Długi Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Witam! Potrzebuję regulator napięcia do Hondy CBR 1100 XX rocznik '99 na wtrysku. Stary wyzionął ducha kilka dni temu. Dowiedziałem się o tym jak padł akumulator po kilku dniach jazdy bez ładowania :) . Help. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Siemanko. Sprobuj zadzwonic pod ten numer i sie zapytac 504 107 955 lub 504 218 692Ja tez musialem wymienic regulator napiecia i akurat do nich zadzwonilem i maja oni czesci takze ..... Wysylaja poczta przesylki takze z tym tez niebedzie problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Długi Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Siemanko. Sprobuj zadzwonic pod ten numer i sie zapytac 504 107 955 lub 504 218 692Ja tez musialem wymienic regulator napiecia i akurat do nich zadzwonilem i maja oni czesci takze ..... Wysylaja poczta przesylki takze z tym tez niebedzie problemu. Dzięki za info. Jutro z rańca sprawdzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Niema problemu. Mam nadzieje ze beda mieli i bedziesz mial wkoncu sprawny regulator napiecia. Nieiwem czy sie orjentujesz ale to nie jest tania zecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Długi Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Nieiwem czy sie orjentujesz ale to nie jest tania zecz Doskonale się orientuję, a to dlatego że dziś musiałem się mocno trzymać motocykla jak mi w Katowicach zaśpiewali za nowy regulator :D . Może uda się skołować coś używanego, ale ponoć jest to duży problem. Może stąd taka wysoka cena nowego ( ponad tysiąc zł :) :) :) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sarenka24 Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Jedź do Urbiego, Ul. Chorzowska w Katowicach, na przeciwko wesołego miasteczka jest mały szyld naprawa motocykli japońskich. z tego co wiem to częsty problem w iksach :cry: Iks mojego lubego miał niestety 2 razy wymieniany regulator, ponieważ nie miał raditora i się za bardzo przegrzewał i po prostu sie palił :| . Urbi nawet jeśli nie ma aktualnie na stanie to może Ci go sprowadzić za okolo 300zł (oczywiście uzywka) ale nam się sprawdził (ten ostatni,ktory już się nie spalił).Jak chcesz to na PW moge podac Ci nr tel Urbiego.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Nieiwem czy sie orjentujesz ale to nie jest tania zecz Doskonale się orientuję, a to dlatego że dziś musiałem się mocno trzymać motocykla jak mi w Katowicach zaśpiewali za nowy regulator :D . Może uda się skołować coś używanego, ale ponoć jest to duży problem. Może stąd taka wysoka cena nowego ( ponad tysiąc zł :) :) :) ). Witaj w klubie ja spaliłem dwa podczas dwóch lat użytkowania, w GMS dostaniesz za bagatela 900 zł to troszke taniej niż 1100 zł u kawalera, ja za drugim razem dostałem do VTR SP2 za 300zł, co ważne z radiatorem (poprzednie 2 miałem bez). O używce stricte do iksa możesz raczej zapomnieć bo ja przerabiałem ten temat 2 razy (To jest pięta wszystkich iksów). Szukaj po serwisach "garażowych" ja dostałem u Olka w Bielsku za 300 i byłem b. zadowolony pomimo że to do innego moto. PSPiszę w formie przeszłej bo już się pozbyłem tego "busiku", czas na sportowy motocykl który przy skrętach nie zostawia iskier z silnika scieranego o asfalt :D . Żegnaj Blackbirdzie, witaj Firebladzie :P :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Wbrew pozorom kazda uzywka Hondowa, czy jakas inna podchodzi - nie dotyczy Yamahy bo troche inna, a Suzuki dalej robi troche za slabe regulatory.Potrzebne dobre miejsce do jego zamocowania ( przewiew ) ewentualnie patent taki sam jak do VFR - dodatkowy wentylator od komputera. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2004 Wbrew pozorom kazda uzywka Hondowa, czy jakas inna podchodzi - nie dotyczy Yamahy bo troche inna, a Suzuki dalej robi troche za slabe regulatory.Potrzebne dobre miejsce do jego zamocowania ( przewiew ) ewentualnie patent taki sam jak do VFR - dodatkowy wentylator od komputera. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 owszem, ale taka która jest przystosowana do akku 12 Ah i podobnej mocy alternatora miałem kilka przed tym od VTR i niektóre mniejsze gotowały akku po 20 min a napięcie wynosiło casami 17 V na zaciskach, wiec trzeba dobrać i przetestować przed zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Jak napiecie jest 17V na zaciskach to ograniczenie pradowe nie dziala - kupujac uzywke zawsze ponosisz ryzyko ze nie wszystko bedzie OK.W rozwiazaniach Hondy to ograniczenie czasem daje ci szosty cienki czarny kabelek - niewlasciwe polaczenie go do instalacji, lub nie wlaczenie wogole powoduje ze regler dziala dajac tyle ile moze czyli u mnie np mogl do 22V. na zaciskach baterii.Jesli chodzi o wydajnosc altkow z magnesami stalymi to tak bardzo sie nie roznia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 tak, ale w pierwszych 3 reglerach było tylko 5 kabelków, w reg. do VTR dostałem 6 kabelków i jak ręką odjął napięcie spadło do prawidłowej wartosci. Oczywiście kostka nie pasowała bo miała 6 zacisków a w Iksie jest kostka 5 zaciskowa, ale poradziłem sobie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Długi Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 ja dostałem u Olka w Bielsku za 300 i byłem b. zadowolony pomimo że to do innego moto. Olek niestety nie ma regulatora do modelu wtryskowego, a czas załatwienia to 2 tygodnie. Trochę długo - lato ucieka :buttrock: . Mogę załatwić zamiennik za 550,-zł z "TOURMAXA". Może ktoś słyszał o tej firmie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adas7 Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 To jeden kit czy wtrysk czy gaźnik, alternator jest taki sam. O tourmaksie nei słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2004 Długi i co jak tam kupiles juz regulator ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.