machajos Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Witajcie, ostatnio zauważyłem lekkie sączenie z chłodnicy...Pojawia się przy trasach np. 300km/dzień, normalnie nic się nie sączy...Zrobiłem ~3500km - Płynu chłodniczego nie dolewam, cały czas utrzymuje się w normie. jest sens ściągać chłodnicę ?czy może to wężyk jest słabo zaciśnięty ? pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Odkleja sie boczny zbiornik chlodnicy. Wyciek bedzie sie stopniowo powiekszal. Predzej cze pozniej bedziesz musial zdjac chodnice. Lepiej predzej, zeby cie nie zaskoczylo w drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machajos Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Dziekuje za pomoc.Jest sens ściągać i kleić czy sobie darowac, kupic używaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Moje doswiadczenie z chlodnicami (niestety tylko samochodowymi poniewaz motocykle zawsze mialem chlodzone wiatrem) sa takie ze najlepiej kupic nowa w dobrym zamienniku. uzywana moze byc w podobnym stanie i tylko wydasz kase.wiem, ze w przypadku motocykla z zamiennikiem moze byc problem. Ja do samochodow kupowalem chlodnice Nissens. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zdejmij chłodnicę i zawieź ja to zakładu co naprawia chłodnice bez problemu ci to ogarnie za 50-60zl :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) to się naprawia ale musi być spec tylko od chłodniczanim dasz do zrobienia to można nabić do chłodnicy max 2bary powietrza i sprawdzić ten wyciek pod wodą, jak z brzegu to nie będzie nawet śladu po spawaniu, jak głębiej to niestety trzeba pruć i zostaje kwestia estetyki Edytowane 15 Czerwca 2015 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Zwroccie uwage na konstrukcje chlodnicy i miejsce wycieku. Spawanie tu nic nie pomoze. Cieknie na laczeniu zbiornika z radiatorem. Tam jest gumowa uszczelka , a polaczenie jest najprawdopodobniej zagniecione (zawalcowane). Moim zdaniem proby naprawy nie rokuja powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shiters Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) jak juz to do lutowania, a nie do spawania. Mozesz to z powodzeniem zrobic, kazdy spec od chlodnic Ci to ogarnie bez problemu.Jesli masz dostep do uzywanej, pewnej chlodnicy to mozesz odrazu brac. Narazie ja bym temal olał, ale jak ci jebnie 100km od domu, to nie bedzie miło :) Edytowane 16 Czerwca 2015 przez shiters Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machajos Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Nie mam dostępu do pewnych używanych a mój mechanik mówi że nowe "zamienniki" są do d**y.Ściągnąłem chłodnice i zawiozłem do speca - powiedział że zrobi.Będę wiedział co z tego wyszło w czwartek/piątek. co sądzicie o takiej na allegro ? http://allegro.pl/chlodnica-wody-suzuki-gsf-650-bandit-08-13-i5400496656.htmlnie kumam dlaczego chłodnice do moto są stosunkowo drogie do samochodowych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shiters Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 teraz jest sezon i wszystko dziczeje co do cen.A czemu jest drozsza, po pierwsze sprzedaje sie takich chlodnic zdecydowanie mniej i koszty produkcji sie nie zwracaja tak szybko jak w przypadku samochodow, dochodzi do tego fakt, ze trzeba zaprojektowac inne maszyny produkcyjne itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machajos Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 specjalista od chłodnic powiedział że na tej dziurce mógłbym dojechać do Portugalii, ale ją zalutował abym się nie denerwował że coś ucieka :banghead:zrobiłem ~20 km w korkach po KRK wygląda na to że nic nie puszcza,dziś jeszcze przegonię 100km po autostradzie dla celów badawczych oczywiście... :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Koszt takiej usługi? Dla potomnych :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 18 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2015 Tam jest gumowa uszczelka , a polaczenie jest najprawdopodobniej zagniecione (zawalcowane). Moim zdaniem proby naprawy nie rokuja powodzenia.Ta chłodnica jest z dobrych czasów czyli mosiądz i miedz , więc mozna lutować .To niejest chłodnica z lamelkami z alu i plastikowe zbiorniki zagniatane po bokach i uszczelnione oringiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machajos Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Obecnie na tej lutowanej chłodnicy zrobilem 3000km bez straty kropli plynu chłodniczego. Koszt 80zł. Edytowane 14 Lipca 2015 przez machajos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.