Skocz do zawartości

MOJA NOWA-STARA MZ ETZ 250 PIERWSZE ZDJECIA!!!


YAGO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fafna maszynka ale te oponki jakby ukierunkowane cos w strone terenu?????

 

Kawał solidnej roboty wykonany przy tym motorku powaga najwieksze wrażenie robi wykonczenie.

 

Aha jak zrobiłeś że gaźnik swieci ci sie jak psu jajca???????????????????

 

pozdro :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do opon to masz racje-generalne zalozenie jest mniejwiecej takie jak ten triumph

co do gaznika to niec nierobilem-jest tylko wymyty, wytrawiony Na(OH)2 i jeszcze raz wymyty, niejest polerowany ani nic takiego, moze to tylko tak wyglada na zdjeciach....

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbiornik jeszcze nie dotarl, tak samo jak pompka hebla jeszcze nie zamontowana, lakier jest od BMW niewiem jaki konkretnie ale niejest to czarny metalik ani perla, kazalem wymiszac ziarno z tego i z tego i wyszedl taki razowy grafit jak z olowka :twisted: dlamnie bomba! :buttrock:

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piękna MZ!!!!

lakier na ramie, wahaczu i innych jak mniemam proszkowy. bardzo podobają mi sie opony. z tego co widać moto w super stanie. mocowanie tłumika sprytne. uszczelka pod głowicą zapewne wywalona i głowica splanoana, widać wiele włożonej pracy (i kasy). Ale efekt mówi sam za siebie - warto było. Co do krzywego przodu - miałem identyczny problem - rury po wsunięciu w golenie obojętnie którą stroną nie stawiały najmniejszego oporu - przy obracaniu również, półki wchodziły bez problemu, ale jednak po złożeniu całego przodu i położeniu na płaskiej powierzchni bujały się (złożyłem półki z rurami - po podłożeniu pod półkę górną podstawki tak aby półka dolna nie dotykała stołu bujało się jakieś 5mm). W desperacji wymyśliłem coś takiego: podłożyłem pod półkę górną w jednym miejscu cienką deseczkę - tak aby bujało się 1 cm i zacząłem delikatnie naciskać w celu wyprostowania - DELIKATNIE!!!. O dziwo pomogło i mam teraz prosty przód. Nie namawiam Cię do skorzystania z tej metody bo wiem że nie jest ona do końca poprawna i prawidłowa, ale ja byłem przygotowany do wymiany przodu więc było mi wszystko jedno co z tego wyjdzie. Mam nadzieję że się przyda to co napisałem. Dodam że mam MZ ETZ 251. Pozdrawiam i życzę szybkiego zakończenia prac przy moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prubowalem z inna gornom pulkom i bylo duzo lepiej... musze ja tylko oszlifowac i dac do malowania, co do lakieru na ramie to jest to zwykly syntetyczny matowy lakier ale dobrze polozony na dobrze przygotowanej powieszchni-rama do zywego ,metalu nastepnie potraktowana odrdzewiachem, cifem, papierem sciernym, cifem=2 dni roboty :buttrock: dzieki temu ze moj qumpel pracuje w lakierni to jedyne za co zaplacilem to za lakier a za najleprze podklady i reszte zbulil facet ktory se tam malowal merca :D

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory chlopaki ale niestety chwilowo niema zdjec na servie bo musialy ustapic miejsca wazniejszym plikom.... jak tylko sie zroie nowe fotki z polakierowanym zbiornikiem to zapodam na serv i opisze wszystkie patenty i przerobki

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...