7dayss Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Mianowicie chodzi mi o to że motorek dziwnie sie zachowuje: pali od kopa, ale po kilku sekundach gaśnie, a gdy się włączy bieg i chce ruszyć to też gaśnie (brak mocy) Co mam zrobić?? ( może to wina tego że z komory pływakowej kapie benzyna) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 1. przeczysc cały gaznik ( dysze , itp )2. ustaw sobie poziom paliwa za pomocą wygiecia blaszki ( tej kturą pływak popycha do góry ) im bardziej wygieta do góry , tym wiecej paliwa miesci sie w komorze i tym wiekszy jest dopływ mieszanki do cylnidra 3. moze masz zle ustawione ( wkręcone dysze) pobaw sie tym .4. jesli z komory kjapie paliwo to masz albo jakies nieszczelnosci albo pływak nie działa prawidłowo pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dayss Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 dobra a może być tak że silnik ma za dużo benzyny w komorze- za bogatą mieszankę i dlatego małą moc??Z czego zrobić uszczelkę pod tek kołek-śrubę , po której chodzi pływak w komorze, może być zwykła hydrauliczna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dayss Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 dobra a może być tak że silnik ma za dużo benzyny w komorze- za bogatą mieszankę i dlatego małą moc??Z czego zrobić uszczelkę pod tek kołek-śrubę , po której chodzi pływak w komorze, może być zwykła hydrauliczna?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 moze byc -wtedy dostaje za duzo paliwa i sie dławi - wyreguluj to sobie , sprawdz poszczególne kombinacje i znajdz najlepsza, a co do uszczelki to ma byc ona przedewszystkim dobrze dopasowana , to sie najbardziej liczy , ja miałem zarówno zwykłą jak i hydrauliczna i obie sppełniały swoje zadanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dayss Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 dobrze dopasowana to znaczy??? I jeszcze jedno pytanie : jeżeli przy zapalaniu starterem czuję czasami- bardzo rzadko że nie ruszam tłoka, tak jak bym miał wciśnięte sprzęgło to co to oznacza co z tym zrobić i jak to zrobić??? Z góry dzię ki zaodpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 To mi raczej wyglada na brak paliwa. Zobac czy nie masz zapchanego węża paliwowego i czy odpwietrzenie baku jest drozne. Ostatecznie czyszczene gaźnika powinno pomóc. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Thors 7dayss'owi kapie paliwo z komory więc nie może być niedrożny przewód paliwowy ani podciśnienie w zbiorniku. Albo zawiesił się pływak albo jest dziurawy. Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 19 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2004 A sorki nie czytlem dokladnie bo w robocie jestem :buttrock: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dayss Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 pływak jest ok komora troche nie szczelna benzyna dochodzi i mocy nadal nie ma Co mam zrobić??? Może skład mieszanki jest zły albo co ??? i co z tym sprzęgłem?? Radźcie ludzie bo ja już nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Kurna znowu się zaczyna temat jawki... grzebaj w starych postach albo instrukcję poczytaj.Ludzie, gaźnik z jawki mieści się w dłoni a wy macie problem czemu paliwo kapie. No i czemu kopniak się ślizga... słyszałeś kiedyś o ustawianiu sprzegła i luzu na lince? To odsyłam do instrukcji.Sorry że mnie ponosi ale czasem to są naprawdę głupie pytania Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7dayss Opublikowano 20 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2004 a masz może takową instrukcję??? Jeżeli ktokolwiek ma to prosze o kontakt gg: 2826267Tylko żeby była to instrukcja po polsku dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.