LucZyn Opublikowano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2015 (edytowane) Hejka - jako, że jest bardzo mało szczegółowych informacji w sieci o tym moto, daję tutaj moje materiały dla potomnych póki Duke jest jeszcze ze mną. Sporo pozmienianie od serii i sporo przy moto porobione m. in. - dołożone handguardy- dołożone crash pady na obie osie ( )- dołożone gmole silnika- obie żarówy zmienione na Osram Coolblue Intense- filtr powietrza zmieniony na K&N ( )- filtr oleju zmieniony na K&N ( )- wydech zmieniony na IXIL L3X Hyperlow ( )- zmieniony napęd na DiD VX2 i zębatki na JT sprockets- zmienione laćki na Michelin Pilot Power- nałożony 3M carbon fiber wrap na kilka elementów- zmienione gripy na KTM gel grips- zmienione klocki na EBC HH sintermetalowe- dołożony tank pad- dołożona naklejka ochronna na wlew paliwa ( )- zmienone okleiny na zestaw KTM Racing- świeczka zmieniona na NGK ( )- dołożona torba bagażnik SW Motech- zmieniona pokryweczka zbiornika płynu hamulcowego ;-) ...i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło Pełne FAQ gdzie wszystko jest pokazane i szczegółowo omówione: Fotka z ostatniego czyszczenia: Dla porównania, tak wyglądało to maleństwo z fabryki: A tak mi wyszedł carbonik: Edytowane 21 Czerwca 2015 przez LucZyn Cytuj Moja twarzoksiążka: https://www.facebook.com/lcznmvMoja tytuba: https://www.youtube.com/user/luczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1717 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Witam,przymierzam się do kupna takiego Duka :) i chciałem zapytać jak wygląda sprawa awaryjności, jakości materiałów, wykonania w KTM Duke 125 bo niby marka KTM wydaje się porządna ale z tego co czytałem Duka robią w Indiach i obawiam się czy nie będzie bardziej awaryjny niż np. Yamaha.Czy jednostka napędowa jest wytrzymała i nie ma z nią problemów ? Pewnie przed zakupem zapoznałeś się z takimi opiniami i byłbym wdzięczny za trochę info ;)Oglądałem twojego videobloga i linka od gazu Ci strzeliła, wspominałeś że coś tam Ci się jeszcze oderwało i właśnie nabrałem wątpliwości co do wytrzymałości tego sprzętu.Bo ogólnie to chyba mało popularny sprzęcik u nas w kraju w sumie to nie wiem właśnie czemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LucZyn Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Witam,przymierzam się do kupna takiego Duka :) i chciałem zapytać jak wygląda sprawa awaryjności, jakości materiałów, wykonania w KTM Duke 125 bo niby marka KTM wydaje się porządna ale z tego co czytałem Duka robią w Indiach i obawiam się czy nie będzie bardziej awaryjny niż np. Yamaha.Czy jednostka napędowa jest wytrzymała i nie ma z nią problemów ? Pewnie przed zakupem zapoznałeś się z takimi opiniami i byłbym wdzięczny za trochę info ;)Oglądałem twojego videobloga i linka od gazu Ci strzeliła, wspominałeś że coś tam Ci się jeszcze oderwało i właśnie nabrałem wątpliwości co do wytrzymałości tego sprzętu.Bo ogólnie to chyba mało popularny sprzęcik u nas w kraju w sumie to nie wiem właśnie czemu. Linka gazu strzeliła po 20 tys kilosów także nie jest to jakaś tragedia, jest filmik z tym wydarzeniem i cały tutorial wymiany. Nie kojarzę natomiast żeby mi się z motocykla coś oderwało. Moje zdanie, opinię i 100kg innych informacji masz w FAQ o Duke 125: Cytuj Moja twarzoksiążka: https://www.facebook.com/lcznmvMoja tytuba: https://www.youtube.com/user/luczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1717 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 widziałem już ten filmik ;) , a faktycznie nic się nie urwało tylko kilka wycieków było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LucZyn Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Uszczelki w przednim zawieszeniu serwis wymieniał jakoś tam zaraz na początku. I co ciekawe u znajomego (Krzycha), który kupił w marcu br też już to samo zrobione, po wymianie spokój do tej pory. Większych jakichś przygód z moto nie miałem przez te 20k eksploatacji. Cytuj Moja twarzoksiążka: https://www.facebook.com/lcznmvMoja tytuba: https://www.youtube.com/user/luczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1717 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) a powiedz mi jeszcze jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze, a ty swojego Duka z którego roku masz (chcę tak się zorientować jaki jest średni przebieg roczny na takim sprzęcie) ? I ostatnie pytanko, bo z tego co pamiętam z filmiku to masz 186 , ja mam podobny wzrost, czy nie jesteś na małego Duka za wysoki, chodzi mi o wygodę jak i wygląd ogólny :) Edytowane 4 Września 2015 przez krzysiek1717 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Jak kupiwalem swojego 125 to troche poczytalem i opinie o tym KTM