Dziadek mroz Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Witam. Posiadam Cbr f4 i próbuje stawiać ją na gumę z manetki. Czy naciąg łańcucha ma wpływ na wheelie? Im bardziej zużyty łańcuch (tylnie koło 2-3 centymetry dalej) tym możliwe jest, że moto gorzej będzie chciało "wstawać" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Sprawdz jaki luz lancucha zaleca producent. Jestem zdania, ze 2-3 cm jest OK. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Nie chodzi o luz łańcucha tylko o rozstaw osi :rolleyes: A odpowiadając na pytanie to nie, nie w tym rzecz, po prostu dajesz za mało gazu :P Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziadek mroz Opublikowano 14 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Z tego co widzę Limo, masz f3. Jak u Ciebie z wheelie? Do ilu ją kręcisz, żeby wyskoczyła na gume? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Już nie pamiętam dokładnie. Bawiłem się w to z 5 lat temu. Teraz wolę dać wycisk sobie i motocyklowi na torze ;). Ale to było jakieś 7 tys. A i tak najważniejsze jest żeby po zamknięciu manetki odkręcić gaz do oporu, tego się ludzie najbardziej boją. Boją się że polecą na plecy ale z gazu nie wstaje tak szybko jak ze sprzęgła i zawsze się zdąży odpuścić manetkę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) W F4 przy ok 5-6 tys na pierwszym biegu szybko zamykasz i otwierasz gaz. Jak nie idzie to otwieraj gaz mocniej. Tylko nie za mocno bo na plecy polecisz ;) Staraj się siedzieć sztywno i nie pochylać instynktownie przy odkręcaniu gazu. Prawa noga nad tylny hamulec. Nie próbuj przy wyższych obrotach, bo polecisz na plecy na pewno. Jak próbujesz na stojąco to lewa noga na tylny podnózek - ponoć pomaga, ale ja tak nie lubię. Wtedy szybciej idzie do pionu więc bardziej trzeba z gazem uważać.Generalnie nie zachęcam i odradzam takie zabawy na drogach publicznych, gdyż jest to wykroczeniem. Edytowane 15 Maja 2015 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 To widocznie moja F3 jest już zakatowana bo z gazu wstawała mozolnie, co innego ze sprzęgła :laugh: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.