Skocz do zawartości

Problem po regulacji zaworów Triumph ST 1050


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Oddałem moto do regulacji zaworów, synchro przepustnic, wymiana świec na irydowe, płyny itp.

Po odbiorze moto miało wolne obroty bardziej falujące niż przed regulacjami.
Moc spadła chyba o 50 %, aby coś wyprzedzić trzeba zbić do 3, na 5, 6 kompletnie nie jedzie. Spalanie wzrosło do ok 8l. Po krótkim czasie zaczęły sie problemy z rozruchem. Na zimnym zapalił bez problemu, ale zaraz jak się zagrzał gasł i ciężko było go zapalić, jak już to chodził na 2 cyl. po przejechaniu się kilku kilometrów sytuacja się poprawiała.

Mechanik, notabene mój kumpel założył z powrotem stare świece, coś tam przy przepustnicach pogmerał i teraz przynajmniej nie gaśnie na wolnych, ale w dalszym ciągu falują, a przy ruszaniu trzeba dodać wiecej gazu by nie zgasł.

Myślałem że to może paliwo do d..., ale zalałem wlasnie już drugi zbiornik i dalej to samo.

Kolega twierdzi że łańcuch rozrządu jest już wyciągnięty , po wyregulowaniu zaworów, które miały spory luz zmienił się teraz zapłon.


Miał ktoś może podobny przypadek ?

Zna ktoś ewentualnie dobrego szpeca w Małopolsce od Triumpha ?

 

http://www.mag-moto.pl

SKLEP INTERNETOWY Z UŻYWANĄ ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapłon nie zmienia się od regulacji zaworów.Najprawdopodobniej przestawił rozrząd o jeden ząbek jak pisze Limo albo ustawił zawory zbyt ciasno.Niestety jedno i drugie może mieć katastrofalne skutki więc radzę tak nie jeździć tylko oddać moto w ręce kogoś oganiętego.Jaki w ogóle motocykl ma przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :-)

 

Teoretycznie ok 40 tys km.



Generalnie twierdzi, że zapłon mógł się przestawić przez zbyt luzny łancuch rozrządu. Cociaż wg mnie nie wygląda jeszcze najgorzej. Zazwyczaj w takich sytuacjach łańcuch po prostu słychać, tak mi się wydaje :-)

http://www.mag-moto.pl

SKLEP INTERNETOWY Z UŻYWANĄ ODZIEŻĄ MOTOCYKLOWĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 tyś. ?!

Coś tu jest nie halo - łańcuch rozrządu w tym silniku wytrzymuje zazwyczaj przynajmniej 100 tyś. km.

Sprawdzenie i ewentualna regulacja zaworów po 40 tyś. jak najbardziej wskazane ale i tak zwykle kończy się na samym sprawdzeniu bo rzadko kiedy regulacja jest potrzebna.Jeśli ten znajomy ustawiał zawory to zapytaj jakich płytek do regulacji użył ( oby się nie okazało że w ogóle nie wie że tam jest regulacja płytkowa).Przepustnic też raczej nie należało ruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi o wymienianiu łańcucha, ale żeby dobrać się do płytek to trzeba zdjąć wałki. Więc jest szansa że źle poskładał. No i można to łatwo sprawdzić więc nie ma co czekać.

 

P.S. jeśli kolega mechanik wziął kasę za tą robotę to uprzejmie bym się po nią zgłosił z powrotem.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...