Skocz do zawartości

Problem z Barton Sprint 72ccm


Gravner
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż po powrocie z serwisu gdzie były regulowane zawory, mój Barton Sprint 72ccm jeździ 65km/h przy 9,500 obrotach, a przedtem jeździł 80km/h przy 9,000 obrotach [możliwe że więcej, ale prędkościomierz jest tylko do 80km/h]

 

A więc coś jest widocznie nie tak, bo przed serwisem jechał on dużo więcej i to przy mniejszych obrotach.

 

Dodam, że nie jestem pewien czy na 100% były regulowane zawory czy nie było coś z nim innego robione, ponieważ zwykle po wizycie na serwisie, motorower chodzi gorzej niż zwykle dlatego szukam pomocy w internecie, w mojej wiosce jest tylko jeden warsztat tego typu a osoby w nim uważam że są albo niedoświadczone albo działają na moją niekorzyść i chęć zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poinformowałem, pytałem ale mówili że tylko zawory robili, a poza tym mam zamiar zacząć sam grzebać przy nim bo innego wyjścia nie mam ze względu na to że nie ma w pobliżu mojej wioski innego warsztatu a w tym warsztacie ewidentnie działają na chęć zysku, ostatnim razem tak zregulowali zawory że się spaliły po jednym dniu spokojnej jazdy i musiałem wymieniać całą głowicę z zaworami za 300zł, teraz pewnie specjalnie znów coś pogrzebali skoro idzie prawie na max. obrotach a jedzie tylko 65km/h gdy przedtem jechał 80 przy nawet niższych obrotach.

 

Nie mam zamiaru płacić za to że mi go psują, więc szukam pomocy w internecie póki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowałem szczelinomierzem raz na 0,06 a drugi raz na 0,08 i żadnej poprawy, obroty idą w górę a on tak jakby zablokowany jest na 65km/h nic sie nie zmienia mimo że obroty rosną, wina leży gdzie indziej ale właśnie nie wiem gdzie.

 

Dodam, że moduł jest tam odblokowany, a raczej nie ma tam żadnej innej blokady bo to chiński silnik 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniali oleje i płyn hamulcowy, co mogę zrobić gdy mi się ślizga sprzęgło i czym to może być spowodowane?



Sprawdzałem sprzęgło, jest okej więc pozostał chyba tylko jedynie gaźnik tylko nie jestem pewien czy go sam dobrze wyreguluje, gdyby ktoś mi mógł wytłumaczyć jak wyregulować gaźnik bo na internecie znalazłem poradniki tylko do skuterów 2t.

 

Moja świeca jest koloru czarnego więc raczej coś jest nie tak z gaźnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mogę sprawdzić to sprzęgło ?

 

Wydaje mi się ze jest dobrze pociągnięte ale w sumie to swiezak jestem w tych sprawach, wiec sorry.

 

Czarny kolor świecy nie jest spowodowany źle wyregulowanym gaźnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło jest na 100% dobre i się nie ślizga.

 

Wyregulowałem gaźnik, dobrze wchodzi na obroty ale jest tak samo.

 

Jeżdżę cały czas po tej samej trasie, jedzie cały czas 60-65kmh a czasami nagle z tych 65kmh przyspieszy do 75kmh, po puszczeniu gazu i ponownej probie jazdy po tej samej trasie nie kula się do tych 75kmh tylko cały czas max 65 jak to możliwe?

 

Prędkościomierz jest dobry, mierzyłem z samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie zmieniali zębatek to nie ma innej opcji niż sprzęgło. Zrzuć dekiel, odkręć koszyk i Twoim oczom ukażą się spalone tarczki i przekładki. Jeżeli kompletna głowica kosztowała 300 to pewnie komplet sprzęgła z 30zł będzie stał, tylko zalej świeżym olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...