byly dobre. http://www.scigacz.pl/KTM,Duke,125,podsumowanie,po,calym,sezonie,19419.html http://www.motocykl-online.pl/testy/KTM-125-Duke-and-8211-jak-swist-bata,5249,1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1717 Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 (edytowane) czytałem waśnie ten artykuł z pierwszego linka , ale tam jest jedynie zrecenzowany motorek i odczucia z jazdy a ja właśnie szukam informacji na temat dłuższej eksploatacji czy silnik i inne elementy dają radę ale z tego co Luc Zyn napisał to nie jest źle ;) a u Ciebie dobrze się sprawuje ?Jak masz tego Duka to możesz mi napisać jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze , bo jak wyciąga 115 km/h to jak można lecieć nim 100km/h to trochę mało :( Edytowane 4 Września 2015 przez krzysiek1717 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0RLE0NE Opublikowano 4 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 Dla mojej Hondy CB125F optymalna predkosc to 80 km/h. Wiecej oczywiscie sie da, ale wg mnie juz bardziej meczaco dla silnika. KTM ma jednak lepszy silnik wiec pewnie wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LucZyn Opublikowano 4 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2015 czytałem waśnie ten artykuł z pierwszego linka , ale tam jest jedynie zrecenzowany motorek i odczucia z jazdy a ja właśnie szukam informacji na temat dłuższej eksploatacji czy silnik i inne elementy dają radę ale z tego co Luc Zyn napisał to nie jest źle ;) a u Ciebie dobrze się sprawuje ?Jak masz tego Duka to możesz mi napisać jaka jest taka prędkość przelotowa żeby się nie męczył za bardzo na takiej dosyć długiej prostej drodze , bo jak wyciąga 115 km/h to jak można lecieć nim 100km/h to trochę mało :( Moja opinia dotyczy ok. 20 tys kilosów eksploatacji, to chyba podchodzi pod "dłuższą" :) Z silnikiem nic się nie dzieje, wszystko co było zrobione jest na filmiku. Także masz pełny obraz motocykla przy długiej eksploatacji. Na maksa widziałem młodzieńców ok. 126km/h, pode mną maks. ok. 116-117km/h. Krzycha trochę szybciej nosi bo jest ok. 20-30kg lżejszy, a przy 15 koniach to jest różnica. Na 6stce lataliśmy ponad stówę bez zarzynania. Nie spodziewaj się cudów to będziesz pozytywnie zaskoczony. To jest 125cc, bączek do zabawy po mieście, nie krążownik na wielkie przeloty xD Cytuj Moja twarzoksiążka: https://www.facebook.com/lcznmvMoja tytuba: https://www.youtube.com/user/luczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1717 Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) dzisiaj byłem oglądać, pojeździłem trochę i naprawdę mega się jeździ :) komuś palił 18km/l czyli ok 5,5 l/100km czyli całkiem sporo, sprzętu chyba nie oszczędzał ? więc może być skatowany http://wrzucaj.net/yY1 A jak myślicie opłaca się kupować teraz motocykl ? bo dużo jeżdżenia w tym sezonie nie zostało, bo jak bym na wiosnę kupił ten sam rocznik co teraz to byłby już rocznikowo o rok starszy i może za niższą kasę bym kupił Edytowane 6 Września 2015 przez krzysiek1717 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaczus Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Może odświeżę troszkę ten temat ;)Mam zamiar kupić identycznego Duka :DCo myślicie o tym, żeby po zakupie wyciągnąć silnik i pomalować całą ramę na KTM'owy pomarańczowy kolor? :)Dodatkowo do tego dołożę gmole silnika w takim samym kolorze. Myślicie, że będzie to wyglądać lepiej czy raczej nie ma sensu tego robić? A i jeszcze jedno.. chodzi o tą carbonową folie.. ile metrów musiałbym kupić, żeby okleić tyle elementów co autor tego tematu? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FienD Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Posiadam Duke'a w identycznym malowaniu z 2011roku. Jedyna rzecz która mi się w nim zepsuła to był tylni amortyzator, z jakiegoś powodu po prostu się wylał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amado84 Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Siemka mam pytanie ktm duke 125 czy zakup egzemplarza z przebiegiem 40 tysięcy km to dobry zakup czy lepiej unikać ,dołożyć i kupić coś z znacznie mniejszym przebiegiem ???? a jeśli kupić to na co zwrócić uwagę przy zakupie z góry dzięki za podpowiedzi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2022 Godzinę temu, Amado84 napisał: czy zakup egzemplarza z przebiegiem 40 tysięcy km to dobry zakup czy lepiej unikać ,dołożyć i kupić coś z znacznie mniejszym przebiegiem ???? Jedź, obejrzyj, oceń. Silnik można zajechać zarówno po przebiegu 4000 km jak i 40 000 km. Można też mieć na liczniku 80 000 km i odpowiednio eksploatowany oraz serwisowany silnik będzie nadal trzymał prawidłowe parametry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.