Skocz do zawartości

LucZyn

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Centralna Polska

Osobiste

  • Motocykl
    KTM Duke + MT-07
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://www.youtube.com/user/luczyn

Osiągnięcia LucZyn

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Moja opinia dotyczy ok. 20 tys kilosów eksploatacji, to chyba podchodzi pod "dłuższą" :) Z silnikiem nic się nie dzieje, wszystko co było zrobione jest na filmiku. Także masz pełny obraz motocykla przy długiej eksploatacji. Na maksa widziałem młodzieńców ok. 126km/h, pode mną maks. ok. 116-117km/h. Krzycha trochę szybciej nosi bo jest ok. 20-30kg lżejszy, a przy 15 koniach to jest różnica. Na 6stce lataliśmy ponad stówę bez zarzynania. Nie spodziewaj się cudów to będziesz pozytywnie zaskoczony. To jest 125cc, bączek do zabawy po mieście, nie krążownik na wielkie przeloty xD
  2. Uszczelki w przednim zawieszeniu serwis wymieniał jakoś tam zaraz na początku. I co ciekawe u znajomego (Krzycha), który kupił w marcu br też już to samo zrobione, po wymianie spokój do tej pory. Większych jakichś przygód z moto nie miałem przez te 20k eksploatacji.
  3. Linka gazu strzeliła po 20 tys kilosów także nie jest to jakaś tragedia, jest filmik z tym wydarzeniem i cały tutorial wymiany. Nie kojarzę natomiast żeby mi się z motocykla coś oderwało. Moje zdanie, opinię i 100kg innych informacji masz w FAQ o Duke 125:
  4. Hejka - jako, że jest bardzo mało szczegółowych informacji w sieci o tym moto, daję tutaj moje materiały dla potomnych póki Duke jest jeszcze ze mną. Sporo pozmienianie od serii i sporo przy moto porobione m. in. - dołożone handguardy - dołożone crash pady na obie osie ( )- dołożone gmole silnika - obie żarówy zmienione na Osram Coolblue Intense - filtr powietrza zmieniony na K&N ( )- filtr oleju zmieniony na K&N ( )- wydech zmieniony na IXIL L3X Hyperlow ( )- zmieniony napęd na DiD VX2 i zębatki na JT sprockets - zmienione laćki na Michelin Pilot Power - nałożony 3M carbon fiber wrap na kilka elementów - zmienione gripy na KTM gel grips - zmienione klocki na EBC HH sintermetalowe - dołożony tank pad - dołożona naklejka ochronna na wlew paliwa ( )- zmienone okleiny na zestaw KTM Racing - świeczka zmieniona na NGK ( )- dołożona torba bagażnik SW Motech - zmieniona pokryweczka zbiornika płynu hamulcowego ;-) ...i pewnie jeszcze parę rzeczy by się znalazło Pełne FAQ gdzie wszystko jest pokazane i szczegółowo omówione: Fotka z ostatniego czyszczenia: Dla porównania, tak wyglądało to maleństwo z fabryki: A tak mi wyszedł carbonik:
  5. Nie zdejmiesz nic bo nie ma tam nic do zdejmowania, mocy też nie zwiększysz, chyba że kosmetycznie czyli filtr powietrza na k&n i dobry wydech. Jak kupiłeś djuczka to prędzej czy później przydadzą Ci się tutoriale. Linka masz w stopce. Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...