michoa Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Odblokowany zatarłem na trasie na mineralnym właśnie na jakim konkretnie bo znowu zawialo herezja ze rece opadaja.......jestes pewny ze olej jest przyczyna a nie znowu zrobiles jakas wiejska magie typu piersienie od jednego zestawu , nowe do drugiego tloka od innego zestawu i juz zuzytego ? najlepsza jakość a skad to wiesz ? nazwa i kolor pudelka sympatyczne ? to jest tansze niz orlen polsyntetyczny a tanszy od tego jest tylko mixol S wiec srednio budzi moje zaufanie........ Tylko cylinder nie może być krzywo wykonany tym bardziej że po odlewie dochodzi szlif cylindra oraz jego honowanie którego nie da się krzywo zrobić chyba że w fabryce mają krzywe głowice honujące i wytaczarki do otworów :) no i wszystkie musialby byc krzywe w jedna strone :D bo jakby kazda byla krzywa w inna to wywaliloby taka dziure ze to by nie mialo kompresji.........niemozliwe zeby cylinder byl krzywy dla mnie :D gdzie w kanałach jest pełno strupów tak tu sie zgadzam wielki minus , pelno wystajacych farfocli zaklocajacych przeplyw mieszanki , ale szczerze nigdy sie nie zastanawialem jak duzy to ma wplyw na moc, teretycznie ogromny , praktycznie nie wiem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzoz3k Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 No duży wpływ ma takie kiepskie wykonanie. Przecież kanały w dwusuwie pełnią funkcję pseudo rozrządu i odpowiadają za strojenie. Taki cylinder można oddać do specjalisty na poprawkę i różnica będzie odczuwalna nie tylko wizualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Taki cylinder można oddać do specjalisty na poprawkę tylko ze to chyba nie ma sensu finansowego ...... polerke wnetrza kanalow mozna zrobic samemu , pamietam ze to bylo bardzo modne w demoludach zeby polerowac na lustro kanaly w cylindrze bo niby zmniejsza to opory przeplywu mieszanki i upsrawnia osiagi przez lepsze napelnianie cylindra ale ile w tym prawdy ile legendy nie wiem -moj ogar 200 jak zaplon byl dobrze ustawiony ( niedziela i swieto ) i nie padl kondensator ( padal jak tloki w crossach 2T albo i czesciej ) to prul jak na te kilka KM niezle i nigdy nic w nim nie polepszalem-kiedys chcialem zalozyc gaznik od simsona zeby lepiej palil zimny i wyeliminowac topiacy sie plywak ale wtedy bylem za glupi zeby to wyregulowac :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 U mnie modyfikacja cylindra to koszt 80-100zł zależy czy ktoś chce tylko poprawić fabrykę czy naprawdę dołożyć kilka koni. Co do wykonania i wpływu na osiągi to jest znaczna różnica. Pamiętam jak za młodego napaliłem się na cylinder 60ccm do skutera po dotarciu okazało się że skuter jak jechał 90 to na tej 50 jedzie 75 z bólami tylko tyle że był mocniejszy. Tydzień temu pewien chłopaczek przyprowadził skuterka od jakiegoś serwisu po remoncie po którym jak się okazało że trzeba niemalże odpychać się nogami ze startu prędkość maksymalna 50 gdzie wcześniej było 80-85. Jak się okazało cylinder był wpakowany najgorsza tandeta chyba jaką można dostać. Każdy kanał miał inny kształt były sporo mniejsze niż w oryginalnym cylindrze to na dodatek takie strupy że szkoda gadać. Strojenie było na 5,8-6k gdzieś gdzie oryginalnie seryjny cylinder strojony jest na około 8,2k. ak zabrałem się za poprawki to wystroiłem tego chinola wyżej niż seria plus odblokowałem kanał wydechowy i teraz skuterek chula aż miło :biggrin: Jeżeli chodzi o polerkę to raczej pogarszała osiągi gdyż zbyt mocno wypolerowana powierzchnia doprowadzała do zawirowywania mieszanki tym samym zmieniając kąt natarcia i kąt wpadania mieszanki do cylindra. Wystarczy że będzie gładko bez strupów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kisiu1981 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Herezja, znowu herezja... Mineralnym olejem na którym zatarłem fabryczne pierścienie w fabrycznym cylindrze na fabrycznym tłoku jazdą na ciągłej full manetce po 70 km takiej jazdy był Elf Scooter City Jumper 2T. Wszystko było (jak wcześniej pisałem) fabryczne i nigdy wcześniej nie rozbierane. Jeśli chodzi o jakość oleju to jest coś takiego jak parametry. Ten niemiecki olej sprłnia trzy normy i to w najwyższym stopniu, a Orlen-szit tylko jedną, podstawową. I chyba słyszę jak silnik się na tym czymś męczył i czułem, że po prostu nie chce jeździć. Na tym Mannolu przejeździłem już kilka tysięcy kilometrów i nic niepokojącego nie zauważyłem. Czy naprawdę człowiek, który kupuje coś i dopłaca do napisu na etykiecie typu "Castrol" czy "Mobil", bo czuje się lepiej gdy wyda 35 zamiast 16 zł jest szczęsliwy? Wiem, że ludzie kupują wszystko oczami. Kupują, bo tylko markowe się nadaje, smakuje, sprawdza się itd. Wychodząc z tego założenia musisz jeździć po okolicy i szukać najdroższej benzyny i tylko taką tankujesz, bo ona na pewno jest najlepszej jakości. Niemcy jeżdżą na tym Mannolu jakoś nie narzekają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.