radekcezar Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Witam.Zaczynam mieć problem z moją Kawą.Zaczęło się od tego. Jadę sobie, wstępuję do sklepu na 5 min. i po powrocie, kręci a nie odpala ( zero reakcji) po jakiś 10 min. odpala normalnie i jadę sobie jak by nic. Temat powtórzył się kilka razy. Myślałem, że to wina układu paliwowego, ale tutaj moim zdaniem jest OK.Paliwo jest w komorach gaźników itp. W sobotę sobie jadę, zrobiłem z 30 km z przerwami, a tu nagle w drodze zgasła mi, jak by go po prostu zgasił, zdechł od razu. Po 15 min. odpalił, zrobiłem 1 km i dalej padł, dalej po 15 min. odpalił i dalej zrobiłem 2 km, znowu czekałem i w końcu dojechałem do domu, bo jeszcze miałem 2 km.Mim podejrzanym stał się impulsator. Dzisiaj rozkręciłem dekiel i co widzę, jak by dwa impulsatory. Nie wiem, czy każdy idzie do jednej cewki, czy nie ? Jak tak, to ta teoria raczej padnie. Bo mało jest prawdopodobne żeby padła dwa na raz ( nie pracują dwa baniaki) Może ktoś spotkał się z podobnym problemem? Mała poprawka. Jedno to cudo jest prawdopodobnie od obrotomierza :biggrin: Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 miałem podobny problem i tak samo jak ty dojechałem do domu z postojami ale u mnie wina leżała po stronie czujnika kosy :blink: byłem bardzo zdziwiony ale z drugiej strony cieszyłem się że to tylko on :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 JA miałem kiedyś taką historię że padały dwa cylindry - znikąd. Moto postało 10 minut i zaczynało znowu jechać, i tak dalej. Okazało się że jeden impulsator padł i jak był zimny to działał, a jak się silnik rozgrzał to padał. Podmieniłem na inny (od totalnie innego moto, musiałem tylko dobrze wypozycjonować i do dzisiaj jeździ. Żeby to sprawdzić musiałbyś zamienić te impulsatory co masz miejscami i zobaczyć które cylindry padną. Jeżeli te co do tej pory chodziły - masz odpowiedź. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Prawdopodobnie jest tylko jeden impulsator na dwa baniaki, ten po lewej stronie, tak to wygląda ma manualu. To coś z prawej strony to, chyba jest do obrotomierza. Też mi padają dwa baniaki na raz. Ciekawe jak by je zamienił :biggrin: Z wyglądu wyglądają ta samo ;) Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Od przekładania nic się nie naprawi. Miernik bardzo pomaga a że masz serwisówkę to i krok po kroku jest wszystko napisane. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 (edytowane) Cholera, mam dostępne w necie dwa impulsatory, jeden za 70 zeta, drugi za ponad 100-we. Żebym był pewny że to właśnie jego wina. Coś mnie korci, żeby zamienić te co mam :rolleyes:Tylko ta serwisówka po Niemiecku i nie za bardzo jest opisane. Wszystko resztę rozłożone na czynniki pierwsze, a tu tylko fota.Miernik pokazuje prawie to samo, lewy 441 omy, prawy 444 omy. Jak coś to ja nie mam 4 baniaków, tylko 2W drodze ciężko będzie zdążyć pomierzyć na ciepłym silniku. Tak więc zamienię miejscami te wynalazki i przełożę kable. Zobaczymy co wyjdzie :blink: Edytowane 20 Lipca 2015 przez radekcezar Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2015 oba to impulsatory ale zamiana nic nie da, jesli jeden bylby trafiony, drugi gar by lapal... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Japończyk, lubi sobie życie utrudnić. Wsadził dwa ipulsatory, dwie cewki :dry: . Nie mogli tego zrobić na jednym impusatorze i cewce. .Ja tego nie przeskoczę. Zostawiłem go bratu.To jest magik nad magiki. Po prostu konserwator zabytków, zaklinacz korozji itp. Znając go, to po prostu poprawi fabrykę :biggrin: Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 mogli, tak jak Ty mozesz wymienić moduł jesli nie sprawdziles kwestii kosy, klamki sprzegla, stacyjki itd... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Tak Pany.W moim przypadku wina leżała po stronie modułu zapłonowego. Ale niestety powstał nowy problem :biggrin:. Jak by to było żeby było. Ja już tak mam co bym nie kupił to na początku buraczy się wszystko, a jak to wszystko pokonam, to sprzęt hula, że miło. A mianowicie chodzi o świece zapłonowe NGK DR8ES. Według mądrej książki w sklepie i serwisówki niemieckiej takie właśnie mają być. Przejechane na tych świecach od wiosny 5000 km.Ostatnio zaczął mi gasnąć na jeden baniak. Okazało się, że świece są pokryte jak by sadzą. Mieszanka raczej jest OK. Kupiłem nową identyczną. Różnica iskry jest ogromna między nową a tymi starymi i nie ma znaczenia na której cewce. Nie wiem, czy świece zdechły przez ten wadliwy moduł zapłonowy, a może coś z nimi jest nie tak ?Te świece mają w sobie opornik przeciwzakłóceniowy, może przez to badziewie coś się dzieje ?Jedną mam nową jeszcze dokupię jedną i zobaczymy :wink: :wink: Być może, przez to że świece często były zalewane podczas awarii modułu, to ich trafiło. Na tym forum wyczytałem że świece NGK nie lubią zalewania.Byłem w sklepie i zamówiłem świece Denso. O takich samym parametrach, jak NGK i jeszcze bez tego opornika- siła w prostocie :wink: Być może, przez to że świece często były zalewane podczas awarii modułu, to ich trafiło. Na tym forum wyczytałem że świece NGK nie lubią zalewania.Byłem w sklepie i zamówiłem świece Denso. O takich samym parametrach, jak NGK i jeszcze bez tego opornika- siła w prostocie Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Świece padają od niedogrzania ich po odpaleniu czyli odpalanko i gaszonko.Nie zmieniaj dwóch tylko 4 bo znowu za jakiś czas będziesz miał zmartwienia z dwoma baniakami. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Monter, ale GPZ500S to dwucylindrowiec :)... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Ok, ale wiadomo o co chodzi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Jak mantrę powtórzę - jak już zmieniasz, zainwestuj w irydowe. Naprawdę są o wiele lepsze, po prostu "śpi się spokojnie".... Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekcezar Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Człowiek uczy się całe życie :banghead:Wymieniłem te świece na Denso. Przy okazji okazało się, że są one zalecane do tego modelu ( według serwisówki).Przy okazji okazało się, że gaźnik jest za syfiony, a wymieniałem filtr paliwa na wiosnę. To tak jest, jak się słucha sprzedawcę, a nie swojej intuicji.Wsadziłem czaderski, zgrabny filterek samochodowy. Jeszcze lepszy przewód paliwowy.Nic ująć, nic dodać, piec mruczy, jak osiemnastoletnia kicia :biggrin:.Może na jedno dobrze. że tak się działo. Na przyszłość człowiek będzie wiedział co i jak. Tym bardziej, że nie myślę zmieniać sprzętu. Jak na codzienne podjazdy ( taki trochę koń roboczy ) sprawuję się świetnie. Myślę, że do końca tygodnia pęknie 6 000 km w tym sezonie. Jak na polskie realia, to chyba niezły wynik :cool: Cytuj Po czym sprawdzić kandydata na dobrego motocyklistę? A po tym, że przejechał minimum jeden sezon i nadal żyje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.