Rudi30 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Jutro Ci wrzucę na serwer :)Super!Przy okazji pooglądałem sobie zdjęcia Twojego moto z linku pod postem. Fajnie to wygląda. Super doinwestowana maszyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart3z Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Ok stary link jeszcze działa chyba do 15.01 to nie muszę wrzucać jeszcze raz ;) aha jest do mt-09, ale różnica jest tylko prawie w plastikach tylko i zegarach ;)https://ufile.io/7b278 tak w ogóle to zapraszam tutaj:https://www.facebook.com/groups/628330220653926/ Rudi30 dzięki, ale te zdjęcia i tak są dużo do tyłu, bo doszło jeszcze parę rzeczy ostatnio, ale jakoś nie mam czasu wrzucić zdjęć ;) Edytowane 12 Stycznia 2017 przez Bart3z Cytuj https://www.bikepics.com/members/Bart3z/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi30 Opublikowano 12 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Bart3z dzięki, sewisówka ściągnięta. Na pewno się przyda ale oby jak najrzadziej ;-)Byłem dziś w salonie/serwisie Yamahy !Stwierdzili iż w tracerze w tym miejscu nie występują żadne włączniki i nawet jeden z serwisantów był ostatnio na szkoleniu i pytał co w tym miejscu mozna zainstalować w Tracerze ? stwierdzili iż cały przełącznik nie jest stosowany tylko w jednym modelu motocykla Yamahy.W MT 10 , FJR i Tenerze występują tam włączniki, cena całego kompletu do MT 10 , 570 zł a do tenery 1070 zł a są na zewnątrz takie same. :rolleyes: Oryginalne manetki grzane władcza się z poziomu menu Tracera.Zobacz ten link na facebooka, ktoś napisał, że od Super Tenere powinien pasować od regulacji zawieszenia.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1383409465037679&set=p.1383409465037679&type=3&theaterhttps://www.facebook.com/groups/628330220653926/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomdiabollo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Bart3z dzięki, sewisówka ściągnięta. Na pewno się przyda ale oby jak najrzadziej ;-) Zobacz ten link na facebooka, ktoś napisał, że od Super Tenere powinien pasować od regulacji zawieszenia.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1383409465037679&set=p.1383409465037679&type=3&theaterhttps://www.facebook.com/groups/628330220653926/Wszystko Ok tylko ten włącznik a raczej cały zestaw przełączników do Super Tenere kosztuje 1070 zł. i trzeba kupić całość nie występuje w sprzedaży sam włącznika.A te włączniki są stosowane w YAMAHA XTZ1200 Super TENERE i tam jest sterowanie tempomatu. Nasze MT 09 nie posiadają takiego urządzenia. :sad: Będę coś kombinował ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravJG Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 A ja tak z innej beczki, właśnie jestem na etapie zakupu Tracera, proszę o informację co Was najbardziej denerwuje w tym modelu lub z czym bywają problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoAndy Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Witam wszystkich. Od września jestem posiadaczem MT09 Tracer w kolorze Tech Black. Bardzo fajny sprzęcik aczkolwiek nie bez wad :huh:. Tak wyglądał po zakupie Jak do tej pory zrobione kilka modów. - światła dzienne na handbarach- osłona chłodnicy- craschbary silnika - Fehling- szyba turystyczna Puig + uchwyt do montażu nawigacji- kierunki LED przód - w planach LEDPlus z tyłu- Kufry + stelarze GIVI 3 szt kufer centralny ze światłem STOP- uchwyt do montażu zamka na tarczę hamulcową- zamontowane podgrzewane manetki Tak wygląda na chwilę obecną Od września zrobiłem 5400km i ogólnie jestem zadowolony. Jak na razie największym problemem jest wężykowanie więc w planach zakup amortyzatora skrętu czy jak to się tam zwie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi30 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2018 Fajnie wygląda! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Najlepiej wygląda ten koleś w garażu po prawej :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JERZYK-NYC Opublikowano 9 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Najlepiej wygląda ten koleś w garażu po prawej :) Pozdr.F.Jeszcze tylko bialej laski mu brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danekone Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Weżykowanie powstaje po przez nie wyregulowane Handbary i to one wprowadzaja motocykl w turbulencje, wystarczy je ustawić w jednakowej wysokości a problem zniknie. W moim MT09 tracer tak miałem, bałem się jeździć z większą prędkością jak 170 km/h zgłosiłem problem w serwisie ustawili handbary i problem znikł teraz można jechać do końca i jest spokuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi30 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 (edytowane) Weżykowanie powstaje po przez nie wyregulowane Handbary i to one wprowadzaja motocykl w turbulencje, wystarczy je ustawić w jednakowej wysokości a problem zniknie. W moim MT09 tracer tak miałem, bałem się jeździć z większą prędkością jak 170 km/h zgłosiłem problem w serwisie ustawili handbary i problem znikł teraz można jechać do końca i jest spokuj.Mam te same odczucia. Jak jest cieplej to zdejmuję handbary i zakładam tylko ciężarki. Jest o niebo lepiej. Można dzidować do 220km/h i jest spokój. Ponadto łatiwj przeciskać się między autami. Edytowane 11 Marca 2018 przez Rudi30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoAndy Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Handbary to tylko część problemu, duża szyba turystyczna, ustawienie zawieszenia, rodzaj opon, poskładać te wszystkie rzeczy razem i powstaje problem wężykowania. Edytowane 27 Marca 2018 przez MotoAndy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danekone Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 To dlaczego problem zniknął po wyregulowaniu handbarów? Zawieszenie nie było regulowane opony orginalne cisnienie w oponach takie jak zalecane duża szyba Puig. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoAndy Opublikowano 27 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2018 no może akurat do twojej wagi i wzrostu wystarczyło handbary ustawić, każdy rajder jest inny. ;)Ja ustawiałem swoje i niewiele się zmieniło. Spróbuje jeszcze ustawić przy pomocy lasera żeby obydwa były idealnie w lini i zobaczę czy to coś da.Na innych forach radzili mi zmieniać opony, ustawiać zawieszenie albo po prostu kupić amortyzator skrętu.itd. itp. ihwd :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi30 Opublikowano 28 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2018 To dlaczego problem zniknął po wyregulowaniu handbarów? Zawieszenie nie było regulowane opony orginalne cisnienie w oponach takie jak zalecane duża szyba Puig.Tak jak pisał MotoAndy może czysty przypadek, że to wystarczyło. Też uważam, że składowych elementów może być dużo. U mnie się poprawiło po zdjęciu handbarów, ale poprawę dało wcześniej zamontowanie szyby niższej niż turystyczna. Swojego czasu dużo męczyłem ten temat. Ogólnie motocykl jest wysoki, ma szeroką kierownicę, lusterka i handbary są zamontowane na kierownicy przez co podmuchy wiatru wszystkie zawirowanie przenoszą bezpośrednio na nią. Dodatkowo wielka turystyczna szyba, a może również kufer lub kufry (ograniczenie z nimi jest do 130km/h). Zobacz jak wyglądają ścigacze. Nie mają tych rzeczy. Na potwierdzenie mojej teorii zobacz co zostało zmienione w nowej wersji GT. Węższa kierownica, mniejsze handbary, dłuższy wahacz i lepsze amory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.