bezpiecznik na dalszej wiązce ?Jezeli nie to brac sie od razu za cewke badz regulator ?jest ale na bliższej nie dalszej... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Znalazlem jedna odrebna sztuke 30a-niestety zdrowa. Pobralem serwisowke, bede grzebal, dam znac na czym stanelo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Zacznij od tak prostej rzeczy, jaka jest aku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Mongor wyraznie napisalem w pierwszym poscie ze aku jest ok. Edytowane 31 Lipca 2015 przez TyLuH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 A jak ten akumulator był sprawdzany? Podłącz na próbę samochodowy, to będzie 100% pewności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Generalnie zero reakcji na sztrum Po polsku można? To w końcu jeździ ten motocykl tylko bez kontrolek czy w ogóle zdechł? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyLuH Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Sztrum-prąd(j.polski)Aku sprawdzone miernikiem.Moto nie odpala.Kontrolki sie nie pala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 czy aku było mierzone pod obciążeniem? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Pierwsze co zawiaduje napięciami jest kostka stacyjki bo główny bezpiecznik już sprawdziłeś. Jednak sonda miernika do plusa akumulatora a drugą obmacaj ramę, silnik, widelec czy wszędzie jest masa. Więc do roboty. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.