Skocz do zawartości

YAMAHA MT09 tracer


Rekomendowane odpowiedzi

Wiesz z Ermax'a na początku byłem zadowolony ;) jakby teraz z Puigiem było coś nie tak to bym sprzedał i kupił coś innego, ale nie zamierzam :) Z Puig;iem mogę sobie spokojnie jechać 160km/h na przelocie i głowy nie urywa, nie szarpie itp. Na Ermaxie było już ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz z Ermax'a na początku byłem zadowolony ;) jakby teraz z Puigiem było coś nie tak to bym sprzedał i kupił coś innego, ale nie zamierzam :) Z Puig;iem mogę sobie spokojnie jechać 160km/h na przelocie i głowy nie urywa, nie szarpie itp. Na Ermaxie było już ciężko.

Bart3z, chętnie postawił bym Ci piwo:) Zakupiłem PUIG'a, dla mnie to różnica nie do porównania:) Teraz słyszę silnik i przy 140/h mogę mieć uchylony wizjer:) Dla mnie ta szyba to rewelacja, tego oczekiwałem, teraz jazda to prawdziwa przyjemność:) Handbary mimo założenia podkładek dystansowych lekko dotykają szyby przy max skręcie, ale to jestem w stanie zaakceptować, jeszcze raz dzięki!!!:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart3z, chętnie postawił bym Ci piwo:) Zakupiłem PUIG'a, dla mnie to różnica nie do porównania:) Teraz słyszę silnik i przy 140/h mogę mieć uchylony wizjer:) Dla mnie ta szyba to rewelacja, tego oczekiwałem, teraz jazda to prawdziwa przyjemność :) Handbary mimo założenia podkładek dystansowych lekko dotykają szyby przy max skręcie, ale to jestem w stanie zaakceptować, jeszcze raz dzięki!!! :)

Nie ma za co :) od tego jest forum, aby sobie pomagać :) Ja muszę jeszcze tylko popracować nad mocowaniem szyby, tym pod zegarami, ponieważ lubią się pokrętła poluzować :/

Edytowane przez Bart3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zamówiłem Metzelery Z 8 , komplet za 800 zł, nowe z 2013r. Za tylną fabrycznie montowanego Dunlopa 222 chcą 9 stów :angry: Podzielę się wrażeniami. Zamówiłęm też street boxa Hyper Pro. Ze zdziwieniem obserwuję, że tylko ja się skarżę na trzęsiawkę Tracera. u Was wszystko w porządku? Szyba Puiga faktycznie dobrze chroni ale już poniżej 170 moto zaczyna bujać.

 

Roadtec Z8 Interact

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/metzeler-roadtec-z8-interact-120-70zr17-58-w-przod-tl-m-c-m#107480234
Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.

 

Roadtec Z8 Interact

Czytaj więcej: http://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/metzeler-roadtec-z8-interact-120-70zr17-58-w-przod-tl-m-c-m#107480234
Powyższa treść jest wyłączną własnością Oponeo.pl S.A.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugi chyba czytasz niezbyt dokładnie ;) ja też się skarżyłem, ale odkąd mam amor skrętu to sobie jadę z kuframi 210km/h i więcej w pozycji standardowej z szybą Puiga, bez stresu :) co do opon to z 2013 to nie takie nowe, a z niemieckiej strony mynetmoto.de masz komplet opon z 2016 roku, za dwieście parę euro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie temperatury silnika w Tracerze, podczas jazdy jest około 70 stopni C, ale jak postoję w korku rośnie do ponad 90 (niby normalne) wjeżdżam do garażu i jeszcze rośnie, czasem 110 C, gdy wyłączę silnik włącza się wentylator. Teraz pytanie, czy czekać aż wentylator się wyłączy i dopiero wyłączyć zapłon, czy nie ma to znaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja zawsze czekam, aż się wyłączy ;) tylko ja mam ustawione, że wentylator załącza się już przy 95C.

 

Kolejne modyfikacje na pokładzie:

- podnóżki Puig w wersji trial

- kanapa Bagster Comfort Seat

- nawigacja Garmin Zumo

 

14643110_1246264735423717_457809387_n.jp14793691_1246264372090420_87973722_n.jpg14741732_1246264442090413_2062097110_n.j14627828_1246264825423708_1880445204_n.j14694868_1246264478757076_1267922814_n.j14699873_1246264908757033_544688545_n.jp14627878_1246265288756995_648819130_n.jp14628266_1246265145423676_1765813883_n.j14658180_1246265188757005_326263858_n.jp14699773_1246266178756906_372222775_n.jp14699751_1246265338756990_265194168_n.jp

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile dałeś za kanapę?

Normalnie była za 299€, ale miałem kupon na 50€ rabatu w louisie, więc 249€ :)

Oczywiście cena jest za komplet przód+tył i jest to gotowa kanapa, a nie, że musisz wysłać swoją ;)

Edytowane przez Bart3z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy mój post Pasuję się przywitać :) Więc witam wszystkich :buttrock: jesli sie witam nie w tym miejscu to przepraszam i proszę admina o przeniesienie Postu .

 

Bart3z

Śledzę temat MT-ka od poczatku września

Bart postępy w udoskonaleniu TRACERA :lalag: prezentuje się Świetnie !!!

Wszystkie dolegliwości które opisujecie też w Moim Tracerze występują ,tz wężykowanie , a co do hałasu z orginalną szybą i rozmowie przez intercom to przy predkości 210 km/h(oczywiście ta predkość na niemieckich bezpiecznych autostradach) to dzwięk jest słyszalny idealnie , ale też myślę o szybie którą Bar3tz w swoim założył ! i oczywiście o siłowniku skrętu też dla własnego bezpieczeństwa.

Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze !!!

LwG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam Panowie ;-)

Jestem właśnie po zakupie mojej MT-09 Tracer.

Mam pytanie głównie do tych którzy mają kufer centralny.

Zamierzam kupić taki zestaw tylko zastanawiam się nad jego wielkością.

Chciałbym taki do codziennego użytku i myślałem o GIVI V47. Część osób radzi, żebym brał największy.

Obawiam się czy duży kufer nie będzie wpływał na komfort jazdy szczególnie na podatnym na wężykowanie Tracerze.

Wiadomo, że na długą wycieczkę im większy tym lepszy ale to tylko 1-2 razy w roku.

Do codziennego użytku wystarczy mniejszy.

Jakie duże macie kufry centralne i oceńcie ich zalety i wady.

Podoba mi się też taki kuferek GIVI TRK52B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie ;-)

Jestem właśnie po zakupie mojej MT-09 Tracer.

Mam pytanie głównie do tych którzy mają kufer centralny.

Zamierzam kupić taki zestaw tylko zastanawiam się nad jego wielkością.

Chciałbym taki do codziennego użytku i myślałem o GIVI V47. Część osób radzi, żebym brał największy.

Obawiam się czy duży kufer nie będzie wpływał na komfort jazdy szczególnie na podatnym na wężykowanie Tracerze.

Wiadomo, że na długą wycieczkę im większy tym lepszy ale to tylko 1-2 razy w roku.

Do codziennego użytku wystarczy mniejszy.

Jakie duże macie kufry centralne i oceńcie ich zalety i wady.

Podoba mi się też taki kuferek GIVI TRK52B.

Może pomyśl o takim:

 

Premiera w styczniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...