Skocz do zawartości

BMW R1150R stuka na ciepłym silniku


Dziki_YZF
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jakiś czas temu stałem się posiadaczem BMW R1150R po kosmetycznej wręcz kolizji. Uszkodzeniu uległ dekiel zaworów prawego cycka i dwa gniazda śrub mocujących ten dekiel w głowicy. Sprawa prosta głowica pojechała na naprawę uszkodzonych gniazd śrub, po zabiegu zamontowana ponownie, zawory ustawione i odpalamy. Po uruchomieniu na zimnym silnik pracuje jak zegarek cicho i miarowo, jednak po porządnym rozgrzaniu silnika pojawiają się stuki pochodzące na ucho lekko z prawej strony. Na wolnych obrotach cyka, a po dodaniu gazu stuki jakby cichną i bądź mądry pisz wiersze. Jakieś pomysły?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem podobny problem, w końcu nie wytrzymałem i zdjąłem cylinder. Okazało się że na styku pomiędzy cylindrem i blokiem silnika nastąpiło przesunięcie, tuleja, która odpowiada za pasowanie tego połączenia (ale co ważne tuleja jest wstawiona w kanał, którym olej płynie do głowicy) była na skutek przesunięcia zniekształcona, co w efekcie powodowało ograniczony dopływ oleju do głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...