Skocz do zawartości

kawasaki Ltd 440 , KZ440 A z 1980 r.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! od maja jestem właścicielem motocykla kawasaki Ltd 440, KZ440 A, z 1980 r. Po zakupie uruchamiałem go przez rozrusznik.Pojechałem z Przemyśla do Zakopanego, w drodze powrotnej już nie palił na rozrusznik.Brałem na popych. Po wykręceniu rozrusznika okazało się, że rozsypane są magnesy. Na allegro kupiłem inny rozrusznik, założyłem tydzień temu, paliłem go może 5 razy, dzisiaj nie odpalił, rozrusznik przestał działać.Co to może być, jestem trochę zielony jeśli chodzi o mechanikę,czy elektromechanikę, motocykl miał być do jazdy... Może ktoś mi pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Przy próbie uruchamiania, zaczął "pukać" chyba się nazywa przekaźnik. Między tymi czynnościami, po zdjęciu pokrywy i łańcuszka z zębatki rozrusznika , udało mi się raz uruchomić i rozrusznik, bez łańcuszka na zębatkach pracował. Później ten przekaźnik zaczął tylko "pukać, stukać" i już nie obrócił rozrusznik. Od tego Pana co mi sprzedał rozrusznik zamówiłem jeszcze ten przekaźnik i moduł rozruchowy i jak dostane to wymienię. W między czasie wyciągnę rozrusznik i zobaczę co tam w środku. Mam prawie 60 lat, chciałem na stare lata poczuć to coś co jest w chłopie jak jedzie sie na motocyklu a tu masz, więcej motocykl stoi niż jeździ a ja tylko tęsknym okiem patrzę na motocyklistów jadących ulicami.... żal serce ściska... no ale może

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor