erykkyre Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 Witam!mam pacjenta kmx 125 rok coś koło 90r. motocykl jeździł do ostatniej chwili na drugi dzień podeszłem i nic zauważyłem cieknące paliwo spod dekla (kips) zdjąłem dekielek i jak kopałem to z kanału który wchodzi w głąb cylindra dmuchało kompresją i pytanie czy tak ma być przy kopaniu czy tylko przy wyższych obrotach i czy mógłby się sam od siebie przestawić ten zawór wydechowy. P.S gaźnik przeczyszczony był i świeca też zamieniana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 zawór wydechowy jakby nie był ustawiony pownien zapalić ..... skoro lało się paliwo z cylindra to zaworek iglicowy w gaźniku do sprawdezenia ,,,,,,świeca mokra czy sucha po próbach rozruchu ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 świeca mokra przy sobocie sprawdzę kompresje ale jak pchałem motocykl to z wydechu wcale tak mocno nie było czuć kompresji ale z drugiej strony jak w tum dekielku przy kopaniu pojawia się kompresja to nie może dość dostatecznie zrobić ciśnienia w komorze spalani i go zalewa a jak by nie trzymał zaworek iglicowy to nie powinno paliwo przelewać się nadmiarem w gaźniku ?tak czy siak cylinder do ściągnięcia i oględziny tłoka i zaworu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 niekoniecznie.........zostaw cylinder w spokoju szkoda uszczelek , sprawdz najpierw zaworek iglicowy , niekoniecznie musi sie przelewac , moze minimalnie przepuszcza i przelewem nie leci tylko do cylindra....... ma to w ogole iskre ? jak wytrzesz swiece do sucha i wkrecisz to nie probuje nawet lapac ? kich prych ? nic ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 31 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2015 iskra jest mogę sprawdzić miernikiem jaka mocna jest, nawet jak pchałem to nawet kichnąć nie chciała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 poziom paliwa na wężyk sprawdź , załóż wężyk na spust paliwa, odkręć śrubkę , skieruj w górę i patrz kiedy zaworek iglicowy zamknie (zasada naczyń połączonych , fizyka :D ) jak nie zamknie w ogóle to możesz ściągać gaźnik...... jak masz endoskop to zajrzj sobie do gara endoskopem przez dziure od świecy.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 1 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 ok posprawdzam :lalag:endoskopu nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2015 zaworekgniazdo delikatnie wyczyścić wacikiem do uszu, tak samo zaworek tylko bardziej delikatnie żeby gumki nie uszkodzić, poziomu paliwa nie ruszaj choćby nie wiem jak korciło Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 dzisiaj postaram się sprawdzić tylko tak jak michoa mówił znalazłem chwile czasu rozkręciłem gaźnik i zaworek iglicowy był paproch kawa odpaliła tylko nie jestem pewien na 100 % jak wyregulować dawkę powietrza w serwisówce wyczytałem (z tego co google mi przetłumaczyło) 1.1/2 albo 1.1/3 obrotu czy możliwe jest że ma być tak mało?? było wkręcone 7 obrotów ale kawa jeździła na filtru stożkowym :banghead: :banghead: ma już założony tak jak książka pisze ja wkręciłem 4 obroty jutro kolega pojeździ i wykręcę świece i będzie widać jaka mieszanka jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 śrubę składu WKRĘCASZ do końca i wykręcasz na 1 i 1 /2 obr , robisz rundala z 15km i jak coś nie halo (ocena świecy) robisz korektę +/-to tak w skrócie, im większy dystans tym lepiej ocenić nagar Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2015 ok dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 7 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 kmx pojeździł trochę było buumm i padł, prawdo podobnie poszedł tłok bo kompresji w ogóle nie ma buta roboczego położysz na kopkę i kopka idzie w dół a z cylindra słychać dźwięk jak by coś obcierało (tarło) a myśle że mógł też pęknąć od dawania w palnik jak nie był dostatecznie rozgrzany. Jak się mylę to mnie poprawcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2015 kmx pojeździł trochę było buumm i padł, prawdo podobnie poszedł tłok bo kompresji w ogóle nie ma Obstawiam pęknięty pierścień .... Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 nie kopać nie kręcić ............jak ma żeliwną tuleję to może da się jeszcze uratować , u kumpla w dt125 po takim zatarciu że tłok młotkiem z cylindra wybijałem ( 5kg młot :D ) w cylindrze były wręcz dziury a stykło zrobić 2 szlify więcej i uratowane jeździło potem :D Jak nicasil to koniec a myśle że mógł też pęknąć od dawania w palnik jak nie był dostatecznie rozgrzany. Jak się mylę to mnie poprawcie a to kręcił się zimny do końca obrotomierza ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erykkyre Opublikowano 22 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 (edytowane) nie kręcił sie do końca Edytowane 22 Czerwca 2015 przez erykkyre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.