Dziki_YZF Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam!Jakiś czas temu stałem się posiadaczem BMW R1150R po kosmetycznej wręcz kolizji. Uszkodzeniu uległ dekiel zaworów prawego cycka i dwa gniazda śrub mocujących ten dekiel w głowicy. Sprawa prosta głowica pojechała na naprawę uszkodzonych gniazd śrub, po zabiegu zamontowana ponownie, zawory ustawione i odpalamy. Po uruchomieniu na zimnym silnik pracuje jak zegarek cicho i miarowo, jednak po porządnym rozgrzaniu silnika pojawiają się stuki pochodzące na ucho lekko z prawej strony. Na wolnych obrotach cyka, a po dodaniu gazu stuki jakby cichną i bądź mądry pisz wiersze. Jakieś pomysły? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Konieczna też regulacja młotkiem, uwaga na....7 min 10 sek. Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 ja miałem podobny problem, w końcu nie wytrzymałem i zdjąłem cylinder. Okazało się że na styku pomiędzy cylindrem i blokiem silnika nastąpiło przesunięcie, tuleja, która odpowiada za pasowanie tego połączenia (ale co ważne tuleja jest wstawiona w kanał, którym olej płynie do głowicy) była na skutek przesunięcia zniekształcona, co w efekcie powodowało ograniczony dopływ oleju do głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.