GLIN4 Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 (edytowane) Witam, Ostatnio pojawił się problem z moją WSK 125. Jechałem spokojnie na 3 biegu gdy nagle usłyszałem jakby "chrupnięcie" i silnik zgasł, długo próbowałem kopać ale nie zapalał ponownie mimo że normalnie się kręcił. Po rozebraniu cylindra okazało się że przez całą wysokość tłoka idzie dość głębokie zadrapanie, które przechodząc przez pierścienie zablokowało je w jednej pozycji. Tłok i pierścienie wymieniłem już ale na cylindrze przy jednym oknie (patrząc od strony gaźnika lewym) jest lekkie wyżłobienie. I teraz mam dwa pytania, czy samo to zadrapanie na tłoku mogło spowodować że silnik nie chciał zapalić oraz drugie czy ten cylinder nadaje się jeszcze do jeżdżenia, ponieważ WSK służy mi głównie do zabawy od czasu do czasu i jeśli nie ma dużej potrzeby wolałbym na razie go nie zmieniać. Tutaj wrzucam fotki cylindra i proszę o wypowiedź :)http://www.tinypic.pl/vjyoer9d7b95http://www.tinypic.pl/r1rohxyfx7ha Edytowane 19 Maja 2015 przez GLIN4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Zrób zdjęcie tej rysy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 http://zapodaj.net/images/f841e16bb439a.jpghttp://zapodaj.net/images/351d4ba7686c1.jpgMyślę, że uszkodzenie jest na tyle duże że tłok mimo że nie zatarł się i byl w stanie się kręcić nie był w stanie już sprężyć właściwie mieszanki i dlatego nie zapalał. Co do cylindra, jest ktoś w stanie powiedzieć czy nadaje się jeszcze do użytku ? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Szukaj nowego cylindra, tutaj nawet szlif nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Szkoda ze fotek nie widać Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 W pierwszym linku co nie co widać. Jest tam odprysk na tulei ciągnący się od okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Ale mi te fotki nie działają wcale. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 19 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Fotki cylindra poprawiłem, teraz powinno działać :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 dobrze nie jest, skocz do jakiegoś warsztatu zajmującego się szlifem i zapytaj czy cylinder wydali na któryś nadwymiar Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 19 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2015 Qpa, nie uważasz że przy takim zużyciu i zebraniu takiej grubości tulei ma to sens? Niech kupi nowy cyl, a jak szkoda kasy to używany w dobrym stanie i dobrać tłok. Wg mnie wsk jest na tyle wdzięcznym pyrdkiem, że warto te 200 zł wrzucić i cieszyć się przez kolejne km sprawnym motórem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Dorwałem od znajomego starszy bo żeliwny cylinder, wprawdzie ze złamanym jednym żebrem ale tuleja praktycznie idealna. Dzis pewnie złoże wszystko do kupy i zobaczymy jak bedzie chodzić :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Rozumiem, że tłok dobierasz na pałę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 21 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Wsk złożona do kupy wszystko śmiga :) Brzoz3k, generalnie od znajomego dostałem cały nie kompletny silnik więc tłok i cylinder są właśnie z niego, zmieniłem tylko pierścienie i sworzeń, ponieważ tłok miał dość duży luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 kurde tlok do wsk kosztuje chyba z 50 zl nie lepiej to zrobic jak bozia przykazala ? zaniesc gramotnemu , pomiar, szlif nowy tlok uszczelki to sa groszowe sprawy do tego motocykla a dobrany na pale tlok do zuzytego cylindra szybko sprawi ze ten silnik przestanie generowac moc........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.