BosteR Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Witam, niedawno w swojej aprilce wymieniłem cylinder a troszkę mocniejszy. Przed pierwsze dni nic się nie działo, ponieważ jeździłem na na prawde niskich obrotach. Gdy chciałem nieco zwiększyć moc, dnia trzeciego, co jakieś 100m motor gaśnie. Wygląda jakby nie dostawał paliwa, jednak paliwo z wężyka do gaźnika trafia bez problemu. Gdy jeżdżę na niskich obrotach, nic się nie dzieje, gdy chce nieco przyśpieszyć i podkręcić obroty zaczyna się cyrk. Prosze o pomoc, wyczyściłem gaźnik jak i kranik, a problem nadal występuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2015 Mocniejszy, czyli większa pojemność? Zmieniłeś ustawienia gaźnika? Jaki kolor świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BosteR Opublikowano 1 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2015 Świeca nieco ciemniejsza niż być powinna, mocniejszy pojemność ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2015 regulacja gaźnika ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rausman Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Przy zmianie cylindra na większy warto zastosować bogatszą mieszankę paliwo-powietrze, to znaczy w mieszance powinno być więcej paliwa od poprzedniego ustawienia (paliwo potrzebne do pracy i chłodzenia komory spalania). Mieszankę reguluje się na gaźniku dokręcając mniejszą śrubę (zwykle w prawą stronę, najpierw na maxa, a później stopniowo zmniejszać o 0,25 obrotu śruby [1/4] i obserwacja koloru świecy - powinna być kawa z mlekiem) od mieszanki. W dwusuwach z dozownikami, często dozowniki nawalają, choć ubywa olej ze zbiornika, to i tak czasami na dozownik przerywa pracę lub pracuje nieregularnie (np. na wybojach). Aby unikać zacierania silnika warto dolewać oleju do paliwa, zamiast do zbiornika oleju. Dodatkowo warto zmienić gaźnik i filtry na większe przy większym cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Za pewne zbyt uboga mieszanka do mocniejszego cylindra lub o zwiększonej pojemności należy zastosować większy gaźnik by zapewnić odpowiednie chłodzenie wewnętrzne silnika. Jeśli tego się nie zrobi tłok może zostać przegrzany co poskutkuje tym że zbyt mocno będzie się rozszerzał i stawał w cylindrze doprowadzając do zgaśnięcia silnika po chwili postoju zmniejsza swoją objętość na tyle by ponownie uruchomić silnik. Zwiększ chociaż dyszę oraz zastosuj ciut więcej oleju lecz podejrzewam że już na to za późno. Po za tym docieranie 2t na bardzo niskich obrotach zwłaszcza takiej tuono czy innej 50 gdzie występuje rezonans od około 6,5k to katastrofa gdyż przed rezonansem taki mały silnik po prostu ma ciężko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.