Nitomen Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) witam wymienialem zima pierscienie w LC4 i gumki zaworowe , wszystko bylo ok przez pierwsze 300 - 400 km , pozniej zaczely sie problemy z odpalaniem - okazalo sie ze w komorze spalania jest woda, prawdopodobnie puscila uszczelka pod glowica - sruby dokrecalem kluczem dynamometrycznym na 55 NM , ale przy odkrecaniu poszly lekko bez wysilku jedna reka ...( bylo slychc takie charakterystyczne 'tyk" jak puscila sruba) . Teraz pytanie sprawdzic te sruby ponownie po np: 200 km jazdy ? ponoc sie nie sprawdza... ale to KTM ;) - manual milczy na ten temat. Dodam ze pierwszym razem ,jak robilem te pierscienie zima ,mialem uszkodzony klucz dynamometryczny , ktory zanizal o prawie 30 NM i ukrecilem 2 gwinty szpilek glowicy przy ostatecznym dokrecaniu ostatniej sruby... ( wstawilem sprezynki V - coil) , uszczelki pod glowice po tym jak puscily gwinty nie zmienialem na nowa, a glowica wczesniej nie byla na szlifierni . Teraz glowica byla na szlifierni i mam 2 klucze dynamometryczne :) i oczywiscie nowa uszczelke pod glowice . pozdro Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Szpilki należy pomierzyć i porównać z serwisówką.Powinna być podana tolerancja (podobnie jest ze śrubami stopy korbowodu)Jak dasz radę,to wymień jeszcze sprężynki na nowe. Tak dla pewności Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Jaka to uszczelka pod glowice ?Ja jezdze na miedzianych i te trzeba dokrecac, kompozytowa powinna trzymac bez dokrecania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 uszczelka jest kompozytowa http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-ktm-lc4-400-lc4e-lc4e-640-945-i5232772407.html rozmawialem z kolega mechanikiem motocyklowym i tez mowi aby nie dokrecac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Nie trzeba dokręcać. Marnej jakości uszczelka a sprzęt wymagający i stąd problem. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A później , gwinty poprzeciągane i szpile wyłażą z karteru ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.