majkelpl Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Tylko uważaj na szlify i katapulty:P No to wroclem ....Caly i zdrowy.Katapulty i szlify mam juz za soba o czym bede pamietal do konca zycia majac w sobie troszke metalu i kilka szwów na ciele .... Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Generalnie się z tobą zgodzie, lecz gdy wchodzimy w zakręt masa motocykla przenosi się na przód więc tylnia opona zmniejsza przyczepność, hamują tyłem nie trudno o uślizg i elegancką katapultę. Na pewno ???Mnie sie jakos nie przenosi.A tylny hamulec po prostu mocniej dotykasz i to ma za zadanie stabilizowac moto w zakrecie.W kazdym razie u mnie tak to dziala, ale ja powoli jezdze.Jak wchodzisz w zakret hamujac ze 160 km/h to inna para kaloszy - wowczas hamowanie powoduje przeniesienie srodka ciezkosci moto na przod, nie skrecanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 W kazdym razie u mnie tak to dziala, ale ja powoli jezdze. To u mnie tym bardziej na chwilę obecna:) No to wroclem ....Caly i zdrowy. Brawo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Tu to wszystko co napisaliście nie działa, tu nie ma fizyki po prostu :biggrin: https://www.facebook.com/video/video.php?v=180105415333807 Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Na pewno ???Mnie sie jakos nie przenosi.A tylny hamulec po prostu mocniej dotykasz i to ma za zadanie stabilizowac moto w zakrecie.W kazdym razie u mnie tak to dziala, ale ja powoli jezdze.Jak wchodzisz w zakret hamujac ze 160 km/h to inna para kaloszy - wowczas hamowanie powoduje przeniesienie srodka ciezkosci moto na przod, nie skrecanie.No to w takim razie po co się odkreca gaz na wyjściu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 No to w takim razie po co się odkreca gaz na wyjściu? Odkręcanie gazu na wyjsciu to nie hamowanie na wejsciu. Jak zauwazyles na razie jest mowa o tym drugim:P Nie wiem jak to dokładnie jest z tym odkręcaniem manetki przy wyjsciu ale wiem, że taki zabieg pozwala ładnie wyprowadzić moto ( zresztą auto też) z zakrętu. Z fizyki raczej kiepska byłam zatem tłumaczyć z dokładnościa ścisłego umysłu nie potrafię. Zresztą...podobno lepiej robić jak się zastanawiać: dlaczego? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Przecież motocykl podczas skrętu zwalnia ponieważ opona zmienia punkt styku z podłożem, analogicznie jeżeli moto zwalnia to masa przesowa się w przód. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Jesteś pewny, że przy małych prędkościach dzieje sie tak samo? Bo ja jeszcze nie odczulam , żeby mi się cos na przód przenosiło no ale co ja moge powiedziec:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Masakra, to tak jak niektórzy twierdzą z przeciwskrętem, że działa tylko przy dużych prędkościach, a działa nawet przy prędkości 1km/h, tak samo jest z tym co pisałem wyżej, tylko przy niskich prędkościach jest praktycznie nieodczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Skilos, to się nie liczy, oni wszyscy oszukują :D :D Odkręcanie gazu na wyjsciu to nie hamowanie na wejsciu. Jak zauwazyles na razie jest mowa o tym drugim:PTak jest słoneczko, nagadaj mu!! :D ;) :P No to w takim razie po co się odkreca gaz na wyjściu?Żeby się nie wlec jak stara baba? ;) Masakra, to tak jak niektórzy twierdzą z przeciwskrętem, że działa tylko przy dużych prędkościach, a działa nawet przy prędkości 1km/h, tak samo jest z tym co pisałem wyżej, tylko przy niskich prędkościach jest praktycznie nieodczuwalne.A to muszę zje*ać swoich instruktorów, bo mnie okłamali skubańce! A ja głupi wierzyłem... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 A to muszę zje*ać swoich instruktorów, bo mnie okłamali skubańce! A ja głupi wierzyłem... Ja mam gorzej, mi nikt nic nie mówi...to kogo mam zj*bać?:P Tak jest słoneczko, nagadaj mu!! :D ;) :P Nooo to mu nagadałam:P I z czego ha:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Gdyby nie zjawisko przeciwskrętu skręcanie motocyklem nie byłoby w ogóle możliwe. Zrób sobie prosty test, toczysz się motocyklem ze spacerową prędkością, siedzisz idealnie prosto, lewą ręką trzymasz kierownice, następnie szybkim ruchem przyciągnij manetke do siebie tak jakbyś chciał skręcić w lewo, pamiętaj tylko że nie możesz przesunąć masy ciała w kierunku skrętu, gwarantuje ci że wypieprzysz się w kierunku odwrotnym niż zamierzony skręt. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Przecież motocykl podczas skrętu zwalnia ponieważ opona zmienia punkt styku z podłożem, analogicznie jeżeli moto zwalnia to masa przesowa się w przód. :P Masa? Czy środek ciężkości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil2255 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Ja mam gorzej, mi nikt nic nie mówi...to kogo mam zj*bać?:P Nooo to mu nagadałam:P I z czego ha:PCiesz się ze swojego instruktora, gdy ja pierwszy raz poszedłem na jazdy polecenie było takie: - To jest motocykl, pojezdźij sobie w kółko po placu, później ci powiem co będziemy robić. :D No to SE pojeździłem tak aż skasowałem przód 125, krew się polała bo zapomniałem o rękawiczkach. Następnym razem jak znim jechałem jako plecaczek na plac to za wszelko cenę chciał mnie zrzucić pałując niemiłosiernie ale jakoś przeżyłem i się nauczyłem. :D Masa? Czy środek ciężkości?Jeżeli środek ciężkości przesuwa się w przód to masa również przesuwa się do przodu czy to takie trudne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dreamof Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Masa? Czy środek ciężkoś Poza tym przy prędkości 1 km nie zrobisz przeciwskrętu bo razem z tym przeciwskrętem będziesz leżał i kwiczał. Musisz nabrac odpowiedniej prędkości. Ale zapewne już o tym wiesz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.