Skocz do zawartości

Gravner

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Barton Sprint 50
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Skoczów

Osiągnięcia Gravner

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sprzęgło jest na 100% dobre i się nie ślizga. Wyregulowałem gaźnik, dobrze wchodzi na obroty ale jest tak samo. Jeżdżę cały czas po tej samej trasie, jedzie cały czas 60-65kmh a czasami nagle z tych 65kmh przyspieszy do 75kmh, po puszczeniu gazu i ponownej probie jazdy po tej samej trasie nie kula się do tych 75kmh tylko cały czas max 65 jak to możliwe? Prędkościomierz jest dobry, mierzyłem z samochodem.
  2. A jak mogę sprawdzić to sprzęgło ? Wydaje mi się ze jest dobrze pociągnięte ale w sumie to swiezak jestem w tych sprawach, wiec sorry. Czarny kolor świecy nie jest spowodowany źle wyregulowanym gaźnikiem?
  3. Zmieniali oleje i płyn hamulcowy, co mogę zrobić gdy mi się ślizga sprzęgło i czym to może być spowodowane? Sprawdzałem sprzęgło, jest okej więc pozostał chyba tylko jedynie gaźnik tylko nie jestem pewien czy go sam dobrze wyreguluje, gdyby ktoś mi mógł wytłumaczyć jak wyregulować gaźnik bo na internecie znalazłem poradniki tylko do skuterów 2t. Moja świeca jest koloru czarnego więc raczej coś jest nie tak z gaźnikiem.
  4. Wyregulowałem szczelinomierzem raz na 0,06 a drugi raz na 0,08 i żadnej poprawy, obroty idą w górę a on tak jakby zablokowany jest na 65km/h nic sie nie zmienia mimo że obroty rosną, wina leży gdzie indziej ale właśnie nie wiem gdzie. Dodam, że moduł jest tam odblokowany, a raczej nie ma tam żadnej innej blokady bo to chiński silnik 4t.
  5. Poinformowałem, pytałem ale mówili że tylko zawory robili, a poza tym mam zamiar zacząć sam grzebać przy nim bo innego wyjścia nie mam ze względu na to że nie ma w pobliżu mojej wioski innego warsztatu a w tym warsztacie ewidentnie działają na chęć zysku, ostatnim razem tak zregulowali zawory że się spaliły po jednym dniu spokojnej jazdy i musiałem wymieniać całą głowicę z zaworami za 300zł, teraz pewnie specjalnie znów coś pogrzebali skoro idzie prawie na max. obrotach a jedzie tylko 65km/h gdy przedtem jechał 80 przy nawet niższych obrotach. Nie mam zamiaru płacić za to że mi go psują, więc szukam pomocy w internecie póki co.
  6. Otóż po powrocie z serwisu gdzie były regulowane zawory, mój Barton Sprint 72ccm jeździ 65km/h przy 9,500 obrotach, a przedtem jeździł 80km/h przy 9,000 obrotach [możliwe że więcej, ale prędkościomierz jest tylko do 80km/h] A więc coś jest widocznie nie tak, bo przed serwisem jechał on dużo więcej i to przy mniejszych obrotach. Dodam, że nie jestem pewien czy na 100% były regulowane zawory czy nie było coś z nim innego robione, ponieważ zwykle po wizycie na serwisie, motorower chodzi gorzej niż zwykle dlatego szukam pomocy w internecie, w mojej wiosce jest tylko jeden warsztat tego typu a osoby w nim uważam że są albo niedoświadczone albo działają na moją niekorzyść i chęć zysku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...