luka9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 WitamPiszę temat w imieniu kolegi, ostatnio robił remoncik swojego gienka i problem jest tego typu że po złożeniu wszystkiego do kupy motocykl z początku nie chciał odpalić, zalewało go benzyną, więc przeczyściliśmy gaźnik, opuściliśmy iglice i motocykl odpalił lecz wchodzi od razu na wysokie obroty, dodanie gazu dławi go (obroty schodzą wtedy do 1-1.5tys obrotów) opuściliśmy iglicę na sam dół lecz dalej to samo, nie reaguje na żadne regulacje, dodam że dymi i świeca (która była nowa) zrobiła się czarna sucha czyli jak się domyślam za bogata mieszanka, ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną? Bo ja już nie mam pomysłu, filtr oryginalny, czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 proponuję zrobić solidną regulacje gaźnika, zgodnie z manualem ustawienie poziomu paliwa, iglicy, mieszanki + czyszczenie+sprawdzenie poprawności działania zaworka który odpowiada za zamykanie dopływu paliwa do komory pływakowej, a jesli dymi to albo kończą sie pierścienie,albo góra cylindra do zrobienia, takie są moje sugestie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 Sprawdź czy nie kradnie lewego powietrza. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 o widzisz...jeszcze to :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 czy przy lewym powietrzu i zużytych pierścieniach świeca byłaby czarna sucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 na takie objawy może sie złożyć kilka różnych czynników, pytasz i masz odpowiedzi które mogą Cie naprowadzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 wykluczam od razu lewe powietrze bo to sprawdzaliśmy dłuższy czas i uszczelnialiśmy lub dokręcaliśmy wszystko gdzie mogło być lewe powietrze, pierścienie też chyba możemy wykluczyć bo remoncik gienka właśnie polegał na tulejowaniu i honowaniu cylindra pod dany tłok z luzem 0,05mm (nowy tłok razem z nowymi pierścieniami) i wymianie zaworów i regeneracji głowicy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 ok,napisałeś że dymi, jesli na niebiesko to spala olej, jesli na czarno to mieszanka, jesli prowadnice zaworowe są ok i uszczelniacze tez wymienione, w takim razie pozostaje gażnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Fakt mój błąd nie napisałem ze czarny dym, mój błąd wybaczcie. Zastanowia mnie czy to nie jest wina pompki przyspieszenia przypadkiem... Tylko ona działa chyba tylko jak się gazu dodaje Jest jeszcze drugie pytanie, bo wydaje mi się że w gaźniku powinien być przewód podciśnienia, a żadnego przewodu tam nie widzę czy może to być przyczyną wysokich obrotów? Edytowane 8 Marca 2015 przez luka9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Przewód podciśnienia może być w gaźniki może być z kroćca,ale bez niego kronik lub właśnie swego rodzaju pąpka by nie działała,ale jeśli go nie ma a powinien być,to będzie lapal lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) spotkalem sie kiedys z podobnym problemem w Hondzie CG125,po postoju zimowymobjawy byly podobne do tych jakie wystepuja w moto Twojego kolegibyl tam gaznik Keihin(w ktorym nie bylo krocca podcisnienia)wyczyscilem gaznik(pozornie wygladal na czysty),wyregulowalem wstepnie,po czym zamontowalem z powrotem i odpalilemokazalo sie,ze dalej nic sie nie zmienilowiec jeszcze raz wymontowalem gaznik,kupilem taki specjalny SPRAY do czyszczenia gaznikow,po raz kolejny umylem gaznik przy pomocy tego srodkai wtedy w koncu problem znikl,prawdobodobnie ktorys z mikro kanalikow w gazniku byl wciaz przytkany po pierwszym czyszczeniujak bedziesz regulowal gaznik,to nie przesadzaj ze skladem mieszanki(zbyt bogata)sprawdz jeszcze,czy paliwo dochodzi prawidlowo do gaznika Edytowane 9 Marca 2015 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Gaźnik skończyliśmy czyścić przed chwilą, ale nie wyglądało na to żeby coś było tam nie tak ... a mam pytanie co do tego niepodłączonego przewody, ten krociec w gaźniku wychodzi bezpośrednio na samej górze komory pływakowej dosłownie na górnej ściance, jak przechylę gaźnik to wylatuje z niego paliwo (dodam że nie jest to rurka przelewu), i teraz się zastanawiam, bo gaźnik niby czysty był, nic z niego nie wyleciało, nie był też brudny, przeczyściliśmy go mimo to zobaczymy jutro albo pojutrze będziemy próbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) jezeli jestes pewien,ze nie jest to krociec dolotowy paliwa,to najprostszym sposobem bedzie zaslepic go na chwilezaloz na krociec przewod i zaslep z drugiej stronywtedy zobaczysz co sie bedzie dzialo,jaki bedzie efekt,czy to cos zmieni,czy nie? Edytowane 9 Marca 2015 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luka9 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) napewno nie jest to krociec dolotowy bo jest on tuż obok i z niego nie był ściągany przewód. no nic sprawdzę mam nadzieje że wkońcu się uda znaleźć przyczynę Dobra już wiem to nie jest podciśnienie to jest odpowietrzenie komory pływakowej czyli muszę szukać dalej Edytowane 9 Marca 2015 przez luka9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamela Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Czy wszystko OK z ssaniem ? jeżdziliscie nim czy tylko na postoju tak się dzieje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.