wsaw Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Czy ktoś zna się trochę na przepisach ? Po numerze vin fabryka motocykla stwierdziła że został wycofany z ewidencji pojazdów użytkowanych z przyczyn ubezpieczeniowych w roku 2009. Teraz ten motocykl jest zarejestrowany u nas. Czy to jest ok czy przekręt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 I tak i nie.Tutaj masz jasno opisane:http://www.rac.co.uk/community/blog/rac-blog/september-2011/what-is-an-insurance-write-off/ Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Musisz podać więcej danych. Bo co znaczy wycofany? Czasowo, bez prawa do rejestracji a może zezłomowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 hej, wiele więcej szczegółów nie znam, problem zaczął się od tego że mam rocketa zarejestrowanego na 1 osobę (a podobno takich nie ma), chciałem przerejestrować zrobiłem wszystkie potrzebne badania techniczne i udałem się do urzędu, niestety zrobili kwadratowe oczy i szukali dziury by tego nie zmienić no i znaleźli dmc w dowodzie 460 kg własna 350 kg więc za mało na 2 osoby. Zacząłem drążyć temat i dowiedziałem się od importera że cytuję "pojazd został wykluczony w 2009 r w fabryce z listy motocykli użytkowanych z powodów ubezpieczeniowych, co oznacza że był skradziony lub po wypadku dyskwalifikującym go z użytkowania." Ja osobiście sprawdziłem vin w jednym z płatnych portali i kradzieży w 13 państwach nie stwierdzono. Wracając do sedna sprawy czyli dmc 460 kg jest to dziwne bo powinno być 585 kg bez względu na to ile jest miejsc siedzących, chyba że ten egzemplarz jest wyjątkiem ale mało prawdopodobne bo po rozkodowaniu vin jest on 2 osobowy (importer tak twierdzi) Importer może spróbować wyciągnąć z fabryki świadectwo homologacji tzw COC ale fabryka żąda danych osobowych i tu trochę się boję żeby sobie nie strzelić w kolano jeżeli coś z tym importem było nie tak. Dodam że motor miał już 3 właścicieli w polsce ja jestem czwartym, stan motocykla jest perfekcyjny, był ostatnio na przeglądzie po 10 tyś mil w triumphie i wszystko ok. ja osobiście zmieniłem opony w zeszłym roku bo były oryginalne z roku produkcji motocykla. Sprawdzałem też lata produkcji części składowych i wszystko wygląda na oryginalne. Nie wiem co o tym myśleć ? i czy warto drążyć temat czy dać sobie spokój i i cieszyć się z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A kto wstawił 460kg DMC w dowód ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 A kto wstawił 460kg DMC w dowód ?Zapewne diagnosta na pierwszym przeglądzie, który nie miał w bazie danych rocketa tylko innego Triumpha...przecież motocykle wszystkie takie same. ;) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 No tak , pytanie czy przepisał z jakiegoś V5 czy tak mu się "napsało" . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 to już teraz mało istotne co zrobił diagnosta na pierwszym przeglądzie ja jestem czwartym właścicielem tego egzemplarza i pytanie co ja mam zrobić i czy w ogóle coś robić ? Czy można zmienić dmc na podstawie wyciągniętego świadectwa homologacji z fabryki jeżeli będzie się różnić od tego w dowodzie ? Czy fabryka może się zainteresować motocyklem który nie powinien jeździć w/g ich bazy danych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Przede wszystkim nie wiadomo jaką kategorię ubezpieczalnia przyklepała. Jeśli C lub D to pojazd może wrócić na drogi. Ale myślę że fabryka nie będzie ścigać właściciela. W razie czego zawsze możesz podać jakieś zmyślone dane. A to czy możesz zmienić dmc w dowodzie to musisz pytać w WK. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Nie sądzę żeby fabryka miała jakikolwiek interes w tym żeby Cię ścigać. Pytanie czy faktycznie gra jest warta świeczki (próba rejestracji moto na 2 osoby), bo mało prawdopodobne żeby policjant w razie kontroli zwrócił na to uwagę. W razie czego dostaniesz mandat a plecaczek dalej pójdzie z buta :)Tak jak w przypadku przeładowanych busów, które przewożą osoby. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wsaw Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 tez wydaje mi się, że to będzie walka z wiatrakami, która nie ma większego sensu, w razie kontroli gdzieś daleko od komina można nie pokazać dowodu i już kara jest 50 pln i z głowy, oczywiście gorzej jak dojdzie do "odpukać" wypadku. Poza tym pozostaje sama ciekawość przeszłości motocykla. Jedno wiem na pewno, następny motorek to będzie z salonu :) kończę temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Ja osobiście bym to wyprostował. Świadectwo homologacji, diagnosta, WK i zapewne koniec Twojego pełnego pampersa gdy będziesz miał kontrolę z plecaczkiem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.