Skocz do zawartości

kawasaki kmx 125 nie pali


erykkyre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

mam pacjenta kmx 125 rok coś koło 90r. motocykl jeździł do ostatniej chwili na drugi dzień podeszłem i nic zauważyłem cieknące paliwo spod dekla (kips) zdjąłem dekielek i jak kopałem to z kanału który wchodzi w głąb cylindra dmuchało kompresją i pytanie czy tak ma być przy kopaniu czy tylko przy wyższych obrotach i czy mógłby się sam od siebie przestawić ten zawór wydechowy.

 

P.S

gaźnik przeczyszczony był i świeca też zamieniana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawór wydechowy jakby nie był ustawiony pownien zapalić .....

 

skoro lało się paliwo z cylindra to zaworek iglicowy w gaźniku do sprawdezenia ,,,,,,

świeca mokra czy sucha po próbach rozruchu ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świeca mokra

przy sobocie sprawdzę kompresje ale jak pchałem motocykl to z wydechu wcale tak mocno nie było czuć kompresji ale z drugiej strony jak w tum dekielku przy kopaniu pojawia się kompresja to nie może dość dostatecznie zrobić ciśnienia w komorze spalani i go zalewa

a jak by nie trzymał zaworek iglicowy to nie powinno paliwo przelewać się nadmiarem w gaźniku ?

tak czy siak cylinder do ściągnięcia i oględziny tłoka i zaworu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niekoniecznie.........zostaw cylinder w spokoju szkoda uszczelek , sprawdz najpierw zaworek iglicowy , niekoniecznie musi sie przelewac , moze minimalnie przepuszcza i przelewem nie leci tylko do cylindra.......

 

ma to w ogole iskre ? jak wytrzesz swiece do sucha i wkrecisz to nie probuje nawet lapac ? kich prych ? nic ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom paliwa na wężyk sprawdź , załóż wężyk na spust paliwa, odkręć śrubkę , skieruj w górę i patrz kiedy zaworek iglicowy zamknie (zasada naczyń połączonych , fizyka :D ) jak nie zamknie w ogóle to możesz ściągać gaźnik......

 

jak masz endoskop to zajrzj sobie do gara endoskopem przez dziure od świecy....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek

gniazdo delikatnie wyczyścić wacikiem do uszu, tak samo zaworek tylko bardziej delikatnie żeby gumki nie uszkodzić, poziomu paliwa nie ruszaj choćby nie wiem jak korciło

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj postaram się sprawdzić tylko tak jak michoa mówił



znalazłem chwile czasu rozkręciłem gaźnik i zaworek iglicowy był paproch

kawa odpaliła tylko nie jestem pewien na 100 % jak wyregulować dawkę powietrza w serwisówce wyczytałem (z tego co google mi przetłumaczyło) 1.1/2 albo 1.1/3 obrotu czy możliwe jest że ma być tak mało?? było wkręcone 7 obrotów ale kawa jeździła na filtru stożkowym :banghead: :banghead: ma już założony tak jak książka pisze ja wkręciłem 4 obroty jutro kolega pojeździ i wykręcę świece i będzie widać jaka mieszanka jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śrubę składu WKRĘCASZ do końca i wykręcasz na 1 i 1 /2 obr , robisz rundala z 15km i jak coś nie halo (ocena świecy) robisz korektę +/-

to tak w skrócie, im większy dystans tym lepiej ocenić nagar

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmx pojeździł trochę było buumm i padł, prawdo podobnie poszedł tłok bo kompresji w ogóle nie ma buta roboczego położysz na kopkę i kopka idzie w dół a z cylindra słychać dźwięk jak by coś obcierało (tarło)

 

a myśle że mógł też pęknąć od dawania w palnik jak nie był dostatecznie rozgrzany. Jak się mylę to mnie poprawcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie kopać nie kręcić ............jak ma żeliwną tuleję to może da się jeszcze uratować , u kumpla w dt125 po takim zatarciu że tłok młotkiem z cylindra wybijałem ( 5kg młot :D ) w cylindrze były wręcz dziury a stykło zrobić 2 szlify więcej i uratowane jeździło potem :D Jak nicasil to koniec

 

 

a myśle że mógł też pęknąć od dawania w palnik jak nie był dostatecznie rozgrzany. Jak się mylę to mnie poprawcie

 

a to kręcił się zimny do końca obrotomierza ?

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...